اسنپدراگون +888 5G

اسنپدراگون +888
0
(0)

اسنپدراگون +888

اسنپدراگون +888 5G   با پیشرفت در پردازش و هوش مصنوعی نسبت به نسل پیشین تولید شد. این پردازنده ششمین نسل ازهوش مصنوعی، موتور هوشمند و  CPUکوالکوام کایرو680 است که تجربه‌ای دیداری بهتر و موثرتر برای شما به وجود می‌آورد.

ویژگی‌های اسنپدراگون +888 5G

قهرمان اسنپدراگون +888 هوش مصنوعی است که عملکردی روان و بدون توقف برای هرگونه علاقه و سرگرمی درون گوشی هوشمند دارد. انتقال به موقع داده در بازی‌ها، امکان بازی یک‌پارچه و شرکت در رقابتی جهانی فراهم کرده است. بدون افزایش مصرف داده‌ها، ویدئوها  وضوح تصویر ارتقاء می‌یابند. همچنین هوش مصنوعی در اسنپدراگون +888 ، با عملکردهایی نظیر: تقسیم‌بندی معنایی ویدئوهای ضبط شده، شناسایی، جداسازی و بهینه‌سازی سوژه‌ها و پس‌زمینه‌ها بر اساس شناخت خودکار هر فرد می‌تواند تصاویر شما را به طور خودکار بهتر کند. چنین کارایی در هوش مصنوعی پیش از این وجود نداشته و اکنون موجب اضافه شدن 8 ویژگی در این پردازنده شده است.

اتصال به اینترنت دراسنپدراگون +888 5G

همکاری هم‌زمان با هوش مصنوعی برای سرگرمی فوق‌العاده، نوعی رهبری پیشرو در صنعت است، که شامل سومین نسل از  Qualcomm Snapdragon X60 5G Modem-RF System  و Qualcomm FastConnect 6900 Mobile Connectivity System می‌شود. چه در خانه باشید یا بیرون از خانه، با استفاده از اینترنت5G  و ظرفیت بالای Wi-Fi 6E، می‌توانید با سرعت، دسترسی بی‌نظیر و غیرقابل ‌باور، ارتباط برقرار کنید، بازی کنید، اطلاعات را دریافت کنید یا انتقال دهید. این ویژگی‌ها را می‌توانید در جدیدترین مدل اسنپدراگون داشته باشید.

امکانات اسنپدراگون+888 در دوربین

با وجود سرعت بالا تا 3.0 گیگاهرتز که در CPU کایروی به روز شده، اجرایی قوی  خواهید داشت که مناسب بازی یا تولید محتوا درگوشی است. از طرف دیگر، عملکرد هوش مصنوعی در حدود 20% افزایش یافته که تماس تصویری روان‌تری می‌سازد. این هوش مصنوعی صداهای اضافه را از بین می‌برد و ویژگی‌های تصویربرداری و عکاسی را، حفظ می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های اسنپدارگون+888 ، فیلمبرداری 8K، ویدئوهای 4K HDR با سه دوربین یا ثبت عکس‌های 28 مگاپیکسل با پردازشی تا  2.7 گیگاپیکسل در ثانیه است.

  • https://www.qualcomm.com/products/snapdragon-888-plus-5g-mobile-platform

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!