جاروبرقی شیائومی

0
(0)

جاروبرقی شیائومی

گاهی کاربران گوشی شیائومی را به‌عنوان تنها محصول این شرکت می‌شناسند. غافل از این‌که شرکت شیائومی محصولات گوناگون تولید می‌‎کند. این شرکت با طراحی و ساخت  گوشی‌های هوشمند، لوازم منزل، دستگاه‌های الکترونیکی، وسائل اداری و غیره، توانسته خود را به‌عنوان یک شرکت خلاق و نوآور نمایش دهد.

جاروبرقی روباتیک یکی از پرطرفدارهای شیائومی است. قیمت این دستگاه مانند قیمت گوشی‌های شیائومی پائین است. 

جاروبرقی روباتیک شیائومی مدلMijia G1  از موتوری ژاپنی با قدرت مکش تا 220 پا، تولید شده است. با این دستگاه می‌توان  بزرگ‌ترین ذرات آلودگی‌های روزمره را از میان برد.

جاروبرقی شیائومی

ساختار مناسب تی کشیدن این دستگاه، افراد را از جاروی دستی رها می‌کند. سیستم تی کشیدن این دستگاه، با پارچه‌ی میکروفایبر که به صورت خودکار با مخزن آب 200 میلی‌لیتری مرطوب می‌شود، کار می‌کند. شما می‌توانید میزان رطوبت را در  طبقات و جاهای گوناگون منزلتان تنظیم نمائید.

اندازه‌ی کوچک این محصول اجازه می‌دهد تا جاروبرقی به  مکان‌های کوچک رفته، آن‌جا  را تمیز کرده و با  قابلیت چیره شدن بر موانع  با ارتفاع 17 میلی‌متر، این کار به راحتی انجام دهد.

آخرین پارامتر این جارو عمر باتری 2500 میلی‌آمپری آن است که  90 دقیقه دوام می‌آورد. این دستگاه می تواند مانند دیگر لوازم خانه‌ی شیائومی با برنام‌های موبایل و Mi home  کنترل شود.

با این دستگاه و دستگاه تصفیه هوای شیائومی دیگر نگران آلودگی محیط زندگی خود نباشید و از زندگی هوشمند همراه با شیائومی لذت ببرید.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!