زمان تولید گوشی شیائومی ردمی 10 نزدیک است!

5
(1)

در ماه آگوست سال گذشته‌ی میلادی، مجموعه گوشی‌های شیائومی ردمی 9 تولید شدند. در ساخت گوشی‌های ردمی 9 از پردازنده‌ی مدیا تک هلیو G35 استفاده شده بود تا وسیله‌ای همه‌گیر و راحت خلق شود. بنابراین وجود چنین پردازنده‌ای شیائومی ردمی 9 را به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های جهان تبدیل کرد. از طرفی گوشی‌های شیائومی ردمی 9 قیمت پائینی نسبت به رقیبان خود داشتند که این مسأله در پرفروش شدن آن‌ها موثر واقع گشت. اکنون گوشی های شیائومی ردمی 9 برای سال 2021 جانشین خود را معرفی کرده‌اند. این گوشی شیائومی ردمی 10 (Xiaomi Redmi 10) نام دارد که با طراحی سخت‌افزاری عالی، عرضه خواهد شد.

نمایشگر شیائومی ردمی 10

این محصول نسخه‌ی پیشرفته‌ی شیائومی ردمی 9 هست. آن‌طور که شنیده می‌شود این گوشی جدید شیائومی از صفحه‌نمایش 6.5″ FHD+ برخوردار بوده تا کیفیت و رزولوشن بالایی یعنی 2400X1080 ارائه ‌دهد. نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش شیائومی ردمی 10 90Hz تعیین شده که قابلیت هماهنگی و تغییر به 45Hz ،60Hz و 90Hz بر اساس محتوای نمایشی را دارد. این گوشی جدید شیائومی با تراشه‌ی مدیاتک هلیو G88 و ظرفیت رم‌هایی تا 6GB و نهایت حافظه‌ی  128GB تولید می‌شود.

ترکیب دوربین‌های چهارگانه برای خلق تصویری بهتر

برای عکاسی  گوشی ردمی 10 شیائومی بر بدنه‌ی پشتی خود 4 دوربین قرار داده که به ترتیب دوربین اصلی آن 50 MP، دوربین زاویه‌ی دید فوق عریض8 MP ،دوربین‌های ماکرو و نیز حسگر عمقی آن 2 MP معرفی شده‌اند. همچنین دوربین سلفی شیائومی ردمی 10 با کیفیت 8 MP ساخته خواهد شد.

امکان شارژ معکوس شیائومی ردمی 10

باتری ردمی 10 شیائومی ظرفیت 5000mah دارد که با 18 وات شارژ سریع سیمی انجام داده و یا با شارژ معکوس 9 وات امکان شارژ گوشی یا دستگاهی دیگر را به وجود می‌آورد. این جدیدترین گوشی شیائومی مانند اکثر گوشی های شیائومی پورت USB- Type -C داشته و برای انتقال و شنیدن صدا از اتصال کابل به ورودی مربوط به جک 3.5 میلی‌متری صدا در بدنه استفاده می‌کند.

رابط کاربری به‌روز رسانی شده

برای قفل‌گشایی، شرکت سازنده مانند بسیاری از گوشی های شیائومی از حسگر اثر انگشت برآمده در کنار گوشی بهره برده است. اگرچه گوشی های جدید شیائومی اغلب بلندگوی دوگانه دارند، اما این محصول در انتهای بدنه‌ی خود یک بلندگو گذاشته است. براساس آخرین نسخه‌های سیستم عامل و رابط کاربری، این محصول از رابط کاربری MIUI 12.5 و سیستم عامل اندروید 11 برخوردار است.

آیا قیمت ردمی 10 شیائومی مشخص است؟

همان‌طور که اشاره شد گوشی ردمی 10 شیائومی با رم‌ها و حافظه‌های گوناگون تولید می‌شود. به این معنا که می‌توانید گوشی شیائومی ردمی 10 (64/4گیگ)، شیائومی ردمی 10(128/4 گیگ) و شیائومی ردمی 10 با گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه را خریداری کنید. همچنین رنگ‌هایی که برای این گوشی شیائومی در نظر گرفته شده سفید، آبی و خاسکری هستند. با وجود منتشر شدن این جزئیات، هنوز برای گوشی شیائومی ردمی 10 قیمت اعلام نشده و زمان فروش آن نیز نامشخص است. هر چند شرکت شیائومی زمان فروش از طریق کانال‌های فروش رسمی شیائومی بسیار زود مطرح نموده است.

جدول مشخصات گوشی شیائومی ردمی 10

 گوشی شیائومی ردمی

منبع

https://www.xda-developers.com/redmi-10-launch/

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!