مروری بر رویداد معرفی شیائومی 13 اولترا

0
(0)

مروری بر رویداد معرفی شیائومی 13 اولترا

روز گذشته شیائومی در یک رویداد مهم، محصولات جدیدی را به بازار عرضه کرد. یکی از محصولاتی که شیائومی معرفی کرد، گوشی شیائومی 13 اولترا  (Xiaomi 13 Ultra) بود.
گوشی شیائومی 13 اولترا، یک گوشی ابر پرچم‌دار با صفحه نمایش AMOLED 6.73 اینچی با رزولوشن 1440 × 3200 پیکسل است. این گوشی با پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 و باتری 5000 میلی آمپرساعتی که قابلیت شارژ سریع 90 وات را دارد، عرضه می‌شود. دوربین این گوشی از چهار لنز 50 مگاپیکس تشکیل شد است. تصاویر گرفته شده با گوشی شیائومی 13 اولتر، محصور کننده‌اند.

علاوه بر گوشی شیائومی 13 اولترا، شیائومی همچنین تعدادی محصول دیگر را معرفی کرد. این محصولات شامل Xiaomi Pad 6 series of tablets و یک پردازنده مرکزی با نام شیائومی Surge C1 بودند.
همچنین شیائومی، ورودی‌های دیگری مانند شیائومی Mi Smart Band 8 ، شیائومی Mi Router AX9000، شیائومی Mi TV Q1 75 اینچی، شیائومی Mi Electric Scooter 3 و شیائومی Mi Air Purifier 3H را نیز معرفی کرد.
به طور کلی، شیائومی در این رویداد ، محصولات جدید و بهبود یافته‌ای را به بازار عرضه کرد. به نظر می‌رسد که این محصولات، مورد استقبال قرار خواهند گرفت.
منبع: https://www.gizmochina.com/

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!