به‌روز رسانی دوربین گوشی شیائومی

به‌روزرسانی دوربین گوشی شیائومی
2.7
(3)

اگر از طرفداران گوشی های شیائومی بپرسیم که چرا این برند را ترجیح می‌دهند، به احتمال زیاد یکی از اولین دلایلی که به آن اشاره می‌کنند، آپدیت های مستمر نرم افزار گوشی شیائومی است. به نظر می‌رسد شیائومی مشتریان خود را تا آخرین لحظه‌ تنها نمی‌گذارد و بیش از سایر رقیبان قصد دارد تجربه کاربری دل نشین فراهم آورد. به روزرسانی دوربین گوشی شیائومی از آن دست آپدیت هایی است که هیجان زیادی دارد. چراکه امکانات بیشتری برای عکاسی با گوشی به شما داده می‌شود.

به‌روزرسانی پیاپی نرم افزار گوشی شیائومی، برای کاربران این گوشی ها، از سویی تجربه کاربری بهتری را رقم می‌زند و از سویی ممکن است سختی‌هایی را به وجود بیاورد. توصیه ما این است که همواره از آپدیت های اندروید و رابط کاربری شیائومی به صورت اصولی انجام دهید. چرا که هر کمپانی با ارائه به‌روز رسانی نرم افزار خود، باگ های موجود را بر طرف می‌سازد، فنآوری های جدیدی را برای عملکرد روان، سریع و دقیق گوشی شما ارائه می‌دهد.

چه زمانی دوربین گوش شیائومی را به‌روز رسانی کنیم؟

آپدیت نرم افزاری دوربین گوشی های شیائومی

همانطور که گفتیم، گوشی های شیائومی به صورت مستمر، آپدیت دریافت می‌کنند و در هر به روز رسانی، گوشی شما از جدیدترین فناوری های لازم، بهره‌مند می‌شود. اما ممکن است برای مدتی دوربین گوشی شما دچار ایراداتی مانند تغییر رنگ عکس و یا کاهش سرعت شاتر بشود. در این صورت شما باید هرچه سریع تر برنامه دوربین گوشی شیائومی خود را به‌روزرسانی نمائید تا مشکل برطرف شود.

دریافت آپدیت جدید، تنها محدود به این موارد نمی‌شود. بلکه برای بهره بردن از امکانات جدید، مانند فیلترهای رنگ، افکت‌ها و استایل های جدید ولاگ فیلم برداری، بهتر است اقدام به به‌روزرسانی دوربین گوشی شیائومی خود نمائید.

به‌روزرسانی خودکار دوربین گوشی شیائومی

نرم افزار دوربین گوشی شیائومی، یکی از مهم ترین نرم افزارهایی است که آپدیت دریافت می‌کند. به صورت معمول شما این آپدیت را در هنگام به روز رسانی MIUI دریافت می‌نمائید. همچنین، زمانی که نسخه جدیدتری از نرم افزار دوربین گوشی شیائومی عرضه بشود، هشدار آپدیت جدید بر روی گوشی شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید همین طریق، دسترسی لازم را برای دریافت جدیدترین نسخه از نرم افزار دوربین گوشی شیائومی به گوشی بدهید. به این صورت نرم افزار دوربین گوشی شیائومی شما به صورت خودکار آپدیت می‌شود.

آموزش ساخت حساب کاربری شیائومی (Mi Account)

آپدیت برنامه دوربین گوشی شیائومی به صورت دستی

برای به‌روز رسانی دوربین گوشی شیائومی، شما باید وارد تنظیمات گوشی (setting) بشوید. در این بخش لیست برنامه‌هایی که آپدیت جدید دریافت می‌کنند را مشاهده می‌کنید. برنامه دوربین عکاسی را انتخاب کرده و اجازه بدهید دانلود و آپدیت کامل شود.

توجه داشته باشید برای این کار، به اینترنت نیاز دارید.

به‌روزرسانی دوربین گوشی شیائومی، رو کیفیت عکس تاثیر دارد؟

به‌روزرسانی برنامه دوربین گوشی، در مقدار کیفیت لنز، تاثیری ندارد. یعنی می‌توان گفت آپدیت تنها بر مشخصات و امکانات نرم افزاری تاثیر دارد. مقدار پیکسل، سرعت شاتر (فیزیکی)، نوردهی و سایر مشخصات فنی، هیچ تغییری نمی‌کنند. اما شما می‌توانید با نرم افزار پیشرفته‌تری تصاویر را اصلاح نمائید و امکانات متنوعی برای افزایش کیفیت و همینطور تشخیص رنگ بهتر، داشته باشید.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 2.7 / 5. تعداد رای‌ها: 3

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!