بررسی گوشی موبایل هایسنس H60 – پرچمدار ناشناخته

گوشی اچ 60 هایسنس
0
(0)

با معرفی سه گوشی های پرچمدار هایسنس، یعنی سری هایسنس H60، به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد از حدود گوشی های ارزان قیمت و پایین رده عبور کند و به میدان رقابت گوشی های پرچمدار قدم بگذارد.

برند مشهور هایسنس (Hisense)، پس از سال‌ها فعالیت در زمینه‌ی ساخت لوازم صوتی و تصویری، توانست به شهرت و اعتبار خوبی دست پیدا کند. پس از این که فروش محصولات هایسنس، در سرتاسر جهان، به یک رقم ثابتی رسید و تلاطم‌های بازار نتوانست بر روی موفقیت این برند تأثیر منفی بگذارد، هایسنس به سراغ تولید گوشی‌ های هوشمند رفت. گوشی‌ های موبایل هایسنس در سری‌های E و H، با گارانتی تسک‌میران وارد ایران شدند. با وجود تازه وارد بودن این نام، استقبال خوبی از گوشی‌ های ارزان قیمت هایسنس، صورت گرفت.

در رابطه کیفیت و با مشخصات گوشی‌ های هایسنس، مطالب بسیاری در شماره‌ های پیشین خبرنامه‌ تسک‌ میران و بلاگ تسک‌ میران منتشر نموده‌ایم، اما این بار قصد داریم قدم‌ های تازه‌ ای که این برند چینی برداشته است را بررسی نمائیم.

معرفی اعضای جدید هایسنس

گوشی های هایسنس H60

شرکت هایسنس گوشی‌ های جدید خود را در ادامه‌ سری H معرفی نموده است. با این تفاوت که عدد تکمیل کننده‌ این نام، 60 می‌باشد. سه گوشی جدید که شرکت هایسنس به محصولات خود اضافه نموده است، هایسنس اچ 60 5جی (Hisense H60 5G)، هایسنس اچ 60 زوم (Hisense H60 Zoom) و هایسنس اچ 60 لایت (Hisense H60 lite ) می‌باشند. براساس نام‌گذاری گوشی‌ها می‌توان فهمید که هایسنس H60 مدل سرگروه و پر قدرت‌ترین گوشی این سری می‌باشد و پس از آن هایسنس H60 زوم که به عنوان میان‌رده می‌توانیم روی آن حساب باز کنیم. در نهایت، هایسنس H60 لایت که قیمت پائین‌تری خواهد داشت. در این بخش از خبرنامه، به بررسی شگفتی‌های هایسنس اچ 60 می‌پردازیم.

سری هایسنس H60 انقلابی در طراحی

اگر وارد سایت شرکت هایسنس بشوید، بنر گوشی‌ هایسنس  5G H60 توجه شما را جلب می‌نماید. یک طراحی منحصر به فرد و زیبا که شما را به یاد گوشی‌ های پرچمدار برندهای معرف می‌اندازد. مهم‌ترین ویژگی که این گوشی هایسنس را منحصر به فرد نموده، حضور دو دوربین سلفی در قسمت بالای نمایشگر است. فارغ از عملکرد مطلوبی که می‌تواند داشته باشد، جلوه‌ی حرفه‌ای و شیکی به گوشی بخشیده است. لبه‌ های صفحه نمایش هایسنس H60، داری انحنای زیبا و ظریفی می‌باشد که یادآور پرچمداران محبوبی از دیگر برندها می‌باشد.

ضخامت گوشی بسیار کم است که مستقیماً بر روی وزن گوشی هایسنس H60 تأثیرگذار بوده. تمام این نکات، باعث می‌شوند که نتیجه‌گیری کنیم، هایسنس H60 گوشی خوش دستی است.

پنل پشتی گوشی شباهت زیادی به گوشی‌ های شیائومی دارد که به سبک هایسنس، شخصی سازی شده‌است. ماژول دوربین، در سمت چپ گوشی و به شکل یک مستطیل عمودی طراحی شده‌است که دوربین اصلی در بالای مستطیل، و سه لنز دیگر، به شکل خاصی، زیر دوربین اصلی قرار گرفته‌اند و فلش دوربین نیز در پائین ماژول به چشم می‌خورد.

دوربین 108 مگاپیکسلی، تجربه‌ای تازه و پر ریسک برای هایسنس

گوشی پرچمدار هایسنس h60

پیش از این در گوشی‌های هایسنس، شاهد دوربین‌ هایی با کیفیت یک پرچمدار نبودیم.کیفیت تصاویر دوربین هایسنس، صرفاً در حد برطرف نمودن نیازهای روزانه و یا گرفتن یک عکس یادگاری ساده بود. این بار، در لیست مشخصات هایسنس H60، دوربین 108 مگاپیکسلی توجه‌ها را به خود جلب می‌نماید. لنزهای جانبی این گوشی، واید 5 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی می‌باشند. هایسنس با شعار« شب را فراموش کن. فقط عکس بگیر.» ادعا دارد که فضاهای کم نور، برای لنزهای دوربین هایسنس H60 محدودیت به شمار نمی‌آید. تصاویر منتشر شده از این دوربین نیز نشان می‌دهد که عکس‌های شب، با نویز کم و جزئیات قابل قبول گرفته شده‌اند.

اگر تا اینجا، از تغییرات هایسنس شگفت‌زده شده‌اید، باید بگوئیم که شگفتی اصلی در دوربین سلفی هایسنس اچ 60 است. دو لنز سلفی که بر روی صفحه نمایش گوشی هایسنس می‌بینیم، تنها باعث زیبایی این گوشی نشده، بلکه نتیجه‌ی فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زند. لنز دوگانه‌ی 16 مگاپیکسلی هایسنس اچ 60، مجهز به سنسور تشخیص عمق می‌باشد که بر این اساس، تصاویر سلفی شما، کیفیتی در قامت یک پرچمدار خواهد داشت.

به این پرچمدار اعتماد کنیم؟

هایسنس با مشخصاتی همچون دوربین 108 مگاپیکسلی، باتری 4200 میلی آمپر ساعتی، حافظه داخلی 128 گیگابایت و طراحی قدرتمند، وارد جرگه‌ی پرچمداران شد. اعتماد خریداران به این برند، چه دیر و چه زود اتفاق می‌افتد و مانند تمام برندهای موجود در بازار، هایسنس روزهای پرچالش آغازین خود را پشت سر می‌گذارد. مشخصاً آینده‌ی پرقدرتی برای این برند وجود دارد. بنابراین بهتر است به این شرکت خوش سابقه، فرصت دهیم تا در زمینه‌ی تولیدات گوشی‌های هوشمند نیز، خود را ثابت کند.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!