نمایش هوش مصنوعی با سگ سایبری شیائومی

0
(0)

در تاریخ دهم ماه آگوست 2021، شرکت ساخت گوشی شیائومی، از جدیدترین محصول خود به  عنوان یک سگ رباتیک با نام سگ سایبری SyberDog خبر داد. این سگ چهارپای رباتی برای گسترش در علم و فنآوری و طراحی برنامه‌هایی در آینده  تولید خواهد شد. ماشین جدید شیائومی که به نظر می‌رسد نسخه‌ی بزرگ‌تر و حجیم‌تری از پروژه‌ی سگ هوشمند دینامیک بوستون است، نمایشی از قدرت مهندسین کمپانی گوشی شیائومی است تا بار دیگر ثابت کنند در ساخت محصولات هوشمند، همواره بهترین هستند.

سگ سایبری شیائومی

سگ سایبری شیائومی درست مانند موجودی زنده!

در مراسم جهانی که دستگاه‌های کامپیوتری برتر و کوچک‌تر در زمینه‌ی هوش مصنوعی معرفی می‌شوند، شیائومی از سگ مصنوعی خویش رونمایی کرد. سگ رباتیک شیائومی با 11 حسگر بر بدنه‌ی خود، درست مانند موجودی زنده جهان را تجربه می‌کند.حسگرهایی چون حسگر لمسی و حسگر فوق‌العاده‌ی صدا، دوربین‌ها و فنآوری مکان‌یابی GPS  به این دستگاه شیائومی  در “برقراری ارتباط با محیط پیرامون”، کمک می‌کنند. یکی از اعضای شرکت گوشی‌سازی شیائومی اعلام کرده که سگ  رباتیک شیائومی به‌اندازه‌ای قوی عمل می‌کند که می‌تواند به راحتی صاحبان خود را دنبال کند یا اشیائی که در محیط وجود دارند را جست‌وجو کند. همچنین دستگاه شیائومی جدید قابلیت تشخیص چهره و دنبال کردن صورت‌ها و شناخت افراد در یک گروه را دارد.

سگ سایبری شیائومی

شیائومی میزبان افراد خاص

علی‌رغم این‌که این دستگاه مانند گوشی شیائومی بسیار برای عموم کارآمد است، شرکت شیائومی فروش آن را در حال‌حاضر تنها برای هزار نفر از “طرفداران شیائومی، مهندسین و علاقه‌مندان به ربات‌ برای پیوستن به تجربه‌ اکتشافی سگ سایبری شیائومی” ممکن کرده است. خود ایجاد کند و با آزمایشگاه های رباتیک برای ساخت “آینده ای خلاق” همکاری نماید.

قیمت سگ سایبری شیائومی

اگرچه گوشی شیائومی قیمت پائینی دارد اما همان‌گونه که پیش‌بینی می‌شود، قیمت سگ رباتیک شیائومی پائین نخواهد بود و طرفدارانی که مایل به پیوستن به جامعه‌ی آماری مدنظر شیائومی هستند، باید 9.999 یوآن یعنی معادل 1.540 دلار بپردازند.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!