شیائومی 11 لایت 5 جی اِن ای، یک انتخاب هوشمندانه!

0
(0)

شیائومی 11 لایت 5 جی اِن ای (Xiaomi 11 Lite 5G NE) را در هنگام انتخاب موبایل فراموش نکنید. وقتی برای خرید گوشی موبایل به فروشگاه‌ها و پاساژهای موبایل فروشی می‌روید، تا چند دقیقه‌ اول مات و مبهوت این حجم از رنگ، اسم و امکانات می‌شوید. از این مقدار حق انتخاب حس خوشایندی به شما دست می‌دهد. امابعد از گذشت مدت کوتاهی و با شنیدن راهنمایی‌ های گوناگون، تصمیم‌گیری دشوار می‌شود. حتی شاید تصمیم بگیرید خرید را به روز دیگری موکول کنید تا زمان بیشتری برای بررسی مشخصات گوشی‌ های هوشمند داشته باشید.

به‌ روزترین داده‌ ها در رابطه با خرید و خدمات پس از فروش گوشی های شیائومی در سایت تسک میران موجود است. تسک میران می‌کوشد تا بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید. البته که در این مقاله نیز قصد داریم در یک انتخاب کم ریسک و هوشمندانه شما را همراهی نمائیم.

گزینه‌ های موجود روی میز را با دقت بیشتر بچینید

اگر به دنبال خرید یک پرچمدار با قیمت مناسب هستید، بی‌شک  شیائومی 11لایت 5 جی ان ای باید روی میز انتخاب‌های شما باشد. در غیر این صورت حتماً درباره‌ چیدمان گزینه‌ هایتان تجدید نظر بفرمائید. چرا که وسواس و دقت شیائومی در طراحی و ساخت این گوشی هوشمند را می‌توانیم از ظاهر ظریف و هنرمندانه این دستگاه، متوجه شویم. چون با بدنه‌ بسیار نازک و سبک و با کیفیت شیائومی 11 لایت 5 جی اِن ای، ، شگفت زده می‌شویم.

نمایشگر مناسب برای تماشای فیلم و انیمیشن

صفحه نمایش A6.55 اینچی شیائومی 11 لایت 5جی ان ای، با اختلاف کمی که نسبت به شیائومی 11 دارد، حس راحتی بیشتری را به شما هدیه می‌دهد. همچنین عرض کم این تلفن همراه، استفاده از صفحه نمایش و تایپ را آسان‌تر ساخته است. بنابراین اگر گوشی های باریک را می‌پسندید، شیائومی 11 لایت 5 جی اِن ای را باب میل شما تولید نموده‌اند.

از طرفی اگر شما هم علاقه‌مند به فیلم و سریال هستید، صفحه نمایش شیائومی 11 لایت 5 جی اِن ای، با کیفیت تصویر 2400×1080 و تراکم پیکسل 420، یک تجربه مطلوب از تماشای رنگ‌های با کیفیت در فیلم و انیمیشن را برای شما به ارمغان می‌آورد. به علاوه حرکت نرم و روان تصاویر به علت حضور نرخ تازه سازی 90Hz در لیست مشخصات این تلفن هوشمند است.

کاهش قیمت در ازای کاهش قدرت پردازنده

شیائومی در یک اقدام هوشمندانه، از اسنپدراگون 778 به عنوان پردازنده شیائومی 11 لایت 5 جی NE  بهره برده است. این عمل علاوه بر حفظ کیفیت، مقداری از هزینه‌ تولید این گوشی جدید کاست. هرچند که این امر به معنی ضعف شیائومی 11 لایت 5 جی اِن ای در بخش CPU نمی‌باشد.

در ضمن، در این گوشی شیائومی از Adreno 642 برای پردازش اطلاعات گرافیکی بهره برده شده تا در تحلیل داده‌ های گرافیکی عملکرد مناسبی را شاهد باشید.

گوشی شیائومی 11 لایت 5 جی اِن ای با حافظه داخلی 256 گیگ و 128گیگ به همراه رم 8 گیگابایتی، توسط شرکت تسک میران و با گارانتی معتبر همین شرکت به بازار ایران عرضه شده است. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، حافظه‌ مد نظر را انتخاب و تهیه نمائید.

دوربین سه‌گانه عهده‌دار ثبت لحظات شماست!

برای ثبت لحظات خاطره انگیز و یادآوری یک گردش خوب در طبیعت، به قدرت لنز های سه‌گانه این پرچمدار جدید شیائومی اعتماد کنید. دوربین‌ های شیائومی 11 لایت 5 جی NE روی قاب مربعی شکل ظریفی قرار گرفته‌اند که شامل لنز واید 64 مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و تله فوتو 5 مگاپیکسلی می‌شود.

سلفی 16 مگاپیکسلی شیائومی 11 لایت ان ای نیز عملکرد مناسبی دارد. بنابراین اگر کیفیت دوربین موبایل برایتان اهمیت دارد، این پرچمدار شیائومی رضایت شما را جلب می‌کند. نکته قابل توجهی که لذت کار با دوربین عضو جدید سری 11 شیائومی را برای شما دو چندان می‌کند، امکانات کاربردی تصویر برداری و عکاسی این گوشی است. شیائومی با طراحی قالب‌های متنوع، شما را در ساخت ولاگ ‌های حرفه‌ای همراهی می‌نماید. درصورتی که علاقه‌مند به هنر تدوین فیلم باشید، همراهی دل انگیزی را با این گوشی هوشمند تجربه خواهید کرد.

توانمندی باتری شیائومی 11 لایت 5 جی ان ای، خصیصه ثابت گوشی‌های شیائومی

اگر شما هم از طرفداران موبایل های شیائومی باشید، به خوبی آگاه هستید که این برند توجه ویژه‌ای به ظرفیت باتری دارد. به صورت معمول باتری گوشی های شیائومی با ظرفیت بالا ساخته می‌شوند و شیائومی 11 لایت 5G NE هم از همین قاعده پیروی می‌نماید.

یک باتری 4250 میلی آمپر برای یک روز کامل شما را از شارژر بی‌نیاز می‌سازد. شارژر سریع 33 واتی هم از طریق رابط type-c به تلفن هوشمند شما متصل می‌شود.

خرید شیرین شیائومی 11 لایت 5 جی اِن ای، با نگاه به جزئیات

“شیائومی 11 لایت 5 جی اِن ای” از آن دسته گوشی های هوشمندی است که هر نگاه خوش سلیقه‌ای را به خود جذب می‌گرداند. در نگاه اول شما محسور رنگ‌ های رویایی این دستگاه که در یک تلفیق حرفه‌ای با بدنه کاملاً مات، نمایی دو چندان یافته‌اند، خواهید شد. بدنه صیقلی این موبایل، حتی پس از چند سال استفاده، باز هم حساس تازگی را به شما می‌بخشد. از هرچه بگذریم، ماژول باریک دوربین‌ اجازه نمی‌دهد کسی زیبایی شیائومی 11 لایت را انکار نماید.

و در نهایت ویژگی متمایز کننده‌ شیائومی 11 لایت 5G NE، یعنی اینترنت 5G، که شما را در سرعت اینترنت، به پرواز در می‌آورد.

با تمام این امکانات، جای هیچ شکی برای خرید گوشی شیائومی 11 لایت 5 جی NE باقی نمی‌ماند. حتی اگر شما فردی سخت‌گیر و سخت پسند باشید، خرید این گوشی با گارانتی معتبر تسک میران، یک خرید کم ریسک و مطمئن به حساب می‌آید.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!