شیائومی در لیست 100 شرکت نوآور برتر جهان

0
(0)

کمپانی شیائومی به عنوان یکی از 100 خالق برتر در رویداد سالان Clarivate Analytics برای سومین سال متوالی انتخاب شد!

نمایش خلاقیت چینی به جهان

در تاریخ 23 فوریه 2021، Clarivate Analytics(تأمین­‌کننده خدمات اطلاع‌­رسانی حرفه‌­ای جهان درلندن)، گزارشی از “100 مبتکر برتر جهان در سال 2021” را منتشر کرد. چهار کمپانی چینی نیز در میان این 100 مبتکر برتر قرار گرفته­‌اند که عبارتند از: Huawei، Tencent، Xiaomi و موسسه تحقیقات علوم و فن­آوری مخابرات (که در حال حاضر قسمتی از شرکت گروهی فن­آوری اطلاعات و ارتباطات چین است)

در جهان امروزه که به سرعت در حال تکامل است، نوآوری روز به روز بیشتر به ثروت تمام افراد بشر تبدیل می­‌گردد. شیائومی از روز تأسیس، تجاری­‌سازی نوآورانه خود را به سرعت از طریق مدل­‌های سخت‌­افزاری ،اینترنتی،شکلی از خرده‌فروشی جدید و … در صدر اهداف قرار داد. درآمد شرکت شیائومی تنها در 7 سال که از تأسیس آن می­‌گذرد،بالغ بر 100 بیلیون یوآن است که رکوردی تاریخی در کسب و کار جهانی محسوب می­‌گردد. در سال ۲۰۱۹ درآمد شیائومی بیش از ۲۰۰ بیلیون یوآن رسید که یکی از دلایل آن،صادرات محصولات این شرکت به بیش از 90 کشور و نقطه جهان  است.

شیائومی در سال ۲۰۲۰ به سومین تولیدکننده بزرگ تلفن همراه در جهان تبدیل شد. تا سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰، تعداد دستگاه­‌های متصل در اکوسیستم AIoT شیائومی (به استثنای گوشی­‌های هوشمند و لپ­تاپ­‌ها) به ۲۸۹ میلیون دستگاه رسید که این کمپانی را به یکی از بزرگترین پلتفرم­‌های IoT درجه مصرف کننده در جهان تبدیل کرد. با نوآوری­‌ها و اکتشافات مداوم بود که شیائومی به چنین دستاوردهایی طی ده سال گذشته نائل آمد.

با چنین روندی در ده سال آینده، شیائومی روحیه­ نوآوری را حفظ و از فن­آوری­‌های پیشرفته جهت کسب موفقیت افزون‌­تر بهره خواهد برد تا افراد بیشتری از زیبایی فن­آوری لذت برند.بنابراین می­‌توان گفت:

“در مسیر خلاق فن­آوری، شیائومی به اکتشاف و پیشروی ادامه می­‌دهد”.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!