بروزرسانی جدید برای سری گوشی‌های Mi 8

0
(0)

از عرضه سری گوشی‌های Mi 8 حتی 6 ماه هم نمیگذرد اما در طول این مدت شاهد بروزرسانی متعددی برای رابط کاربری آنها بوده‌ایم. با این وجود، شیائومی امروز اعلام کرد بروزرسانی جدیدی را برای این گوشی‌های محبوب عرضه کرده است و خبر مهم‌تر، ارتقاء اندروید این گوشی‌ها به اندروید 9 است. بنابراین کاربران گوشی‌های Mi 8 و Mi 8 Explorer از امروز میتوانند این بروزرسانی را با توجه به منطقه سکونت خود دریافت نمایند. البته کاربران گوشی Mi 8 Lite یا همان Mi 8 Youth باید برای دریافت این بروزرسانی کمی صبر نمایند زیرا بروزرسانی فوق هنوز برای این گوشی‌ها آماده نشده است.

اما در این بروزرسانی چه موارد برجسته‌ای را خواهیم دید؟ اولین نکته‌ای که در این بروزرسانی مورد توجه قرار گرفته، ضبط ویدیوهای اسلوموشن 960fps است. این ویژگی که پیش از این در دوربین‌های Mi Mix 3 نیز قرار داده شد، از جذابیت‎ بالایی در بین کاربران برخوردار است. با استفاده از این ویژگی، کاربران میتوانند از اشیاء و تصاویر متحرک، ویدیوهای بسیار آهسته‌ای تهیه نمایند. ویژگی دوم اضافه شدن “حالت شب” به دوربین است. با فعال‌سازی این ویژگی قادر خواهید بود تصاویر زنده‌تر و روشن‌تری در محیط‌های تاریک ثبت نمایید زیرا موتور هوشمند گوشی در هر فریم اقدام به شناسایی 100 نقطه کلیدی تصویر میکند و سپس رنگ آن نقاط را به صورت هوشمند بهبود خواهد بخشید.
حال به سراغ مزایای MIUI میرویم. رابط کاربری MIUI 10 از ویژگی‌های زیادی مانند بهبود بخش “برنامه‌های اخیر” برخوردار شده تا تخصیص فضای صفحه‌نمایش به صورت بهینه‌تری صورت بپذیرد. بدین ترتیب به جای اینکه برنامه‌های اخیر به صورت کارتی در کنار هم قرار بگیرند، به صورت Side By Side در کنار هم ظاهر میشوند. این قابلیت باعث میشود 6 اپلیکیشن به صورت همزمان در صفحه‌نمایش قرار بگیرند و استفاده بهینه‌تری از صفحه‌نمایش به عمل بیاید. دیگر ویژگی برجسته‌ای که شیائومی به آن اشاره میکند، عملکرد بهینه‌تر هوش مصنوعی در بارگذاری اپلیکیشن‌هاست. این هوش مصنوعی با یادگیری رفتار اپلیکیشن و پیش‌بینی عملیات، سرعت اجرای اپلیکیشن‌ها را افزایش داده و منجر به کاهش مصرف باتری نیز خواهد شد.

سری گوشی‌های Mi 8 از پر طرفدارترین گوشی‌های شیائومی هستند و به همین دلیل شیائومی به دنبال حداکثر رضایتمندی برای کاربران این گوشی‌ها است. قدرتمندترین گوشی این مجموعه Mi 8 Explorer نام دارد که مجهز به حسگر تشخیص چهره (Face ID) و حسگر اثرانگشت بر روی صفحه نمایش شده است.  دیگر ویژگی این گوشی قاب پشتی آن است که به صورت شفاف و نامرئی طراحی شده است. این نوع قاب باعث جلوه خاصی به گوشی شده زیرا سیستم سخت‌افزاری آن را کاملا قابل مشاهده می‌نماید.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!