دستگاه تصفیه آب شیائومی، همچنان محبوب

0
(0)

هنگامی که در سال 2010 شرکت شیائومی تولید گوشی شیائومی را آغاز کرد، گسترش ریشه‌های این کمپانی به حوزه‌های گوناگون به شکل امروزی غیر قابل تصور بود. اکنون طراحی و ساخت انواع گوشی های شیائومی، تلویزیون، پاوربانک و دستگاه تصفیه‌ هوا، شیائومی را در صدر قرار داده است. یکی از محصولات شیائومی که پس از یک سال تولید، همچنان محبوبیت خود را حفظ نموده، دستگاه تصفیه آب شیائومی است.

طراحی دستگاه تصفیه آب شیائومی

به طور معمول، برای ساخت محصولات هوشمند خانه، مانند دستگاه‌های تصفیه هوا، شیائومی طراحی ساده و با رنگی سفید در نظر می‌گیرد. در ارتباط با این دستگاه نیز این قانون رعایت شده است. بدنه‌ی خارجی آن از پلاستیکی با کیفیت بسیار بالا و محکم ساخته شده، اما از نرمی بدنه نکاسته است. خراش‌های روی بدنه به دلیل مات بودن آن، به آسانی قابل مشاهده نیستند. همچنین هنگام کثیفی، با یک پارچه‌ی کمی مرطوب، می‌توان آلودگی را از سطح بیرونی این دستگاه زدود.

نقاط ضعف و قدرت دستگاه تصفیه آب شیائومی

یکی از بهترین مشخصات این دستگاه شیائومی، کم‌جا بودن آن است. اندازه‌های این دستگاه مطابق با چیدمان وسایل و جای‌گیری در آشپزخانه بوده که با ظاهر بزرگ دستگاه‌های تصفیه آب سنتی و قدیمی متفاوت است. شاید بتوان بزرگ‌ترین مشکل آن را عدم وجود تنوع رنگی آن دانست. از طرفی شیائومی دریچه‌ی خروجی آب را در قسمت بیرونی قرار داده که با این‌که بر زیبایی آن افزوده اما گاه هنگام چرخاندن موجب پاشیدن آب، به صورت جزئی می‌شود.

خانه‌ی هوشمند با شیائومی

در یک بیان ساده، این دستگاه، پنل‌های ایستاده با بدنه‌ و لبه‌ی منحنی دارد. دو دکمه‌ی خاموش کردن و ریست کردن در جلوی دستگاه است. همچنین مانند دستگاه تصفیه هوای شیائومی، می‌توان با اتصال به وای‌فای، از میزان کیفیت فیلترهای آن بر روی دو نمایشگر LED دستگاه آگاه شد. شیرهای ورودی و خروجی آب در قسمت پائین دستگاه قرار دارند تا قطع یا وصل کردن آب آسان تر شود. به طور کلی طراحی این دستگاه متناسب با زندگی هوشمند امروزی است.

جدول مشخصات دستگاه تصفیه آب شیائومی

منبع:https://xiaomidna.com/reviews/xiaomi-water-purifier-review-why-are-they-the-best/

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!