ردمی 12c، جدیدترین گوشی اقتصادی شیائومی

4
(16)

شیائومی گوشی های اقتصادی خود را با قرار دادن اعداد در کنار نام ردمی، نام گذاری می‌کند. حالا چند روزی است که نام گوشی ردمی 12 سی (Redmi 12C) را می‌شنویم. به نظر می‌رسد شیائومی جدیدترین گوشی ارزان قیمت خود را روانه‌ی بازار کرده است.

Xiaomi Redmi 12C

سال‌های گذشته، شاهد تولیداتی همچون گوشی ردمی 9 سی و ردمی 10 سی بودیم که به خاطر قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالا، مورد استقبال قرار گرفت. در این مقاله به بررسی نسل جدید این سری از گوشی های ارزان قیمت شیائومی، یعنی ردمی 12 سی، می‌پردازیم. آیا این گوشی ارزش خرید دارد؟ امکانات گوشی redmi 12c چه تفاوتی با گوشی های نسل قبل دارد؟ گوشی Redmi 12 C گلوبال است؟

گوشی Redmi 12C عرضه جهانی شده است؟

گوشی شیائومی ردمی 12C در تاریخ 31 دسامبر 2022 معرفی شد

. درفاصله کمی، 1 ژانویه 2023 بود که وارد بازار جهانی شد. قیمت اعلامی گوشی شیائومی مدل ردمی 12c در حدود 110 یورو می‌باشد.

قیمت گوشی نشان می‌دهد که گوشی redmi 12c، به زودی به یکی از گوشی های پر فروش شیائومی تبدیل می‌شود. چرا که نرم افزار به‌روزی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ردمی 12 سی با رابط کاربری MIUI13 روانه‌ی بازار شده که امکان استفاده از جدیدترین آپدیت نرم افزارهای کاربردی را فراهم می‌آورد. این گوشی در حال حاضر در ایران موجود نیست. اما شرکت تسک میران به عنوان نمایندگی رسمی شیائومی در ایران، به محض ورود این گوشی به کشور، اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار خواهد داد.

سخت افزار و نرم افزار گوشی ردمی 12سی

+ برای خرید گوشی موبایل، چه ویژگی مد نظر دارید؟

– من یه گوشی می‌خوام که قیمتش اقتصادی باشه، اما هنگ نکنه، جدیدترین آپدیت اپلیکیشن‌های روزمره رو به خوبی اجرا کنه. گوشی مناسب برای اسنپ و تپسی و برنامه های بانکی هم باشه.

راهنمای خرید گوشی های زیر 7 میلیون تومان

این بخشی از پر تکرار ترین مکالمات میان فروشندگان و خریداران گوشی های موبایل اقتصادی است. سخت افزار و نرم افزار مهمترین ویژگی گوشی های در کلاس قیمتی اقتصادی می‌باشد.

گوشی ردمی 12c، از این بخش سربلند بیرون می‌آید. این گوشی، به تراشه Helio G85 مدیاتک مجهز شده است. شیائومی توانسته با حفظ قیمت مناسب، پردازنده‌ای کارآمد برای گوشی ردمی 12 سی به کار بگیرد. این گوشی شیائومی در دو مدل با حافظه‌ی 64 و 128 گیگابایت و رم 4 و 6 به فروش می‌رسد. همچنین نرم افزار گوشی شیائومی مدل Redmi 12 C برپایه‌ی MIUI13 می‌باشد.

دوربین گوشی ردمی 12C

کیفیت دوربین اصلی گوشی redmi 12c
کیفیت دوربین اصلی گوشی ردمی 12c

احتمالاً خودتان به خوبی می‌دانید نباید از دوربین گوشی هایی با این حدود قیمت، انتظاری بالایی داشته باشیم. ردمی 13 سی هم از این قائده مستثنی نیست. هرچند کیفیت عکاسی گوشی های ارزان قیمت شیائومی، از استاندارد معمول میان گوشی های ارزان قیمت سایر برندها، بالاتر است.

گوشی ردمی 12c به یک لنز 50 مگاپیکسلی مجهز شده که توانایی تشخیص عمق را نیز دارد. این کیفیت لنز را در میان گوشی های میانرده نیز شاهد بودیم. به طور کلی دوربین گوشی redmi 12c، در مقایسه با رقبا، عملکرد قابل قبولی دارد.

البته دوربین 5 مگاپیکسلی برای تصاویر سلفی، چنگی به دل نمی‌زند. البته برای حضور در کلاس های مجازی و یا ویدئوکال، استفاده از این گوشی، رضایت بخش است.

برای مشاهده اطلاعات کامل گوشی redmi 12c کلیک کنید.

ارزش خرید گوشی Redmi 12C

برای خرید یک گوشی با قیمت اقتصادی، به چه مواردی اهمیت می‌دهید؟ اگر پردازنده قدرتمندی می‌خواهید که در هنگام کار با اپلیکیشن‌های پیام رسان یا برنامه های روزمره، هنگ نکند، همچنین گاهی بتوانید بازی کنید، ردمی 12سی برای شما انتخاب مناسب می‌باشد. همچنین طراحی شیک و رابط کاربری به‌روز این گوشی، ارزش خرید را افزایش می‌دهند.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 4 / 5. تعداد رای‌ها: 16

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!