ساعت هوشمند Amazfit Bip

0
(0)

ساعت هوشمند Amazfit Bip با باتری 190 میلی آمپرساعتی خود هر 45 روز یک‌بار احتیاج به شارژ داشته و شما به راحتی می‌توانید شارژر را جا بگذارید. این ساعت، همراه با بند، تنها 32 گرم وزن دارد، که تقریباً هم وزن یک دستبند ورزشی معمولی است، و می‌شود حتی در هنگام خواب هم در دست باشد.
ساعت Amazfit Bip از طریق بلوتوث به گوشی وصل شده و می‌توان اخبار QQ، پیغام‌های WeChat و پیغام‌های SMS را بر روی ساعت دید. می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که با نزدیک شدن به گوشی‌، قفل گوشی را باز کند یا زمان‌هایی که صدای زنگ گوشی را نمی‌شنوید، زنگ بیدارشدن را تنظیم کرده‌اید، مدت زیادی یک جا نشسته‌اید و نیاز به جابجایی دارید، روی دستتان بلرزد و شما را خبردار کند.
صفحه نمایش این ساعت در همه شرایط آب و هوایی آماده بوده و کافیست دستتان را بالا بیاورید تا اطلاعاتی که نیاز دارید را مشاهده کنید.
این ساعت دارای یکی از بهترین چیپست‌های GPS جهان یعنی Sony 28nm است و با وجود آن دیگر برای مکان‌یابی به گوشی خود نیازی ندارید.
از دیگر ویژگی های ساعت هوشمند شیائومی می توان به قابلیت نظارت بر خواب آن اشاره کرد که می توانید توسط آن کیفیت خواب خود را با دقت بررسی کنید.
به وسیله این ساعت می‌توانید تک‌تک قدم‌هایتان را بشمارید و مسیری که می‌دوید را به دقت اندازه بگیرید، اما ورزش کردن، تنها دویدن نیست. هر کسی ممکن است بسته به شرایط جسمی خودش، نوع خاصی از تمرین ورزشی را انتخاب کند. مد‌های مختلف این ساعت برای دویدن، پیاده‌روی، دوچرخه سواری یا حتی دویدن در محیط‌های داخلی مانند تردمیل، برنامه‌ریزی شده است. به این ترتیب اندازه‌گیری پارامترهای مختلف، مانند مسیر طی شده، ضربان قلب یا مدت زمان تحرک می‌توانند برای هر کدام از این شرایط نتیجه جداگانه‌ای را نمایش دهند.
امکان مانیتور میزان ضربان قلب همچنین، مراقبت از سلامت را در هر زمان و هر کجا برای شما فراهم می سازد، چرا که افزایش ضربان قلب پارامتر بسیار مهمی است. ساعت amazfit می‌تواند سقف ضربان قلب را در ورزش‌های هوازی و غیر هوازی به صورت جداگانه کنترل کرده و عبور از سقف مجاز ضربان قلب را به شما هشدار دهد.
و در آخر این ساعت در رنگ‌های مختلف مشکی، سبز ارتشی، قرمز و نارنجی برای سلیقه‌های مختلف وارد بازار شده است.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!