ردمی نوت 12 پرو اسپید، معرفی شد!

5
(1)

گوشی موبایل Redmi Note 12 Pro Speed Edition در چین معرفی شد. این گوشی هوشمند، چهارمین عضو از خانواده‌ی گوشی‌های شیائومی ردمی نوت 12 می‌باشد. احتمال می‌رود به زودی شاهد حضور گوشی ردمی نوت 12 پرو اسپید با نسخه گلوبال خواهیم بود چراکه نسل قبل این گوشی ها از سری ردمی نوت 11، با استقبال فوق‌العاده‌ای در بازار جهانی رو به رو شدند. حالا پس از گذشت چند سال از فعالیت این کمپانی چینی، کمتر کسی در جهان به کیفیت و نوآوری گوشی های موبایل شیائومی واقف نیست. بی‌شک هر سال در انتظار رونمایی‌های جنجالی شیائومی هستیم. این بار هم به بررسی این تازه وارد گوشی های ردمی می‌پردازیم.

میانرده‌ای در لباس پرچمدار

آنچه در نگاه اول توجه شما را به گوشی ردمی نوت 12 پرو اسپید ادیشن جلب می‌کند، طراحی و رنگ‌های چشم نواز این گوشی میانرده شیائومی است. به طوری که چنین کیفیت ساختی، می‌تواند گوشی ردمی نوت 12 پرو اسپید ادیشن را به میان گوشی های پرچمدار سوق دهد. البته این طراحی را در گوشی شیائومی ردمی نوت 12 پرو هم مشاهده می‌کنیم.

گوشی شیائومی redmi note 12 pro speed با وزن 181 گرمی، گوشی سبک وزنی به شمار می‌آید. با توجه به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که ردمی نوت 12 پرو اسپید دارد، انتظار وزن بیشتری داشتیم.

این گوشی از پورت USB Type_C و همینطور جک 3.5 میلی متری پشتیبانی می‌کند.

قدرت سخت افزاری ردمی نوت 12 پرو اسپید

ردمی نوت 12 پرو اسپید ادیشن را به سبب حضور پردازنده اسنپدراگون 778G در میان گوشی های بالارده‌ شیائومی دسته بندی می‌کنیم. این گوشی برای میانرده بودن زیاد از حد قدرتمند است. پردازش گرافیکی را تراشه‌ی Adreno 642L برعهده گرفته است. پشتیبانی از اینترنت 5G هم در لیست مشخصات این گوشی به چشم می‌خورد که قابلیت اکثر گوشی های هوشمند بالارده شیائومی می‌باشد.

redmi note 12 Pro speed Edition
برای مشاهده لیست گوشی هایی که MIUI14 را دریافت می‌کنند، کلیک کنید.

نرم افزار گوشی شیائومی ردمی نوت 12 پرو ادیشن، بر مبنای اندروید 13 و MIUI14 است که این ارزش خرید این گوشی را تا حد چشم‌گیری افزایش می‌دهد. چراکه تا مدت ها، آپدیت جدید اندروید و رابط کاربری شیائومی را دریافت می‌کند.

دوربین گوشی ردمی نوت 12 پرو اسپید ادیشن

redmi note 12 Pro speed Edition

بر روی ماژول دوربین شاهد سه لنز هستیم که قطر لنز نشان می‌دهد شیائومی به سمت به دست آوردن کیفیت عکس، با افزایش سایز لنز پیش می‌رود. مشخصات لنزهای گوشی ردمی نوت 12 پرو اسپید ادیشن را بررسی می‌کنیم:

  • دوربین اصلی: لنز واید (عریض) 108 مگاپیکسلی
  • لنز اولترا واید: 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 119 درجه
  • لنز ماکرو: 2 مگاپیکسلی

این گوشی در حال حاضر تنها با نسخه چین معرفی شده است. انتظار می‌رود تا ماه آینده شاهد نسخه گلوبال گوشی ردمی نوت 12 پرو اسپید ادیشن باشیم.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!