ردمی نوت 12 با طراحی شما

0
(0)

ردمی نوت 12 سلف سرویس!

شیائومی، به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو درتکنولوژی و از بهترین تولیدکننده گوشی هوشمند در جهان، به دنبال نوآوری‌های جدیدی برای رضایت مشتریان خود است. به همین منظور، این شرکت در جدیدترین اقدام خود، امکان سفارشی‌سازی یک گوشی از خانواده ردمی نوت 12 را برای مشتریانش فراهم کرده است.
شیائومی: « به عنوان یک مهندس Redmi Note، بیایید سفارش را تکمیل کنیم و یک جایزه منحصر به فرد دریافت کنیم!»
شیائومی شما را فضای کارخانه مجازی ردمی قرار می‌دهد تا گوشی خود را بسازد. در اولین بخش، شما تعیین می‌کنید که گوشی ردمی نوت 12 را برای چه عملکردی می‌سازید. در این بخش گزینه‌هایی مانند « گوشی مناسب برای عکاسی»، « گوشی مناسب برای گیم»، « گوشی مناسب برای استفاده از فضای باز»، «گوشی مناسب برای دانش‌آموزان» و… وجود دارد.

 پس از انتخاب زمینه موردنظر، شما می‌توانید از بین گزینه‌های موجودِ هر قطعه، آنچه که نیاز دارید را بر روی بدنه گوشی سوار کنید. در این حین اگر شما در حال ترکیب نادرست باشید، شیائومی به شما ارور می‌دهد و راهنماییتان می‌کند.

با استفاده از این امکان، مشتریان می‌توانند مشخصات دقیقی که می‌خواهند در گوشی خود داشته باشند را مشخص کنند و گوشی خود را بر اساس این مشخصات، سفارش دهند. این سفارشی سازی، شامل قطعات داخلی گوشی هم می‌شود. مشتریان بین دسته‌بندی‌های مختلفی از قبیل اندازه صفحه نمایش، رزولوشن، حافظه داخلی، رنگ‌بندی، نوع پردازنده و دوربین، گزینه‌های مورد علاقه خود را انتخاب می‌کنند و گوشی انحصاری خودشان را می‌سازند.
این خدمت برای کسانی که مشخصات دقیق گوشی خود را می‌دانند و یا به دنبال گوشی با مشخصات خاصی هستند، بسیار مناسب است. همچنین، این امکان برای کاربران حرفه‌ای که به دنبال گوشی با عملکرد بالا هستند و به دنبال سفارشی سازی گوشی هستند، بسیار مناسب است. بی شک هزینه این گوشی‌ها، کمی بالاتر از حد معمول است.
شیائومی اعلام کرده است که این خدمت، به صورت جهانی در دسترس است و کاربران می‌توانند از طریق سایت شیائومی، سفارش خود را ثبت کنند. همچنین، شیائومی اعلام کرده است که گوشی‌هایی که بر اساس سفارش مشتری ساخته می‌شوند، با کیفیت بالا و مطابق با مشخصات درخواستی مشتریان است.

منبع: https://event.mi.com/global/rn12s-build-your-phone

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!