شیائومی محصول جدید خود با نام فریزر MIJIA 203L را وارد بازار چین کرد!

2
(1)

 شیائومی به تازگی محصول دیگری را روانه بازار کرده است. شرکت ساخت گوشی های هوشمند و پرطرفدار شیائومی، بار دیگر سراغ وسایل مورد نیاز یک خانه هوشمند رفته و فریزری با نام فریزر میجیا 203 لیتر (MIJIA Freezer 203L) را طراحی و وارد بازار چین نموده است.

قابلیت تبدیل کارایی یک دستگاه به چند دستگاه

ظرفیت ذخیره‌سازی این فریزتا 203 لیتر می‌باشد که با 4 حالت و تغییر دما، امکانات متفاوتی را برای مصرف کننده ایجاد می‌کند. این فریزرجدید گزینه‌های دمایی را برای میزان کم انجماد، فریز کردن، انجماد سریع و سردکنندگی دارد. به این معنا که فریزر جدید شیائومی قادر است با دماهای متفاوتی، انواع انجماد مواد و غذاها را به وجود آورد.

فریزر 203 لیتر MIJIA برای منجمد کردن و خنک کردن هر چه بهتر مواد غذایی از طراحی سه بعدی موثر در اطراف استفاده نموده است. درجه انجماد این دستگاه جدید شیائومی از 0.75 کیلوگرم برساعت درجه انجماد است. به این معنی که می‌تواند 18 کیلوگرم گوشت را در 24 ساعت منجمد کند. همچنین دمای این فریز می‌تواند تا 30 درجه سانتی گراد کاهش دهد.

طراحی و قیمت فریزر شیائومی

طراحی پلکانی فریزر جدید شیائومی دارای فضای ذخیره سازی مناسب تا 203 لیتر است و با یک سبد غذای مجزا همراهی می‌شود. این دستگاه دارای درِ قابل جابه‌جایی و متحرک است. چرخ های دوگانه متحرکی نیز برای به حرکت درآوردن فریزر قرار داده شده است.

شیائومی برای فروش جدیدترین دستگاه خود، قیمت اولیه را از 899 یوآن (126 دلار) اعلام کرده که در سایت چینی JD.com به فروش می‌رسد. با تمام این توصیفات هنوز از جزئیات عرضه این فریزر در خارج از کشور چین اطلاعاتی به دست نیآمده است. مقرون به صرفه بودن و قابلیت تنظیم چندگانه دما ویژگی است که این مدل جدید فریزرهای شیائومی را نسبت به دیگر محصولات بازار ارزنده می‌کند؛ این دستگاه تاکنون با استقبال خوبی در بازار چین روبه رو شده که انتظار می‌رود این ویژگی ها آن را در بازار جهانی منحصربه فرد نماید.

منبع

https://www.gizmochina.com/2022/09/30/xiaomi-mijia-freezer-203l-four-speed-adjustable-temperature-control-launched/

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 2 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!