شیائومی می 11 تی پرو همراه با می 11 تی شیائومی می‌آید!

0
(0)

در حالی که به تازگی اخباری از نام گوشی شیائومی می 11 تی پرو (Xiaomi Mi 11 Pro) شنیده شده، گویا این گوشی موبایل نیز به زودی عرضه ‌شود. با توجه به این‌که عدد این گوشی شیائومی با مدل گوشی شیائومی Mi 11T و نوع  پردازنده‌ی آن یعنی اسنپدراگون 888 برابر است، احتمال دارد این دو گوشی شیائومی در آینده‌ی نزدیک با هم عرضه شوند.

نخستین اطلاعات از گوشی شیائومی Mi 11T Pro

چندی پیش یکی از طرفداران گوشی شیائومی جزئیاتی از گوشی ویژه‌ی این شرکتِ ساخت تجهیزات موبایل با شماره‌ی 2107113SG منتشر کرد. از آن‌جا که تراشه‌ی اسنپدراگون 888 در این گوشی جدید وجود داشت، در آن زمان حدس این طرفدار رونمایی از Mi 11T بود. اما با توجه به این‌که شیائومی از همین تراشه در گوشی Mi 11T Pro بهره خواهد برد، به نظر می‌رسد شماره‌ی منتشر شده مرتبط با همین گوشی بوده است.

مشخصات گوشی‌های سری شیائومی می 11 تی

این جدیدترین گوشی های شیائومی از اسنپدراگون 888 بهره‌مند خواهند شد. همان‌گونه که بارها در اخبار شنیده شده است، شیائومی دوربین سلفی زیر نمایشگر را برای Mi 11T متصور شده است. با توجه به این‌که معمولاً گوشی‌های شیائومی از یک خانواده مانند گوشی شیائومی می 10 و شیائومی می 10 تی بسیار به یکدیگر شباهت دارند و تفاوت اندکی در کیفیت دوربین و یا میزان ظرفیت‌ حافظه دارند، احتمال دارد تفاوت گوشی شیائومی Mi 11T و شیائومی Mi 11T Pro نیز بسیار جزئی باشد.

گوشی‌های سری شیائومی می 11 تی
مشخصات گوشی‌های سری شیائومی می 11 تی

احتمال عرضه‌ی Mi 11T Pro در مالزی

اخباری که از MYSmartPrice به دست آمده، حاکی از آن است که Mi 11T Pro بر روی وب‌سایت IMEI و SIRIMI Malaysia قرار گرفته است. هر دو تصویر از این سایت‌ها شک را به یقین تبدیل می‌کنند که شماره‌ی گوشی مورد نظری که طرفدار شیائومی اعلام کرده بود، مطابق با Mi 11T Pro است و این گوشی به زودی در مالزی به فروش خواهد ‌رسید

زمان و قیمت سری گوشی های می 11 تی شیائومی

احتمالاً مجموعه‌ی شیائومی Mi 11T با مدل گوشی شیائومی Mi 11T Pro و نسخه‌ی ویرایش شده‌ی مدل گوشی شیائومی Mi 11T Lite همراه خواهد بود و مانند دیگر گوشی‌های شیائومی در ماه سپتامبر به بازار آید. بر طبق نظر کارشناسان، مجموعه‌ی گوشی‌های شیائومی می 11 تی می‌توانند بهینه‌شده‌ی سری گوشی های شیائومی می 11 باشند که قیمت متعادل‌تری دارند.

منبعhttps://www.notebookcheck.net/Rumored-Xiaomi-Mi-11T-reveals-itself-to-actually-be-the-incoming-Mi-11T-Pro-in-new-listings-exposure.553031.0.html

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!