شیائومی برای عرضه گوشی های شیائومی 13 و 13 پرو، عجله دارد.

شیائومی 13
0
(0)

هنوز بازار اخبار، نقد و بررسی ها و قیمت گوشی های شیائومی 12 و شیائومی 12s در سراسر جهان گرم است. اما به نظر می‌رسد این کمپانی به طراحی و ساخت شیائومی 13 (Xiaomi 13) مشغول است.  بنا به پیش بینی منابع مطلع پرچمدان جدید شیائومی، یعنی گوشی های شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو (Xiaomi 13 pro)، زودتر از انتظار رو نمایی می‌شوند. همانطور که تاریخ ظهور این پرچمداران به صورت حدودی، اواخر 2022 اعلام شده‌است، شایعاتی نیز از مشخصاتشان می‌شنویم. البته که این اطلاعات تا زمانی که این گوشی های موبایل به طور رسمی معرفی نشده‌اند، صرفاً حدس و گمان هستند.

کوالکام، انتخاب محبوب شیائومی

شیائومی در گوشی های پرچمدار نسل 12، توانست با به کار بردن جدیدترین پردازنده های شرکت کوالکام، اعتبار خود را دوچندان نماید. شیائومی پیش از معرفی پرچمداران حال حاضر خود، یعنی سری شیائومی 12 و شیائومی 12 اس، اعلام کرده بود که از اسنپدراگون 8 نسل 1 به عنوان پردازنده مرکزی گوشی های پرچمدار خود استفاده می‌نماید. همین اعلام نسبتاً زود هنگام توانست نگاه ها را به سمت این گوشی های پرچمدار شیائومی جلب کند. بسیاری از خریداران شیائومی 12 و هم خانواده های آن، به شوق دسترسی به جدیدترین پردازنده کوالکام، خرید پرچمدار شیائومی را به پرچمداران باقی برندها ترجیح دادند.

این تصمیم، کمک بزرگی به موفقیت شیائومی 12 کرد. به نظر می‌رسد شیائومی قصد ندارد از این استراتژی بازگردد. با توجه به این که نشست سالانه ی کوالکام در نوامبر 2022 تراشه جدید خود، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 را معرفی می‌کند، انتظار می‌رود بلافاصله پس از این اتفاق، شیائومی از اسنپدراگون 8 نسل 2 به عنوان پردازنده مرکزی گوشی شیائومی 13 یاد کند.

اطلاعاتی در رابطه با مشخصات اسنپدراگون 8 نسل 2 وجود دارد. این داده ها حاکی از این است که تراشه جدید کوالکام، 4 نانومتری می‌باشد. این ابعاد برای طرفداران شیائومی، نوید دهنده ی سرعت پردارش بالا و دمای کمتر است. ضمناً پردازنده گرافیکی شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو Adreno 740  می‌باشد.

امضای لایکا

پردازنده قدرتمند و جدید اسنپدراگون 8 نسل 1، تنها نقطه تمایز شیائومی 12 با سایر پرچمداران نبود. همکاری شیائومی و لایکا یکی از خبرسازترین روزهای شیائومی را رقم زد و نتیجه‌ این همکاری را در گوشی های شیائومی 12s دیدیم. امضای لایکا در گوشی های شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو نیز وجود خواهد داشت. این ترکیب، پرچمدار جدید شیائومی را برای عکاسان به بهترین گزینه تبدیل می‌کند.

شایعاتی نیز در رابطه با استفاده از باتری تک سلولی به گوش می‌رسد. احتمال حضور چنین باتری در گوشی موبایل شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو ادعای بزرگی است که برای پی‌بردن صحت آن باید تا زمان معرفی گوشی جدید شیائومی، صبور باشیم.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!