ردمی نوت 11 اس نیز به جمع میانرده های جدید شیائومی می‌پیوندد!

5
(1)

با توجه به اینکه تسک میران خبر تولید گوشی های سری ردمی نوت 11  شیائومی (Xiaomi Redmi Note 11) را در ماه های گذشته پوشش داده بود، اکنون بر اساس اطلاعاتی از منابع گوناگون اعلام می‌نماید گوشی جدیدی از این مجموعه با شماره مدل 2201117SG به بازار خواهد آمد. این تلفن هوشمند جدید شیائومی که ردمی نوت 11 اس (Xiaomi Redmi Note 11S) نام دارد، توانسته در مراحل دریافت گواهینامه تأییدیه های چندین وب سایت از جمله NBTC در سنگاپور، BIS در هند و منطقه اقتصادی اوراسیا (EEC) را به دست آورد.

test

شیائومی ردمی نوت 11 اس چه زمانی وارد بازار می‌شود؟

طرفداران میانرده های شیائومی در سال 2021 میلادی با سری ردمی نوت 11 آشنا شدند. اکنون که خبری از جدیدترین گوشی میانرده شیائومی به دست آمده، تازه ترین ردمی نوت های شیائومی دارای چهار عضو می‌شوند. بنابراین این گروه با گوشی های شیائومی ردمی نوت 11، ردمی نوت 11 پرو

(Xiaomi Redmi Note 11 Pro) و ردمی نوت 11 تی پرو پلاس (Xiaomi Redmi Note 11 Pro+) و شیائومی ردمی نوت 11 اس شناخته خواهد شد. البته همان طور که قبل تر ادعا شده بود ردمی نوت 11 پرو  و ردمی نوت 11 پرو پلاس، همان گوشی های شیائومی 11 آی و شیائومی11 آی هایپر شارژ هندی هستند.

تنها اطلاعات به دست آمده از گوشی جدید شیائومی

در سایت ردمی ایندیا(Redmi India) خبری از مدل جدید گوشی هوشمند شیائومی منتشر شد. طبق این خبر، باید منتظر یکی دیگر از انواع گوشی های هوشمند چهاردوربینه شیائومی باشیم. با توجه به تکنولوژی جدیدی که شیائومی در ساخت دوربین اصلی تلفن های همراه خود از 2020 میلادی به کار برده، تعجبی ندارد که ردمی نوت 11 اس نیز با کیفیت 108مگاپیکسلی ساخته شود. نکته‌ای که ردمی ایندیا بر آن تأکید نموده است.

البته حتماً مانند دیگر گوشی های چهار دوربینه، عکاسی از مناظر پهناور و جزئیات بسیار کوچک نیز با این تلفن ممکن می‌شود که به نظر باید کیفیت حسگرهای 8 و2  مگاپیکسلی را برای آن ها متصور شد.

ردمی نوت 11 اس با مدیاتک می‌آید!

حدسیاتی مدعی استفاده از تراشه مدیاتک در این مدل گوشی هستند. با توجه به میانرده بودن این محصول، این گمان دور از ذهن نیست. از سوی دیگر با تأییدیه FCC باید منتظر این گوشی با آخرین نسخه رابط کاربری شیائومی یعنی MIUI 13 باشیم.

زمان رونمایی نزدیک است!

هنوز اطلاعاتی درمورد ظرفیت، رنگ و ظاهر این مدل از سری ردمی جدید میانرده های شیائومی به دست نیامده است. اما تسک میران بر اساس حدسیات  کارشناسان و زمان رونمایی مدل گوشی ردمی نوت 10 اس(Xiaomi Redmi Note 10S)در ماه مارس 2021 میلادی، معرفی کامل گوشی شیائومی ردمی نوت 11 اس را به زودی تخمین می‌‎زند.

منبع

https://www.gsmarena.com/redmi_note_11s_incoming_receives_multiple_certifications-news-52467.php

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!