جدیدترین گوشی شیائومی

جدیدترین گوشی شیائومی
4.5
(2)

در چند سال اخیر، نام شیائومی به عنوان یکی از بزرگترین سازندگان گوشی موبایل در سراسر جهان بسیار شهرت یافته است. اطلاع از مدل و قیمت جدیدترین گوشی های شیائومی، می‌تواند به کاربران در انتخاب و خرید یک گوشی شیائومی بسیار کمک کند. اما بهترین گوشی شیائومی کدام است؟ کسانی که به تازگی با محصولات شیائومی آشنا شده‌اند، به دنبال پاسخی برای این سوال هستند. در واقع انتخاب بهترین گوشی بر اساس نیاز اصلی هر فرد تعیین می‌گردد. اما با بررسی مهم‌ترین خصوصیات سه دسته‌ی گوشی شیائومی می، گوشی شیائومی ردمی و گوشی شیائومی پوکو می‌توان تا حدودی به این سوال پاسخ دهد.

گوشی های شیائومی سری Xiaomi؛ پرچمداران گوشی موبایل

گوشی‌های این مجموعه کمی نسبت به دیگر مجموعه‌های گوشی شیائومی قیمت بالاتری دارند که دلیل آن استفاده از پردازنده‌هایی با قدرت بالاتر و دوربین‌هایی با کیفیت بهتر است نظیر گوشی شیائومی 13 اولترا.

البته سری شیائومی که در گذشته به نام می (mi) شناخته می‌شده، در مجموعه گوشی های شیائومی از طراحی‌های ویژه و مقاوم‌تری نسبت به گوشی‌های دیگر برخوردار است.

در بسیاری از موارد این سری از گوشی های شیائومی با سری ردمی یا سری پوکو شیائومی از لحاظ باتری برابر هستند البته همیشه فرزندان ارجح شیائومی در همه‌چیز از حقوق بیشتری برخوردارند.همچنین اکثر گوشی‌های این مجموعه، ظرفیت بالاتری را پشتیبانی می کنند. برای مثال گوشی موبایل شیائومی 12 تی با ظرفیت ۲۵۶ گیگ.

بنابراین قیمت جدیدترین گوشی های Xiaomi بر اساس نکات گفته شده تعیین می‌گردد. لازم به ذکر است ویژگی‌های گفته شده دلایلی هستند که هر یک از گوشی‌های این سری را به عنوان گرانترین گوشی شیائومی به همه معرفی می‌کنند.

جدیدترین گوشی های 2023 شیائومی تاکنون

سال 2023 سال ارائه تکنولوژی بالاتر و فراتر رفتن برند شیائومی از یک نام در گوشی موبایل است. اخبار حاکی از پیشرفت همه‌جانبه این شرکت چینی در زمینه‌های مختلف تکنولوژی است، شرکتی که با ارائه گوشی موبایل به جهانیان شناخته شد. در ادامه به بررسی چند نمونه از بهترین‌های این خانواده می‌پردازیم:

گوشی شیائومی 13

شیائومی در این سال در حال ارائه بالاترین و بهترین کارنامه خود تاکنون بوده است؛ عرضه شیائومی 13 به سیاق گوشی‌های آیفون هم اگر نباشد، اما با داشتن فناوری‌های جدید دهن‌پرکن ظاهر شده است. به کار رفتن تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 2 در کنار پردازنده گرافیکی حرفه‌ای Adreno یعنی شیائومی حتماً یک دوربین عالی را برای ارائه انتخاب کرده است. به این ترتیب پای لایکا در طراحی دوربین‌های شیائومی در میان است.

شیائومی 13
مشخصات و قیمت خرید گوشی شیائومی 13 – ظرفیت 256-8 گیگابایت

گوشی شیائومی 13 اولترا

شیائومی در این نمونه کار را به اوج رسانده است؛ اما در تکنولوژی ما اوج نداریم. در واقع قرار بر این است که هربار شگفت‌زده‌تر از قبل، محصولات را دنبال کنیم. شیائومی در ماژول دوربین این اثر، از چهار دوربین 50 مگاپیکسلی لایکا استفاده کرده تا ما با ابرغول کیفیت در دنیای ثبت و ضبط تصاویر مواجه شویم. ویژگی برجسته و بارز شیائومی 13 اولترا به عنوان جدیدترین گوشی شیائومی به استفاده از این قدرت فوق العاده است.

شیائومی 13 اولترا

گوشی شیائومی ردمی نوت 12 پرو

گوشی شیائومی ردمی نوت 12 پرو با نمایشگر OLED و رزولوشن 1080 در 2400 و نرخ تازه سازی 120 هرتز، تمامی ویژگی‌های مطلوب یک نمایشگر را دارد. از طرفی پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 1080 در این گوشی قادر است تمامی عملکردهای دستگاه را به خوبی کنترل کند. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دستگاه با شارژر سریع 67 وات شارژ می‌شود؛ این آداپتور از امکاناتی است که شیائومی نه تنها از این گوشی که از دیگر نمونه‌های برجسته‌اش نیز دریغ نداشته است.

ردمی نوت 12 پرو
مشخصات و قیمت خرید گوشی شیائومی ردمی نوت 12 پرو – ظرفیت 128-8 گیگابایت

جدیدترین گوشی ‌های شیائومی در سال 2022

سال 2022 یکی از درخشان‌ترین سال‌های فعالیت شیائومی بوده است؛ البته که این شرکت متناسب با تولیدات خود هرساله با استقبال روزافزونی مواجه می‌گردد. در واقع این رخدادهای شکوهمند که در ادامه فعالیت‌های 2021 بوده است؛ نمونه‌های ویژه‌ای را به بازار گوشی‌های موبایل عرضه داشته است که در ادامه به جدیدترین گوشی های شیائومی 2022 نگاهی می‌اندازیم.

گوشی موبایل شیائومی 12 پرو

شرکت چینی در ارائه گوشی شیائومی 12pro با برخورداری از ساختاری قدرتمند و همچنین نشان سخت افزاری اسنپدراگون 8 نسل 1، در ظاهر و باطن تمام و کمال را رعایت کرده است. این گوشی در اواخر سال 2021 عرضه شد اما انتخاب و شهرتش در سال 2022 رقم خورد. از این رو این محصول در این دسته جای می‌گیرد.
همچنین این دستگاه از سه لنز دوربین 50 مگاپیکسلی و سلفی 32 مگاپیکسلی برخوردار شد تا بتواند بهترین کیفیت عکاسی را در دوره‌ی عرضه خود ارائه دهد. نمایشگر گوشی Xiaomi 12 pro با رزولوشن 1440 در 3200 پیکسل وضوح بالایی را ارائه می‌دهد.

گوشی شیائومی 12 پرو
مشخصات و قیمت خرید گوشی شیائومی 12 پرو – ظرفیت 256-12 گیگابایت

گوشی شیائومی 12 اس

سالی که گذشت؛ سال رقابت‌های نفسگیر شیائومی بوده است. شیائومی 12s با دیگر قابلیت‌های ارزنده خود آمد تا سکوی قاتلان پرچمداران خالی نباشد، از این رو در این دستگاه شاهد چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 با همکاری کارت گرافیک سازگار با پردازنده Adreno بوده‌ایم. شیائومی در ماژول دوربین این دستگاه از سه دوربین 50، 13 و 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر و لحظه‌ها استفاده کرده که کیفیت قابل قبولی داشته‌اند. همچنین کیفیت دوربین سلفی این گوشی با لنز 32 مگاپیکسل تأیید می‌گردد.

گوشی شیائومی Mi 11 Ultra

گوشی شیائومی می 11 اولترا نیز یکی از نام‌آوران در فروش سال گذشته بوده است؛ از این رو ما می 11 اولترا را در دسته بندی سال 2022 جای می‌دهیم. با کیفیت بالای دوربین‌های 50، 48 و48 مگاپیکسلی در کنار سخت افزار اسنپدراگون 888 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، این گوشی توانست در بازار به خوبی خودنمایی کند.

گوشی می 11 اولترا
مشخصات و قیمت خرید گوشی شیائومی می 11 اولترا – ظرفیت 256-12 گیگابایت

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 تی پرو

در میان لیستی از جدیدترین گوشی شیائومی سال گذشته می‌توان از گوشی میان رده Redmi Note 10T pro یاد کرد. این دستگاه با داشتن کیفیت دوربین 108 مگاپیکسل در کنار دو لنز 13 و 5 مگاپیکسلی یکی از به‌نام‌ترین گزینه‌های خرید طرفداران میان رده‌ها بوده است. همچنین پردازنده اسنپدراگون 865 می‌تواند انتظار بازی در سطوح متوسط را بدون هیچ‌گونه باگی به خوبی برآورده کند.

گوشی می 10t pro
مشخصات و قیمت خرید گوشی می 10 تی پرو شیائومی – ظرفیت 256-8 گیگابایت

گوشی شیائومی پوکو X4 pro

گوشی‌های پوکو همیشه به خوشنامی و کیفیت در عملکرد معروفند؛ گوشی شیائومی پوکو ایکس 4 پرو نیز از سرشناس‌ترین گوشی‌های 2022 است که از این جهت قابل انتخاب است. این محصول با برخورداری از تراشه اسنپدراگون 695 کوالکام قدرت سخت افزاری بالایی نیز دارد. پوکو X4 pro با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی قادر به انجام بازی در ساعت‌های متوالی و طولانی نیز می‌باشد.

جدیدترین گوشی های شیائومی در سال 2021

جدیدترین گوشی های شیائومی سال 2021

سال 2021 نیز برای شیائومی سال پرباری بوده است؛ در واقع این سال با ارائه بهترین میان رده‌های شیائومی مصادف بود که به خوبی توانستند به محبوبیت برسند. در ادامه به بررسی چند نمونه از این میان‌رده‌های محبوب شیائومی که توانستند نبض بازار را در دست بگیرند، می‌پردازیم:

گوشی شیائومی Mi 11 Lite

گوشی موبایل شیائومی Mi 11 لایت از کوچکترین افراد خانواده Mi است. این دستگاه با داشتن دوربین 64 مگاپیکسل نشان داد که از توانمندی بالایی در عکاسی برخوردار است. این محصول از ویژگی‌های برازنده‌ای چون نمایشگر حرفه‌ای با رزولوشن بالا، وضوح عالی ارائه محتوا و قابلیت دالبی ویژن نیز برخوردار است. همچنین وجود تراشه Snapdragon 778G 5G از قدرت بالای عملکرد این گوشی در این سطح خبر می‌دهد.

گوشی موبایل Xiaomi Mi 11I

یکی از جدیدترین و محبوبترین گوشی‌های 2021، می 11i است که با داشتن قابلیت‌های ویژه دوربین می‌تواند عکس‌های ویژه‌ای ثبت کند. این گوشی که با قیمتی کاملاً اقتصادی عرضه شده بود از از کیفیت دوربین 108 مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند.

وجود پنل سوپر آمولد در این گوشی در کنار نرخ تازه سازی 120 هرتزی و قابلیت +HDR10 و حداکثر روشنایی 1300 از برتری‌های نمایشگر این دستگاه خبر می‌دهد. همچنین مدل تراشه به کار رفته در این دستگاه Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G است که در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 660 عملکرد قابل توجهی را ارائه می‌دهد.

گوشی شیائومی POCO F3

این محصول میان رده و محبوب با داشتن تراشه اسنپدراگون 870 قادر است بازی‌ها را به خوبی ارائه دهد، این گوشی در کنار سخت افزار محبوب کوالکام از نمایشگر 2400 در 1080 برخوردار است که برای تماشای فیلم و انجام بازی و مشاهده و وب‌گردی بسیار مناسب است. این گوشی اقتصادی با باتری 4520 میلی آمپر ساعتی ارائه می گردد.

گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro

این گوشی که در سال 2021 عرضه شد، ساختار متناسب و محبوب دارد. نمایشگر آمولد 6.67 اینچی این دستگاه با 120 هرتز نرخ تازه سازی تصویر، سرعت و روانی خوبی در ارائه محتواها داراست.

همچنین حداکثر میزان روشنایی این دستگاه 1200 نیت است. در کنار قابلیت‌های بصری گوشی، باید جای ویژه‌ای برای چیپست دستگاه، Qualcomm SM7150 Snapdragon 732G، باز کرد. ظرفیت باتری گوشی موبایل ردمی نوت 10 پرو 5020 میلی آمپر ساعتی در این بازه قیمتی، تنها از پس شیائومی برمی‌آید.

جدیدترین گوشی های شیائومی در سال 2020

سال 2020 نوید پیشرفت بیشتر شیائومی بوده است؛ قطعاً بررسی‌ها و جست‌وخیزهایی برای ارائه یک محصول بهتر نوید اخباری تکان دهنده را در آینده‌ای نه چندان دور می‌دهند. در ادامه به جدیدترین‌هایی که نویدبخش پیشرفت بیشتر این سال بوده‌اند، می‌پردازیم:

گوشی شیائومی Mi 9

گوشی می 9 شیائومی با داشتن ویژگی‌های ارزنده نمایشگر پنل آمولد، نرخ تازه سازی 60 هرتز، رزولوشن بالای تصویر و تراکم پیکسلی بالا قادر به ارائه محتواها با وضوح بالا است. شیائومی در این محصول در زمان عرضه از اسنپدراگون 855 استفاده کرده تا پیشتازی آن را ثابت کرده باشد. از دیگر مشخصه‌های ارزنده این دستگاه، استفاده از لنز سونی در دوربین 13 مگاپیکسلی این دستگاه است.

گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 9S

یک گوشی فبلت که در کنار قدرت سخت افزاری و تراشه‌های بهینه از مناسبترین ویژگی‌های نمایشگر نیز بهره‌مند گشته است. یک لنز 48 مگاپیکسلی در قسمت پشتی به همراه دو لنز دیگر در ماژول دوربین پشتی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در قسمت جلوی نمایشگر از امکانات این گوشی در زمینه دوربین بوده است. همچنین ویژگی‌های جانبی دیگری نظیر لرزشگیر اپتیکال و فیلمبرداری HDR نیز از دیگر خصوصیات این محصول به شمار می‌رود. با این وجود محصولات شیائومی همیشه به کیفیت و امکانات با قیمت مناسب شناخته می‌شوند.

گوشی شیائومی Redmi Note 8

این محصول ردمی شیائومی نیز در سال 2019 عرضه شد اما سال اقبال آن 2020 بود، به همین دلیل با جای دادن این گوشی در این دسته بندی به اهمیت آن در این سال اشاره می‌کنیم. گوشی ردمی نوت 8 با قدرت بالا در ارائه عکس‌های باکیفیت به واسطه دوربین قدرتمند توانست در بازار به خوبی طرفداران خود را بیابد.

همچنین این دستگاه جدای از میان رده و اقتصادی بودنش از ویژگی‌های برجسته نمایشگر برخوردار بوده است. شیائومی با قراردادن چیپست MediaTek Helio G90T در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G76 MC4 به خوبی توانسته ساختار توانمندی از این دستگاه برای انجام کارهای روزمره و… ارائه دهد.

جدول مشخصات جدیدترین گوشی ‌های شیائومی هر سال

گوشی شیائومی پردازنده دوربین دوربین سلفی باتری صفحه نمایش
Xiaomi 13 Snapdragon 8 Gen 2 واید 50 مگاپیکسل
اولترا واید 12 مگاپیکسل
تله فوتو10 مگاپیکسل
32 مگاپیکسل 4500 میلی‌آمپرساعت AMOLED
شیائومی 13 اولترا Snapdragon 8 Gen 2 واید 50.3 مگاپیکسل
اولترا واید 50 مگاپیکسل
تله فوتو 50 مگاپیکسل
تشخیص عمق 50 مگاپیکسل
32 مگاپیکسل 5000 میلی‌آمپرساعت LTPO3 AMOLED
شیائومی ردمی نوت 12 پرو Snapdragon 732G واید108مگاپیکسل
اولتراواید 8 مگاپیکسل
ماکرو 2 مگاپیکسل
تشخیص عمق 2 مگاپیکسل
16مگاپیکسل 5000 میلی‌آمپرساعت AMOLED
شیائومی 12s Snapdragon 8+ Gen واید 50 مگاپیکسل
اولتراواید 13 مگاپیکسل
ماکرو 5 مگاپیکسل
32 مگاپیکسل 5000
میلی‌آمپر ساعت
AMOLED
شیائومی Mi 11 Ultra Snapdragon 888 5G واید 50 مگاپیکسل
اولتراواید 48 مگاپیکسل
تله فوتو 48 مگاپیکسل
20 مگاپیکسل 5000 میلی‌آمپر ساعت E4 AMOLED
پوکو X4 pro Snapdragon 695 5G مگاپیکسل 108 واید
اولتراواید 8 مگاپیکسل
ماکرو 2 مگاپیکسل
16مگاپیکسل 5000 میلی‌آمپر ساعت AMOLED

برای افزایش سرعت گوشی چه کار کنیم؟

جدیدترین گوشی های بازی پوکو برای گیمرهای حرفه‌ای

گوشی‌های پوکو با برخورداری از پردازنده‌های ارزنده توانستند در بازی‌های گرافیکی ویدئویی خودی نشان بدهند، این گوشی‌ها بهره گیری از اسنپدارگون تحت حمایت کوالکام و دایمنسیتی از قابلیت‌های بالایی در این زمینه برخوردارند. همچنین همراهی کارت گرافیک با این تراشه‌ها به بهبود عملکرد آن‌ها کمک کرده است.

گوشی شیائومی POCO F4 GT

پوکو از تراشه به‌نام و مشهور Snapdragon 8 نسل 1 در قلب گوی گیمینگ پوکو F4 Gt برای ارائه بهترین عملکرد بازی استفاده کرده است. نمایشگر این گوشی حرفه‌ای با 120 هرتز نرخ تازه سازی یک همراه عالی در ادامه بازی‌های شما است. همچنین نوع پنل آمولد آن در کنار +HDR10، روشنایی صفحه تا 800 نیت، پشتیبانی از یک میلیارد رنگ و پوشش گوریلا گلس ویکتوس ویژگی‌های ارزنده دیگر آن است.

در کنار خصوصیات ویژه این دستگاه باتری 4860 میلی آمپر ساعتی از ساعت‌های متوالی بازی خبر می‌دهد که قادر است شما را همراهی کند. شیائومی دستگاه ویژه گیمرها را تک بعدی پرورش نداده بلکه با قراردادن یک لنز 64 مگاپیکسلی در ماژول دوربین به کیفیت عکس‌ها نیز اندیشیده است.

گوشی شیائومی پوکو F5

گوشی شیائومی پوکو F5 فراتر از یک میان رده ظاهر شد؛ قابلیت‌های ویژه نمایشگر 120 هرتزی با روشنایی صفحه نمایش 1000 نیتی، پردازنده اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو با بهینه سازی مصرف انرژی و عدم تولید حرارت زیاد، دوربین واید 64 مگاپیکسلی؛ همگی این ویژگی‌ها در کنار هم از این فرزند پوکو یک دستگاه فوق العاده برای بازی، وقت گذراندن، سرگرمی و انجام کارهای ادیتوری ساخته است. در کنار تمامی این ویژگی‌ها قدرت بارتی 5000 ملی آمپرساعتی را نیز بگنجانید.

سخن آخر

شیائومی به دنبال کسب بلندترین جایگاه‌هاست، این همواره در تمامی آثار این شرکت پیداست. ما هر سال با دنیایی از متفاوت‌ترین‌ها و البته مشابهات در محصولات شیائومی مواجه می‌شویم. هر یک از این محصولات در رده خود، بهترین ویژگی های همتایان خود را دارا هستند هم در درون خانواده شیائومی هم در مقایسه با برندهای دیگر؛ اما تنها یک چیز است که شیائومی را دیگر برندها متفاوت می‌کند و آن‌هم ارائه بهترین کیفیت و امکانات در گوشی‌های اندروید، با ارزنده‌ترین و منصفانه‌ترین قیمت‌هاست.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 4.5 / 5. تعداد رای‌ها: 2

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!