گوشی هایسنس ای 50، مقرون به صرفه و کارآمد

گوشی موبایل هایسنس ای 50
5
(1)

ساخت گوشی‌های هوشمند در جهان امروز یکی از دغدغه‌های شرکت‌های تولید لوازم الکتریکی است. هدف از این تولید برای بسیاری از این سازنده‌ها، مهیا نمودن موجبات آسایش کاربران می‌باشد. شرکت تسک میران نیز بستری برای خرید گوشی‌های هوشمند با گارانتی رسمی محصولات ایجاد ساخته تا از طریق آسودگی در خرید، رضایت مشتریان را ایجاد نماید. یکی از این برندهای تجاری گوشی‌های هوشمند که خرید تلفن‌های همراه آن با گارانتی تسک میران همراه می‌گردد، هایسنس است. گوشی هایسنس ای 50 (Hisense E50) از اقتصادی‌ترین و جدیدترین گوشی‌های هاینسس می‌باشد که جزئیات ساختاری آن در ادامه آمده است:

گوشی هایسنس ای 50، مقرون به صرفه و کارآمد

سری هایسنس ای 50 مناسب قشر متوسط

مانند بسیاری از گوشی‌های موجود در بازار برای افراد از طبقات اجتماعی متفاوت، گوشی‌های هایسنس نیز در دسته‌های اقتصادی و پرچم‌دار دسته‌بندی قرار می‌گیرند. موبایل هایسنس ای 50 در گروه گوشی‌های اقتصادی قرار می‌گیرد. بنابراین با خرید گوشی هایسنس ای 50 می‌توانید کارایی و قیمت مناسب را در کنار یکدیگر داشته باشید. همچنین سری ای 50 هایسنس، زیر مجموعه‌ای با نام هایسنس ای 50 لایت (Hisense E50 Lite) دارد که کمی از نظر عملکرد، ساختار و تا حدودی قیمت متفاوت با گوشی ای 50 می‌باشد.

سری هایسنس ای 50 مناسب قشر متوسط

آخرین اندروید بر گوشی ای 50

تاکنون هایسنس رابط کاربری اختصاصی برای گوشی‌های خود طراحی نکرده است. بنابراین این تلفن‌ها با دارا بودن سیستم عامل اندروید عمل می‌کنند. در موبایل ای 50 که در ماه مارس 2021 میلادی به بازار آمد، بنابر اقتضای زمان نیز آخرین نسخه‌ی اندروید یعنی اندروید 11 نصب گردید.

سرعت انتقال اطلاعات همگام با اینترنت کشور

این گوشی اقتصادی توانایی پشتیبانی از پهناهای باند 2G ،3G و 4G را دارد. در نتیجه مناسب کشورهایی است که هنوز از اینترنت 4 جی پشتیبانی می‌نمایند. البته امکان دارد با فراگیر شدن اینترنت 5 جی در تمام کشورها، گوشی‌ هایسنس ای 50 نیز مانند برخی میان‌رده‌های شیائومی با یک به روزرسانی توانایی پشتیبانی از اینترنت 5 جی را به دست آورد.

ساخت تراشه توسط هایسنس و تأثیر بر قیمت

این محصول هایسنس از تراشه‌ای هشت هسته‌ای که شرکت هایسنس می‌سازد برخوردار گشته است. نام تراشه ای 50 هایسنس Spreadtrum می‌باشد. ساخت تراشه توسط خود شرکت هایسنس قیمت محصولات آن را به نسبت رقبا پائین‌تر می‌آورد. همراهی CPU با کارت گرافیکی PowerVR GE8322 تصاویر را با کیفیت و سرعت مطلوب نمایش می‌‎دهد. البته در انتقال کیفیت مناسب تصاویر نباید تأثیر صفحه‌نمایش IPS LCD را با اندازه‌ی 6.55 اینچ و رزولوشن 720×1600 پیکسل و تراکم پیکسلی 270 را از یاد برد.

اخت تراشه توسط هایسنس و تأثیر بر قیمت

کارت حافظه‌ی جانبی؛ مزیت گوشی‌های هایسنس

هایسنس در قسمت حافظه‌ی گوشی‌های خود همیشه قوی عمل می‌نماید. در تمام گوشی‌ها یا یکی از جایگاه سیم‌کارت‌ها را برای استفاده از حافظه‌ی جانبی مشخص می‌کند یا شکافی جداگانه برای مموری کارت جانبی تعبیه می‌سازد. در گوشی هایسنس ای 50 جایگاه سیم کارت دوم را برای قراردادن سیم کارت دوم و یا کارت حافظه مشخص نموده است. این ویژگی در کنار بهره بردن از رم 4 گیگابایت و رام 64 گیگابایت، در ذخیره‌سازی و بازیابی محتواها به کاربر آسودگی خاطر بیشتری می‌بخشد.

سه دوربین برای استفاده‌ی روزمره

شاید کیفیت دوربین‌های گوشی ای 50 نسبت به هم نسل‌های خود در برندهای دیگر متفاوت باشد، اما دوربین‌های سه‌گانه‌ی پشتی آن در زمینه‌ی عکاسی از مناظر فوق‌عریض یا تنظیم عمق از گوشی‌های دیگر کم ندارند. سه دوربین پشتی این موبایل هایسنس کیفیت‌های 13MP ،5MP و 2MP دارند. در ماژول هایسنس ای 50 فلش LED نیز وجود دارد. همچنین تصاویر متحرک و ویدئوها در هر ثانیه با 30 قاب و کیفیت 1080p ثبت می‌شود.

دوربین برای استفاده‌ی روزمره

سلفی‌ هایسنس ای 50؛ مشابه گوشی‌های میان‌رده‌ی برندهای دیگر

 دوربین جلویی گوشی هایسنس ای 50 نیز با کیفیت مطلوب خود، یادآور کیفیت دوربین‌‎های گوشی‌های سری ردمی 9 شیائومی (Xiaomi Redmi 9) است. درست مانند ردمی 9 تی (Xiaomi Redmi 9T) این دوربین نیز قابلیت ثبت تصاویر در 720p دارد.

ظرفیت بالای ذخیره‌ی انرژی در ای 50

ظرفیت باتری لیتیوم پلیمیری ای 50، 5100mAh می‌باشد که می‌تواند باطری خود را با کابل micro USB 2.0 شارژ نماید. این گوشی اقتصادی هایسنس از ویژگی‌هایی چون حسگر مجاورتی، ژیروسکوپ، شتاب‌سنج، حسگر اثرانگشت برخوردار گشته است. علاوه بر این گوشی هایسنس ای 50 به بلوتوث 4.2 مجهز شده و از فنآوری‌های مکان‌یابی قطب‌نما و A-GPS بهره می‌برد.

 بالای ذخیره‌ی انرژی در ای 50

اصل بودن کالا با گارانتی تسک میران

نباید فراموش کرد که هایسنس ای 50 یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه‌ی هایسنس است که خرید آن از کانال‌های فروش شرکت تسک میران امکان‌پذیر می‌باشد. برای اطلاع از قیمت این گوشی به سایت می ایران یا فروشگاه تسک میران در بلوار قیطریه مراجعه نمائید. همچنین گارانتی تسک میران بر روی این گوشی نشان اصل بودن کالاست. بنابراین اگر قصد دارید گوشی‌های هایسنس را از فروشگاه‌های موبایل سراسر کشور خریداری کنید، به گارانتی همراه آن توجه فرمائید.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!