شیائومی12 به بازار جهانی رسید

0
(0)

بالاخره انتظار برای عرضه موبایل شیائومی12 (Xioami 12) به بازار جهانی، پایان یافت. کمپانی شیائومی، دیروز در لندن، گوشی‌ های سری 12 را ارائه نمود.

 مجموعه گوشی های شیائومی12 مشتمل می‌شود بر عضو بزرگ این مجموعه، یعنی موبایل شیایومی12، ورژن قدرتمندتر این مجموعه یعنی شیائومی 12 پرو  (Xioami 12 Pro)و در نهایت، گوشی شیائومی 12 ایکس (Xioami 12 X) که عضو ارزان قیمت این خانواده موبایل‌ های پرچمدار به حساب می‌آید.

این پرچمداران شیائومی در عرضه‌ی زمستانی، به بازار چین راه یافته بودند و حال، مشتریان بازار جهانی شیائومی را مورد هدف قرار دادند.

قیمت گوشی شیائومی 12
Xiaomi 12 pricing

انتظار می‌رود این شرکت در فروش گوشی شیائومی12 غوغا به پا کند؛ چرا که از مدت‌ها پیش، شاهد خبرها و تحلیل ها و مقایسه های فراوانی حول محور موبایل شیائومی 12 بودیم.

از ویژگی های شیائومی12 در مقالات قبلی بلاگ تسک میران، صحبت نموده‌ایم اما اگر بخواهیم به اختصار مروری بر مهم ترین اطلاعات این سری گوشی‌های شیائومی داشته باشیم، شاید ذکر چند مورد برای شما جالب باشد.

استفاده از اسنپدراگون 8 نسل 1 در جایگاه پردازنده شیائومی 12

این امکان، خبر مسرت بخشی برای گیمرها به شمار می‌آید؛ زیرا تجربه بازی های گوشی موبایل را بدون لگ و هنگ برایشان به ارمغان می‌آورد. این پردازنده نه تنها برای گیمرها، بلکه برای تمام کاربران موبایل‌ های هوشمند دارای اهمیت خواهد بود. اسنپدراگون 8 نسل 1، ابهتی انکار ناپذیر به شیائومی 12 می‌بخشد. همین ویژگی برای تبدیل کردن موبایل شیائومی 12 به یکی از پرفروش ترین گوشی های شیائومی کافی بود، اما چینی‌ها فقط به این قانع نشدند و شیائومی دوازده را با خصیصه‌ های دیگر، ارتقا دادند.

شایان ذکر است که کاهش قیمت شیائومی 12 ایکس، به علت عدم استفاده از اسنپدراگون 8 نسل یک بوده است. شیائومی تراشه اسنپدراگون 870 کوالکام را جایگزین نموده تا این گوشی شیائومی، ارزان تر از دو مدل دیگر سری12 به دست مشتریان برسد.

برای مطالعه مشخصات گوشی شیائومی11 لایت روی لینک کلیک نمائید.

صفحه نمایش گوشی شیائومی 12

مقاومت صفحه نمایش شیائومی 12

یکی دیگر از نکات جذاب شیائومی12، استفاده از گوریلا گلس ویکتوس می‌باشد. صفحه نمایش 6.28 اینچی شیائومی، با وجود این محافظ، در برابر خط و خش مقام خواهد بود.

اگر جزئیات بیشتری در رابطه با صفحه نمایش شیائومی12 بخواهید، باید بگوییم؛ این پرچمدار شیائومی از پنل AMOLED بهره می‌برد و کیفیت تصویر +FHD را در اختیار شما می‌گذارد. نرخ تازه سازی تصویر هم همانطور که انتظار می‌رفت، 120 هرتز می‌باشد. در رابطه با اهمیت نرخ تازه سازی بر روی عملکرد پوشی موبایل شما، پیش‌تر مقاله‌ای با عنوان «نرخ تازه سازی تصویر گوشی های هوشمند، برگ برنده گیمرها» نوشته‌ایم.

دوربین گوشی شیائومی12

ماژول سه‌گانه، انتخاب شیائومی برای این سری گوشی های هوشمند می‌باشد. دوربین اصلی 50 شیائومی12 مگاپیکسل با حسگر IMX766 سونی در نظر گرفته شده است. یک لنز اولترا واید 13 مگاپیکسلی معجزه‌ای در کیفیت عکس‌ های فوق عریض شما رقم می‌زند. یک لنز پرتره با وضوح 5 مگاپیکسل هم به جمع دوربین‌های پوشی موبایل شیائومی 12 پیوسته است تا لذت عکاسی حرفه‌ای را به شما بچشاند.

دوربین گوشی شیائومی 12
دوربین گوشی شیائومی 12 پرو
Xiaomi 12 Camera

در گوشی شیائومی 12 پرو، فناوری سایبر فکوس، کیفیت تصاویر پرتره را با قفل کردن فوکوس بر روی چهره‌ها، ارتقا می‌دهد.

باتری شیائومی 12

باتری شیائومی12 دارای ظرفیت 4500 میلی آمپر می‌باشد که از یک شارژر با سیم 67 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی برخوردار می‌باشد. با توجه به این ظرفیت باتری، طراحان شیائومی تلاش کردند با کاهش ابعاد مادربورد، ظرافت شیائومی 12 را افزایش دهند.

باتری گوشی شیائومی
باطری گوشی شیائومی 12
Xiaomi 12 Battery

قیمت سری گوشی‌ های شیائومی12

شیائومی در ارزان ترین حالت و با کمترین ظرفیت حافظه، با قیمتی در حدود 500 دلار در بازار موجود شد.

قیمت مدل پرو این گوشی ها، در بالاترین ظرفیت تا قیمت 848 دلار هم می‌رسد.

پایین ترین ظرفیت حافظه در موبایل شیائومی 12، حافظه داخلی 128 و رم 8 گیگ می‌باشد. شیائومی مدل دیگری با حافظه داخلی 256 و رم 8 و در بالاترین حالت هم دستگاهی با حافظه داخلی 256 و رم 12 گیگابایتی عرضه نموده است.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!