جزئیات از طراحی XIAOMI 14 PRO به بیرون درز کرد!

0
(0)

جزئیات از طراحی XIAOMI 14 PRO به بیرون درز کرد!

شیائومی 13 اولترا هفته گذشته عرضه شد و حالا سری 13 شیائومی این روزها در ترند جدید اخبار است.

شرکت شیائومی دسامبر گذشته اولین مدل های سری 13 شیائومی را در چین عرضه کرد. با این حال، این گوشی های هوشمند در نیمه دوم فوریه وارد بازار گوشی های هوشمند شدند.

اگرچه هیاهوی گوشی شیائومی 13 اولترا هنوز در جریان است، اما اطلاعاتی از طراحی گوشی موبایل شیائومی 14 پرو Xiaomi 14 Pro توسط یکی از منابع موثق، به بیرون درز کرده است. طبق اطلاعات فاش شده، گوشی هوشمند آینده شیائومی ممکن است از نظر طراحی چیز جدیدی نداشته باشد اما ممکن است دارای ویژگی های ظاهری را از سری Mi 11 به ارث برده باشد.

این شایعات  از جایی شروع شد که در سایت ITHome یک کاربر اینترنتی از وی زو (Wei Xu)، مدیر طراحی بخش طراحی صنعتی شیائومی، سوالی می‌پرسد.

این کاربر می پرسد که آیا شیائومی 14 پرو آینده همان طراحی Mi 11 Ultra الهام می‌گیرد؟ پاسخ بسیار قوی بود. Wei Xu گفت که آنها قبلاً طراحی شیائومی 14 پرو را تکمیل کرده اند.
مدیر طراحی شیائومی همچنین ادعا کرد که طراحی گوشی شیائومی 14 پرو چشمگیرتر از Mi 11 Ultra است. لازم به ذکر است که Xiaomi Mi 11 Ultra یکی از بهترین طراحی های شیائومی بوده است.
یک صفحه نمایش ثانویه در قسمت عقب وجود دارد. هدف این صفحه نمایش به روز رسانی آب و هوا، کنترل های پخش موسیقی، اعلان ها و موارد دیگر است. احتمالاً شیائومی نمایشگر Mi Band 5 را در Mi 11 Ultra ادغام کرده است. این دستگاه همچنین دارای پنل پشتی سرامیکی مشابه شیائومی 12 پرو است.
در زمان نگارش این مقاله، هیچ جزئیات رسمی در مورد این گوشی وجود ندارد، اما می‌توان انتظار داشت فرآیند سری Qualcomm Snapdragon 8 در کنار سیستم دوربین نسل بعدی آن قرار گیرد.

شیائومی 14 پرو احتمالا در نیمه دوم سال جاری عرضه شود.

منبع:

https://www.gizchina.com

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!