تبلت دانش آموزی ردمی

ردمی پد شیائومی
0
(0)

 یکی از مهم ترین اقشار مصرف کننده‌ی گوشی های هوشمند و تبلت ها، دانش آموزان هستند. حقیقت این است که نسل z بیش از نسل های پیشین، همیت و نحوه استفاده از تکنولوژی و ارتباطات گسترده‌ اینترنتی را درک کرده‌اند. احتمالاً این امر برای اکثر خانواده ها، موضوع پیچیده و نگران کننده‌ای می‌باشد. از سویی کنترل کودکان و نوجوانان کار دشواری به نظر می‌رسد و سمت دیگر نمی‌‌شود از خرید یک تبلت دانش آموزی صرف نظر کرد. بنابراین نباید فرزندانمان را از تکنولوژی و تغییراتی که در جهان جریان دارد دور نگه‌داریم. پس حالا وقت آن رسیده که به مشکلات دیگر خرید تبلت فکر کنیم.

به نظر می‌رسد مشکل بزرگی که وجود دارد قیمت تبلت ها و گوشی های هوشمند است. قیمت بالای این کالاها از سویی به خانواده ها فشار می‌‌آورد و نگرانی در رابطه با کیافیت آن ها از سوی دیگر. یک دانش آموز در صوتی که کلاس های او به صورت مجازی برگزار نشود، حداقل از سوم ابتدایی تا اواخر دبیرستان به یک تبلت برای انجام کارهای مدرسه، احتیاج دارد. بنابراین بهتر است این خرید را به چشم یک خرید بلند مدت نگاه کنید. در این بخش قصد داریم جدیدترین تبلت شیائومی، یعنی ردمی پد (Redmi Pad) را به شم معرفی کنیم. تبلتی که به احتمال زیاد در حین ورود به ایران، قیمتی در حدود 5 میلیون تومان خواهد داشت.

طراحی ساده و شکیل

اگر در نظر بگیریم که کودکان و نوجوان ها مخاطبان اصلی شیائومی برای تولید این تبلت بودند، باید بگوئیم با یک طراحی هوشمندانه مواجه هستیم. ساختار مینیمال تبلت در کنار ابعاد نسبتا کوچک و ظریف آن، برای کاربری طولانی مدت و درس خواندن، کاربر را کلافه نمی‌کند. از طرفی صفحه نمایش این تبلت به حدی بزرگ هست که دانش آموزها بتوانند بدون آسیب دیدن چشمانشان مطالب را به خوبی مشاهده نمایند اما حمل آن در کیف دشوار نیست.

ظاهر شیائومی ردمی پد

صفحه نمایش تبلت ردمی پد

طراحی نمایشگر تبلت ردمی پد، سازگار با انجام کارهای روزانه و استفاده‌ی مستمر است. این تبلت به یک صفحه نمایش 10.61 اینچی مجهز است. نمایشگری از نوع IPS LCD که تصاویر را با کیفیت 2000 در 1200 به نمایش می‌گذارد. نرخ تازه سازی 90 هرتزی این تبلت از نقاط قوتی است که ردمی به بر روی آن مانور قابل توجهی داده است. رفرش ریت ردمی پد، تجربه‌ی کاربری بی‌نظیری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. همچنین این تبلت اقتصادی، روشنایی حداکثری 400 نیتی دارد.

سیستم عامل ردمی پد شیائومی

تراشه هلیو G99 وظیفه‌ی پردازش اطلاعات را برعهده دارد. این تراشه 6 نانومتری در تبلت ردمی به دو هسته از نوع Cortex-A76  با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز و ۶ هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز مجهز شده. شما می‌توانید برای انجام امور دانشجویی و دانش‌آموزی به ردمی پد شیائومی اتکا نمائید.

وعده‌ی سه سال پشتیبانی آپدیت نرم افزاری شیائومی همراه این تبلت است. بنابراین برای مدت طولانی نرم افزار به روزی را در دسترس خواهید داشت.

مشخصات ردمی پد شیائومی

باتری مناسب برای کارهای بلندمدت

اکثراً افراد تبلت را برای انجام امور درسی و کاری خود تهیه می‌کنند. بنابراین باتری قدرتمند، یکی از مؤلفه های مهم برای انتخاب تبلت می‌باشد. شیائومی در این بخش انتخاب درستی داشته است. باتری 8000 میلی آمپر ساعتی و شارژر 22.5 انتخاب شیائومی برای ردمی پد بوده که می‌توان گفت نیاز یک روز کامل را برطرف می‌سازد.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!