+Redmi A1 اقتصادی‌ و شیک

+xiaomi redmi A1
1
(1)

شیائومی با معرفی دو گوشی اقتصادی از زیر مجموعه‌ی ردمی، در طراحی فراتر از انتظار پیش رفت. گوشی های ردمی A1  و ردمی +A1 از ارزان ترین گوشی های شیائومی سال 2022 هستند که بیش از هر گوشی ارزان دیگری توجه ها را به خود جلب کردند. ردمی A1 plus صرفاً برای استفاده‌ روزمره و سبک مناسب است. شیائومی برای ساخت این گوشی، دانش‌آموزان و نوجوانان را هدف قرار داده. البته این گوشی شیائومی تنها برای برقراری ارتباط، شبکه های مجازی و وبگردی مناسب است.

تداعی یک خاطره‌ی گران قیمت با +Redmi A1

چشمگیرترین ویژگی گوشی +Redmi A1، طراحی مینیمال و زیبای این محصول شیائومی است. در طراحی این گوشی، ردپایی از گوشی بالارده Xiaomi 11 Lite 5G NE دیده می‌شود. ما طرفداران شیائومی به خوبی در خاطرمان هست که این گوشی شیائومی برای خانم‌ها و افرادی که زیبایی گوشی برایشان اهمیت دارد، بسیار محبوب بود. به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد تجربه‌ی زیبایی را در گوشی های ارزان قیمت خود، ایجاد کند.

تفاوت بارز گوشی ردمی A1 با ردمی +A1، در حسگر اثر انگشت است. در گوشی ردمی A1 پلاس، حسگر اثر انگشت، پایین ماژول دوربین مربعی شکل قرار گرفته‌است.

این گوشی در سه رنگ مشکی، سبز نعنایی و آبی کم رنگ تولید شده که تاثیر بسیار زیادی در مینیمال شدن طراحی داشته‌است. بافت چرمی شکل این گوشی از ایجاد لکه بر روی بدنه گوشی جلوگیری می‌کند.

+xiaomiredmiA1

Redmi10 2022 یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید گوشی ارزان قیمت است. برای مشاهده‌ی قیمت، کلیک کنید.

گستره‌ی لمس تکنولوژی در دستان شما

یک صفحه نمایش 6.52 اینچی از نوع IPS LCD، چیزی است که گوشی شیائومی ردمی +A1 در اختیارتان قرار می‌دهد. صفحه نمایش بزرگ، ردمی A1+ را به یک گوشی مناسب برای سالمندان تبدیل کرده است. به علاوه برای مطالعه‌ی جزوه های PDF و حضور در کلاس های مجازی، مناسب است.

تصاویر با کیفیت HD+ نمایش داده می‌شوند و تراکم پیکسلی +redmi A1 طبق اعلام شیائومی، 269 ppi می‌باشد.

شارژر ردمی +A1 رو همراه خودت نَبَر!

برای بررسی قدرت یک گوشی موبایل در بخش باتری، مولفه‌های بسیاری مورد نظر قرار می‌گیرند. تنها یکی از این مولفه‌ها، ظرفیت باتری است. در این مورد ردمی +A1 با پیروی از خط و مشی شیائومی، با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه شده‌است.

+xiaomi redmi A1

اندازه و نوع نمایشگر و عملکرد بهینه‌ی پردازنده‌ی گوشی شیائومی ردمی +A1 باعث شده تا این گوشی ارزان قیمت شیائومی تا مدت طولانی نیازی به شارژ مجدد نداشته‌باشد.

سخت افزار و نرم افزار گوشی ردمی A1+

از گوشی های ارزان قیمت، انتظاری برای حضور تراشه های قوی نداریم اما شیائومی برای گوشی ردمی +A1 از پردازنده مدیاتک هلیو A22 استفاده کرده. این تراشه 4 هسته‌ای برای کاربری روزانه، حضور در شبکه های اجتماعی، وبگردی و تماشای فیلم مناسب است. این گوشی با دو ظرفیت رم 3 و 4 گیگ و حافظه داخلی 32 گیگابایت عرضه می‌شود که حقیقتاً ظرفیت بالایی نیست اما شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، کارت حافظه جانبی تهیه کنید.

نرم افزار این گوشی در زمان عرضه، اندروید 12 و MIUI12 می‌باشد اما شیائومی می‌گوید با گوشی ردمی A1 پلاس می‌توانید اندروید 13 و MIUI15 را نیز تجربه کنید.

دو لنز برای ردمی +A1

redmiA1plus-camera

شیائومی بر روی ماژول دوربین گوشی موبایل ردمی A1 پلاس دو لنز تعبیه کرده که برای گوشی در رنج قیمت زیر 100 دلار، انتخاب خوبی به شمار می‌آید. دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و لنز دوم یک حسگر 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق است. همچنین یک لنز 5 مگاپیکسلی دیگر نیز به عنوان دوربین سلفی وجود دارد که تصاویر قابل قبولی را ثبت می‌کند.

بازار گوشی های ارزان قیمت، بعد از +Redmi A1

به نظر می‌رسد گوشی شیائومی ردمی A1 پلاس می‌تواند با مشخصات فنی و ظاهری خود، عرصه‌ی رقابت را برای گوشی های هم قیمت خود تنگ کند. +redmi A1 برای دانش آموزان، سالمندان و خوش سلیقه هایی که استفاده‌ی سنگینی از گوشی موبایل ندارند، یک انتخاب دوست داشتنی خواهد بود. بر اساس احتمالات، این گوشی با قیمتی زیر 100 دلار فروخته می‌شود. بنابراین حتمالاً نظر مشتریان بسیاری را به خود جلب می‌کند.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 1 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!