گوشی‌ های هایسنس در ایران با تسک‌میران

گوشی‌ های هایسنس
5
(1)

اگر اهل ورزش و تماشای مسابقات ورزشی گوناگون هستید، تاکنون اطراف زمین ‌های بازی نام هایسنس را دیده‌اید. ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که هایسنس (Hisense) نام چه محصولی است؟ آیا برندی ورزشی می‌باشد یا تبلیغی برای مواد بهداشتی یا خوراکی است؟ باید پاسخ داد که هایسنس نام تجاری است که با فعالیت در زمینه های متفاوت در جهان شناخته می‌شود؛ یکی از این زمینه ها گوشی‌ های هایسنس است که در ایران همراهی گارانتی تسک میران را دارد. اما برند هایسنس چگونه در جهان معرفی می‌شود؟

گوشی‌ های هایسنس در ایران با تسک‌میران

تاریخچه هایسنس

برای آغاز از تاریخچه‌ی برند هایسنس خواهیم گفت. هایسنس ابتدا در سال 1969 به ساخت رادیو مشغول شد. اما در سال 1978 نخستین مدل تلویزیون های خود را ابداع نمود. هایسنس پس از شرکت در جشنواره کانتون (Canton Fair) در سال 1993 میلادی به جهانیان معرفی شد تا بازار جهانی خود را بگشاید.

این شرکت تجاری از سال 2004 توانست با ساخت تلویزیون، بازار مصرف کننده بسیاری را جذب خود نماید. برای رضایت بیشتر مشتری نخستین تلویزیون شفاف سه بعدی را در 2014 میلادی ابداع و در 2020 نمایشگر تلویزیون های خود را با الگوریتم قدرت هوش مصنوعی HDR به کیفیت حقیقی 8K رساند.

حدود 15 سال بعد از تأسیس شرکت هایسنس، گسترش محصولات کمپانی را ترغیب کرد تا شرکت شارپ مکزیک را به مبلغی هنگفت و معادل 23,7 میلیون دلار خریداری نماید. بنابراین راه خود را برای ورود به بازارهای قاره‌ی آمریکا هموار ساخت تا آن جا که این قاره به یکی از بازارهای قدرتمند هایسنس تبدیل شد.

برندهای زیرمجموعه هایسنس کدامند؟

زیرمجموعه های هایسنس با نام هایی چون توشیبا (Toshiba)، شارپ (Sharp)، هایسنس، Kelon و Ronshen و Gorenje شناخته می‌شوند. همچنین هایسنس برای برخی دیگر از برندها محصولاتی را تولید می‌نماید که با نام آن کمپانی همراه هستند و نه با اسم هایسنس. با چنین اقدامی، هایسنس تأییدکننده این موضوع است که همه شرکت ها باید اولویت خود را بر بازارهای خارجی بگذارند تا از راه تولید محصولات برای دیگر برندها، به کانال های و تجارب مهم دست یابند؛ در نتیجه چنین بینش، کلیدی برای شناخت هایسنس در بازارهای جهانی گشت.

دنیای الکترونیک هایسنس

هایسنس تاکنون محصولات گوناگونی تولید کرده است. لوزام خانه، لوازم صوتی و تصویری، مانیتورهای شفاف سه بعدی (تلویزیون های لیزری) و غیره. مشهورترین تولید هایسنس تلویزیون هایی با کیفیت بالاست. قدرت هایسنس در ساخت صفحه نمایش های فوق‌العاده در تلویزیون، یکی از دلایلی اصلی ورود این برند به رشته تولید گوشی های هوشمند هایسنس می‌باشد.

نیای الکترونیک هایسنس

مسیر تولید گوشی های هوشمند هایسنس

در سال 2000 اولین جرقه های ورود هایسنس به بازار موبایل زده شد. در همین سال همکاری خود را با شرکت لوزام خانگی هیتاچی آغاز نمود. سال 2007 بود که نخستین گوشی تک تراشه هایسنس با گواهی TD وارد بازارهای جهانی شد. همین امر مقدمه ای برای تولید گوشی های مخصوص طرفداران بازی های المپیک سال 2008 گشت. در سال 2011 میلادی هایسنس نوع دیگری از گوشی های خود را با تراشه کوالکام با نام هایسنس ای 910 (Hisense E910) تولید نمود..

در سال 2017 میلادی دو مدل گوشی هایسنس با نام های هایسنس اِی 2 (Hisense A2) و هایسنس اِی 2 پرو (Hisense A2 Pro) را تولید نمود. سال 2018، سال پرباری برای تولید گوشی های هایسنس بود. چراکه گوشی های هایسنس اِی 6 (Hisense A6)، هایسنس اِچ 18 (Hisense H18)، هایسنس اچ 11 (Hisense H11)، هایسنس اچ 12 (Hisense H12) و گوشی های مخصوص بازی خود با نام های هایسنس کینگ کونگ 4 (Hisense King Kong 4)، هایسنس کینگ کونگ 4 پرو (Hisense King Kong 4 Pro) را تولید نمود.

سال 2019؛ تمرکز بر گوشی های گیمینگ

روند تولید گوشی های هایسنس در سال 2019 تنها به گوشی های گیمینگ ارتقاء یافته، محدود شد. گوشی‌ های هایسنس کینگ کونگ 5 (Hisense King Kong 5) و هایسنس کینگ کونگ 5 پرو (Hisense King Kong 5 Pro) دو تلفن هوشمند تولید این سال هستند. تا این که در سال 2020 سری جدید هایسنس اِی (Hisense A) با نام های هایسنس اِی 5 (Hisense A5) ، هایسنس اِی 5 سی (Hisense A5C) و هاینسس اِی 5 پرو (Hisense A5 Pro) به بازار آمدند.

ال 2019؛ تمرکز بر گوشی های گیمینگ

گوشی‌ های هایسنس در بازار ایران

اما گوشی‌ های هایسنس به تازگی وارد بازار ایران شده‌اند. گوشی هایی که به تازگی توسط نمایندگی تسک میران وارد بازار موبایل شده‌اند، از جدیدترین گوشی های هایسنس می‌باشند. نام این گوشی‌ها عبارتند از گوشی هایسنس ای 30 لایت (Hisense E30 Lite)، گوشی هایسنس ای 50 (Hisense E50 Lite)، تلفن هوشمند هایسنس ای 50 لایت (Hisense E50 Lite) و پرچم دار گوشی های سال 2021 با نام هایسنس اچ 50 لایت (Hisense H50 Lite) .

گوشی‌ های هایسنس در بازار ایران

مزایای خرید گوشی هایسنس

  • قیمت پائین: بی شک نخستین گزینه برای خرید گوشی هوشمند، قیمت آن است. کاربرانی که قصد خرید گوشی هوشمند را دارند، نباید فراموش کنند که کیفیتی بالا در برخی گوشی های موجود در بازار موبایل، هزینه هنگفتی را برای آنان خواهد ساخت. اما هایسنس هم می‌تواند امکاناتی را برایتان فراهم نماید تا نیازتان را برطرف گردد، و هم در پس انداز پولتان به شما کمک ‌کند.
مزایای خرید گوشی هایسنس - قیمت پائین
  • صفحه نمایش فوق‌العاده: همان گونه که اشاره شد، هایسنس با تولید تلویزیون ها و مانیتورهای سه بعدی تاکنو به عنوان یکی از قطب های سازنده تلویزیون در جهان شناخته شده است.. بنابراین استفاده این برند از صفحه نمایش پرقدرت و با کیفیت در گوشی های هوشمند هایسنس دور از ذهن نیست. گوشی های جدید هایسنس که تسک میران وارد بازار ایران نموده کاملاً مشهود است.
مزایای خرید گوشی هایسنس - صفحه نمایش فوق‌العاده
  • کاربرد آسان: اگرچه سیستم عامل اندروید بر گوشی های هایسنس نصب شده، اما پس از گذشت دو دهه از ساخت گوشی هوشمند توسط این کمپانی، محصولات هایسنس از رابط کاربری مخصوصی استفاده نمی‌نمایند. نداشتن رابط کاربری موجب آسان شدن کار برای مصرف کننده عادی می‌گردد. پس هر فردی، از کودک تا پیر می‌تواند به راحتی و بدون پیچیدگی از این گوشی های هوشمند استفاده کند.
  • تصمیم‎‌گیری راحت: شاید تنوع کم محصولات هایسنس در نگاه نخست حسن در نظر گرفته نشود، اما توجه به این نکته که گستردگی محصولات انتخاب را برای کاربران سخت می‌نماید، موجب رسیدن به این نتیجه می‌شود که شرکت هایسنس به دنبال ساده نمودن زندگی مصرف کنندگان می‌باشد. به همین دلیل هایسنس هر سال با ارائه تعداد کمی مدل گوشی هوشمند جدید، قدرت انتخاب کاربران را افزایش می‌دهد.
مزایای خرید گوشی هایسنس - تصمیم‎‌گیری راحت
  • گارانتی تسک میران: تسک میران نام شناخته شده ای برای فروش گوشی های هوشمند و کیفیت عالی در ارائه خدمات پس از فروش به کاربران است. پیش از این با تسک میران با عرضه محصولات شیائومی همراه گارانتی معتبر خود، رضایت هر چه بیشتر مشتریان را فراهم آورده بود. اکنون نیز تسک میران با معرفی گوشی های هوشمند هایسنس، علاوه بر فروش گوشی موبایل با قیمت پائین تضمینی بر کیفیت بالای خدمات پس از فروش را به مصرف کنندگان نیز ارائه می‌دهد.

بنابراین بر اساس آن چه گفته شد، وجود گوشی های هوشمند هایسنس با گارانتی تسک میران در ایران، شعار هایسنس بیشتر معنا می‌دهد:«زندگی را دوباره تصویر کن!»

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!