محبوب مثل می بند 7 شیائومی!

0
(0)

شاید اگر بگوییم مچ‌ بندهای سلامتی شیائومی و یا همان می بند ها (Mi Band)، محبوب‌ ترین گجت کمپانی شیائومی می‌باشد، بیراه نگفته باشیم!

می‌ بندهای شیائومی از سال‌ها قبل، در زندگی روز مره مردم قرار گرفتند و از همان ابتدا، توجه بسیار زیادی دریافت نمودند. اما علت اقبال روزافزون نسبت به ساعت هوشمند می بند چیست؟ اولین نسخه از مچ‌ بندهای سلامتی شیائومی، ظاهری کاملاً ابتدایی و ساده داشت و خدماتی که به شما ارائه می‌داد، فقط بر روی گوشی موبایل  قابل مشاهده بود. اما با این وجود بسیاری از افراد به سمت این گجت جذب شدند. شیائومی به سرعت مشغول ساخت مدل جدید و پیشرفته می بند شیائومی شد. در نسخه دوم این گجت، یعنی می‌ بند 2، شاهد اضافه شدن نمایشگر به ساختار این محصول بودیم. این نمایشگر علاوه بر نمایش ساعت و اعلان های گوشی، به گام شمار نیز مجهز شده بود. نسل های بعدی می بند شیائومی به تناسب آپشن‌ هایی که در اختیار کاربران قرار دادند، جای پای خود را در سبک زندگی افراد محکم نمودند.

می‌ بند 6 شیائومی که حدود یک سال از عرضه‌اش می‌گذرد، در اوج دقت و حساسیت، مانند یک مربی کاربلد ورزش در کنار شما بود. به علاوه، نمایشگر تمام صفحه و با کیفیت میبند شیائومی، جای هیچ نقدی را باقی‌ نگذاشت. آخرین مدل می‌بند موجود در بازار ما را مطمئن ساخت، که این ابزار برای زندگی روزمره انسان ها در این عصر، ضروری شده است. ضرورتی از جنس همراهی! همراهی که در هنگام خواب نیز حواسش به سلامتی شما هست.

 و حالا علاقه ‌مندان مچ‌ بند هوشمند شیائومی شاهد حضور نسل هفتم آن هستند. اما می‌ بند 7 شیائومی چه تغییراتی داشته است؟

نمایشگر می‌ بند 7، چشم از شما برنمی‌دارد!

در نسل ششم این گجت جدید شیائومی، نمایشگر تمام صفحه و تراکم پیکسلی بالا، برای کاربران بسیار خوشایند بود. در حدی که بسیاری از افرادی که ساعت هوشمند میبند 5 شیائومی داشتند، اقدام به خرید می بند 6 شیائومی نمودند. شیائومی با دیدن استقبال مشتریان از ارتقا سطح کیفیت صفحه نمایش میبند شیائومی، تصمیم گرفت تا بار دیگر، این شوق را میان کاربران ایجاد نماید. این‌بار این کمپانی قصد دارد با اضافه کردن حالت «نمایشگر همیشه روشن» یا ADO اجازه ندهد می‌بند 7 شیائومی، حتی ثانیه‌ای از شما چشم بردارد. با این امکان، شما برای مشاهده ساعت و یا سایر اعلان‌ ها، حتی برای لحظه‌ای با تأخیر مواجه نخواهید شد. این قابلیت تنها در تعداد اندکی از ساعت‌ های هوشمند مشاهده شده است.

لازم به ذکر است که اندازه صفحه‌ نمایش بزرگتر از نمونه قبلی این محصول است که این امر، تجربه استفاده از این گجت کاربردی را آسان‌ تر می‌نماید و برای لمس آیکون‌ ها، مشکلی نخواهید داشت.

بذار می‌ بند 7 راه رو بهت نشون بده

گفته‌ها حاکی از این بود که شیائومی قصد دارد، گجت می بند 7 را به GPS مجهز نماید. اگر این شایعه به حقیقت می‌پیوست، ارزش خرید می‌ بند 7 شیائومی به شدت افزایش پیدا می‌کرد. چرا که حضور GPS بر روی این محصول، به منظور امکانات بیشتر در هنگام انجام برخی ورزش ها بود و نیاز شما به چک کردن گوشی موبایل را نیز تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

اما به این نکته نیز باید توجه داشته باشیم که حضور GPS برای مچ بند هوشمند، ابعاد بزرگتر و قیمت بالاتری را به دنبال داشت. در هر صورت شیائومی از این قابلیت برای می بند7 استفاده نکرده است.

کاهش ظرفیت باتری، قربانی امکانات جدید شد؟

باتری می‌ بند 6 شیائومی در اوج قدرت ظاهر شد. این ساعت هوشمند در کمتر از دو ساعت و نیم به شارژ کامل می‌رسید و این مقدار ظرفیت را در 14 روز مصرف می‌نمود. این باتری قدرتمند، رضایت تمام کاربران را جلب نموده بود. اما کاربری که استفاده از این باتری را تجربه کرده، به کاهش ظرفیت باتری رضایت می‌دهد؟

حقیقت این است که احتمال مشاهده‌ی باتری قوی‌ تر از باتری ساعت هوشمند می‌ بند 6 شیائومی بسیار دور از ذهن بود. . چرا که امکانات جدیدی که شیائومی برای مچ‌ بند سلامتی می بند 7 لحاظ نموده است، مصرف بالاتری دارد. اما شیائومی با افزایش ظرفیت باتری تا عدد 180 میلی آمپر، توانست بار دیگر مشتریان را شگفت زده کرد.

راه های تشخیص پک گلوبال گوشی های شیائومی را در این لینک، مطالعه نمائید.

شایعه‌ای دوست نداشتنی!

بسیاری از علاقه‌مندان می‌بند، این ساعت هوشمند را به دلیل ظاهر ظریف و مینیمالش دوست دارند. طراحی مچ‌ بندهای شیائومی برای استایل‌های ورزشی، کژوال و رسمی مناسب بوده و به واسطه تعویض بند سیلیکونی، با رنگ لباس شما هماهنگ می‌شود.

تفاوت ظاهری بسیار کمی را در می بند 7 شاهد هستیم که شاید برای برخی کاربران خوشایند نباشد. البته پیش از این انتظار می‌رفت که با حضور GPST، طراحی ظاهری می بند 7 به شکل مستطیل و در ابعاد بزرگ‌تر باشد. لکن تنها قطر این ساعت کمی دست خوش تغییر شده است.

ارزش خرید می بند 7

بی‌تردید شیائومی، اعتبار و محبوبیتی را که با تولید این ساعت‌های هوشمند به دست آورده است، با بهترین و کاربردی‌ترین به روزرسانی‌ها، حفظ می‌نماید. به همین دلیل انتظار می‌رود می‌ بند 7 بیش از سایر هم‌خانواده‌های خود، در زندگی روزمره‌ی ما جای باز کند و با امکاناتی که در اختیارمان قرار می‌دهد، به عضو بی بدیل استایل ما تبدیل شود.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!