شیائومی می 10

0
(0)

گوشی می 10

گوشی شیائومی می ۱۰ به عنوان گل سرسبد پرچمداران شیائومی سال 2020 در ماه فوریه معرفی شد. گوشی شیائومی Mi 10 برای آنکه بتواند از رقبای خود پیشی بگیرد و بازار گوشی های هوشمند را تسخیر کند، از شبکه 5G بهره برده است. بر همین اساس این مدل جزء به روز ترین اسمارت فون های بازار شناخته شد.

گوشی می 10

مشخصات فنی Mi 10 Xiaomi

گوشی Xiaomi Mi ۱۰ و یک طراحی بی نظیر

Mi 10 5G قیمت کمی ندارد و این ویژگی پرچم داران است. اما قطعا پشت این قیمت مشخصات بی نظری جای گرفته است.

برای طراحی شیائومی Mi 10 یک تیم متخصص و ماهر دست به کار شدند و یک گوشی تحویل دادند که به سختی بتوان عیبی از آن گرفت. از نظر ظاهر ممکن است بتوان گوشی شیائومی می 10 را با Samsung Galaxy S10 Plus مقایسه کرد.

در بخش جلوی می 10 شاهد یک صفحه نمایش 6.67 اینچی با حاشیه های باریک هستیم. در گوشه بالا سمت چپ دوربین سلفی را مشاهده میکنیم که به صورت حفره ای تعبیه شده است.

برای قاب پشت گوشی Xiaomi Mi 10 یک ساختار هولوگرامی طراحی شده که با بازتاب نور جلوه های زیبایی پدید آورد. در سمت چپ نیز ماژول عمودی دوربین را میبنیم که یک نمای مدرن را برای این مدل ایجاد کرده اند.

گوشی شیائومی می ۱۰ و صفحه نمایش

این روزها تقریبا تمامی تولیدکننده ها به دنبال طراحی گوشی هایی با کمترین حاشیه هستند. همان چیزی که برای شیائومی می 10 نیز انتظار داریم. این صفحه نمایش در اندازه 6.67 اینچ، حاشیه های بسیار کمی دارد و از شیب کمی نیز برخوردار است. شیائومی سعی کرده با حفره دوربین سلفی کمترین فضا را برای آن بگیرد و ظاهر نمایشگر را زننده نکند.

نمایشگر گوشی شیائومی می 10 بر روی پنل سوپر امولد و با رزولوشن 2340*1080 پیاده سازی شده است. اما این تمام ماجرا نیست. این دستگاه به عنوان یک دیوایس 90 هرتزی شناخته میشود تا برای اجرای بازی های سنگین و انجام امور روزمره روان باشد.

با توجه به حاشیه های کم و لبه های منحنی، نرخ نمایشگر به قاب جلو، 90 درصد است. این عالی است! از همین رو شیائومی Mi ۱۰ به عنوان یکی از موبایل های فول اسکرین بازار ثبت و معرفی شد. یک گوشی با 10 درصد حاشیه.

کیفیت دوربین گوشی Xiaomi Mi 10

دوربین و کیفیت تصاویر آن یکی از مسائلی است که هرکسی زمان خرید در لیست اولویت خویش قرار میدهد. گوشی شیائومی می 10 از همین نیاز نهایت استفاده را کرده و تلاش زیادی برای جلب رضایت مشتری به کار برده است.

یک دوربین چهارگانه در قاب پشت و یک سلفی جذاب و زیبا در قسمت جلو آن چیزیست که Mi 10 5G را سربلند میکند. در قسمت دوربین پشت لنز های 108، 13، 2 و 2 مگاپیکسلی را خواهیم داشت و در بخش سلفی نیز لنز 20 مگاپیکسلی مورد استفاده خواهد بود.

دوربین 108 مگاپیکسلی واید اصلی از لنز سونی IMX686 استفاده کرده و کواد بایر می باشد. میدانید یعنی چه؟ یعنی شما در گوشی شیائومی می ۱۰ یک دوربین با کیفیت فیلم برداری 8K دارید! این لنز با دیافراگم f/1.7 به شما لذت عکاسی در شب را هدیه میکند.

در گوشی می 9 نیز از لنز سونی IMX586 استفاده شده و گویا از امتحانش سربلند بیرون آمده است. با آنکه می 10 و Note 7 هردو دارای لنزهای 48 مگاپیکسلی بودند اما به لطف این لنز سونی، نسخه می 9 در عکاسی شب بسیار مطرح شد.

لنز 13 مگاپیکسل دوم اولتراواید با فوکوس خودکار می باشد. لنز 2 مگاپیکسل سوم ماکرو و لنز 2 مگاپیکسل چهارم جهت تشخیص عمق و فوکوس تا فاصله یک سانتی متری می باشد.

با این تفاسیر خرید گوشی Mi 10 از نظر دوربین یک برد است و پشیمانی ندارد.

می 10 شیائومی و پردازنده

پشتیبانی از فناوری 5G آنقدر مهم است که شاید نیاز نباشد دیگر مشخصات پردازنده را بگوییم. اما درهرحال شیائومی مارا همچنان حیرت زده میکند.

تراشه این موبایل هوشمند Snapdragon 865 می باشد، مانند تراشه گوشی موبایل گلکسی S20 مخصوص آمریکا. گوشی شیائومی می 10 در کنار این چیپست از رم های 8 یا 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی استفاده نموده است. همچنین وظیفه اجرای بازی های سنگین و پرطرفدار برعهده گرافیک آدرنو 650 و اندروید 10 با رابط کاربری MIUI 11 خواهد بود.

عملکرد باتری گوشی شیائومی می ۱۰

در بخش باتری نیز هیچ کم و کسری را نمیبینیم. یک باتری با 4780 میلی آمپری احتمالا بهترین ظرفیتی وجود دارد که شیائومی میتوانسته در این پک قرار دهد. همچنین شما یک شارژر 30 واتی دریافت میکنید که در کمتر از 45 دقیقه شیائومی 10 Mi خود را فول شارژ کنید. بحث را با خبر خوش پشتیبانی از شارژر وایرلس 30 واتی و شارژ بی سیم با توان 10 واتی به اتمام میرسانیم.

نظر شما چیست؟ آیا Xiaomi Mi 10 قیمت و مشخصات باور نکردنی ندارد؟ آیا میتوان آن را یکی از عجایب سال 2020 دانست؟

قیمت شیائومی می 10 128 گیگابایت

قیمت شیائومی می 10 256 گیگابایت

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!