شیائومی 13 احتمالاً نخستین گوشی با اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد!

همراهی گوشی شیائومی 13 با اسنپدراگون جدید
0
(0)

در 15 نوامبر 2022، آخرین تراشه پرچمدار اسنپدراگون، یعنی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، معرفی شد. انتظار می‌رود در این ماه این نسل جدید چیپست بر روی گوشی شیائومی 13 (Xiaomi 13) به بازار آید. اما شرکت US فهرستی از کمپانی‌هایی که از این سیستم روی تراشه در زمان رونمایی استفاده خواهند کرد، منتشر نمود. این لیست شامل گوشی های شیائومی، موتورولا، Honor ،iQOO، وان پلاس و غیره می‌باشد.

ساختار اسنپدراگون 8 نسل 2

 تراشه SD 8 نسل 2 با یک هسته Arm Cortex-X3 و سرعت 3.2 گیگاهرتز، 4 هسته Cortex-A715 و سرعت 2.8 گیگاهرتز و هسته سوم Cortex-A510 با 2.0 گیگاهرتز سرعت همراه است. تمرکز اسنپدراگون 8 نسل 2 بر بالاترین سرعت اجرایی است. به گفته مدیرعامل شرکت شیائومی این چیپست برای نخستین بار در پرچمدار جدید شیائومی ساخته خواهد شد. به نظر می‌آید نسل بعدی پرچمداران شیائومی، شیائومی 13 باشد.

با مشخصات اسنپدراگون 8 نسل 2 آشنا شوید

ساختار جدید 1+2+2+3 در بسترموبایلی اسنپدراگون 8 نسل 2 به کار رقته است. همچنین، پردازش هوشمند 5 جی کوالکام در مودم اسنپدراگون   X70 5G و سیستم RF در تراشه جدید انجام می‌شود. بنابراین نخستین پلتفرم اسنپدراگونی خواهد بود که همزمان از دو شبکه 5جی جداگانه استفاده می‌کند.

شیائومی 13 و همراه نسل جدید اسنپدراگون 8

مدیر اجرایی شیائومی در پروفایل Weibo خود اعلام کرده که در حال کار روی یک تلفن با چیپست نام برده است. این سخن احتمال استفاده از نسل جدید اسنپدراگون درجدیدترین گوشی شیائومی یعنی شیائومی 13 که به زودی روانه بازار خواهد شد را افزایش می‌دهد.

شیائومی 13 چه زمانی رونمایی می‌شود؟

علی رغم اطلاعاتی که در مورد این گوشی به دست آمده، مدیر عامل شیائومی اطلاعات بیشتری در مورد گوشی جدید شیائومی نداده است. بنابراین مدل جدید گوشی شیائومی و زمان رونمایی آن همچنان نامشخص است.

شیائومی 13 به زودی معرفی می‌شود.

اما بر اساس تجربه شیائومی در مورد گوشی هایی چون شیائومی 12 (Xiaomi 12) ، معرفی رسمی گوشی های جدید شیائومی در سه ماهه چهارم سال اتفاق می‌افتد.

 بنابراین زمان به روز رسانی محصولات جدید شیائومی فرا می‌رسد. برای رقابت با رقبا، تراشه اسنپدراگون نسل 2 احتمالاً در چند هفته آینده به بازار آید.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!