با قلم هوشمند شیائومی؛ خلاقیت میان انگشتان شماست!

5
(1)
افزایش سرعت طراحی با قلم هوشمند شیائومی

گسترش تکنولوژی علاوه بر تمام مزایایی که دارد، مسیر ورود نور خلاقیتمان را محدود نموده. برخی از افراد هنوز معتقدند که مطالعه کتاب از پشت صفحه نمایش لپ‌تاپ یا گوشی موبایل، هرگز جایگزین لمس کلمات از روی صفحات کاغذ نمی‌شود. نویسندگان و مترجمان بسیاری هستند که همچنان به نوشتن با کاغذ و قلم تمایل دارند. اما زحمت بسیار و زمان هدر شده برای بازنویسی و انتقال‌ آن‌ ها به سیستم‌ های هوشمند اصلاً قابل چشم‌ پوشی نیست. تاکنون شرکت‌ های سازنده‌گجت‌ ها، تلاش‌ هایی در باب تلفیق تکنولوژی و نوستالژی داشته‌اند. ساخت قلم‌ های هوشمند، یکی از محبوب‌ ترین آن‌ها بوده است. پس اگر شما هم با خودکار و قلم سر و کار دارید یا علاقه‌مند به طراحی دیجیتال هستید احتمالاً گجت جدید شیائومی توجه شما را جلب می‌نماید.

قلم هوشمند شیائومی (Xiaomi Smart Pen) با طراحی مدرن و کاربری آسان، خلاقیت شما را به تصویر می‌کشد. همچنین اجازه می‌دهد تا احساس نوستالژیِ استفاده از مداد، همواره همراه شما باشد. از ظاهر این قلم می‌توان فهمید که طراحان کمپانی شیائومی با دقت فعالیت افرادی که از مدادها استفاده دارند را زیر نظر گرفته و به تمام مشکلات احتمالی در استفاده‌ی طولانی مدت از مداد اشراف داشتند.

همراهی دل‌ انگیز دو عضو خانواده‌ی شیائومی

اسمارت پن شیائومی

خودکار هوشمند شیائومی به تبلت همین کمپانی متصل می‌شود و می‌توانید برای نوشتن، طراحی، نقاشی و یا کارهای روزانه‌ خود، از این قلم استفاده نمائید. قلم شیائومی همراهی مناسب برای تبلت شما به حساب می‌آید. از ایجاد خطوط ناشی از سایش انگشت بر روی صفحه دستگاه هوشمند جلوگیری می‌کند. به علاوه دیگر نیازی نیست نگران آلوده شدن صفحه‌ نمایشگر گوشی موبایل و تبلت خود باشید. تمام این نکات در کنار راحتی بیشتر در نوشتن، هر کاربری را ترغیب می‌نماید تا یک قلم هوشمند شیائومی برای گوشی موبایل شیائومی یا تبلیت خود داشته باشد.

ساختار SMART PEN شیائومی به چه صورت است؟

آنچه در نگاه اول توجه‌ ها را به خود جلب می‌کند، بدنه‌ ظریف و وزن کم این گجت کاربردی شیائومی است که با وزن 12/2 گرم و ارتفاع 152 میلی‌متر، حتی در استفاده‌ طولانی مدت هم باعث خستگی نمی‌شود.

روی بدنه‌ خودکار هوشمند شیائومی دو دکمه تعبیه شده است. اگر دکمه‌ اول را فشار بدهید و نگه‌دارید، از تصویر روی صفحه‌ی نمایشگر اسکرین شات گرفته می‌شود. دکمه‌ی دوم نیز با همین دستورالعمل، متن انتخاب شده‌ داخل تبلت یا موبایل شما را مارک می‌کند. قطعاً اگر دانشجو یا محصل باشید این دو ویژگی در نوشتن مقاله، جزوه و نوت‌ برداری از کلاس به شما بسیار کمک خواهند کرد.

دوام بالای قلم هوشمند شیائومی

طراحی ساخت قلم هوشمند شیائومی

قسمت بعدی که خودنمایی می‌کند، نوک نرم و ظریف این قلم شیائومی است که به شما امکان رسم خطوط بسیار دقیق را می‌دهد. البته که شیائومی نیاز تمام کاربران را در نظر گرفته و قابلیت تعویض نوک نرم قلم را برای شما فراهم آورده است. با این ویژگی دیگر نیازی به نگرانی فرسایش نوک قلم نیست، زیرا شرکت سازنده‌ی این محصول، یک قطعه نوک نرم اضافی نیز در جعبه قرار داده است.

کمک به حفظ محیط زیست

تصور کنید با قلم هوشمند خود مشغول نوت‌ برداری از یک سمینار بسیار مهم هستید. و تقریباً نیمی از مطالب را یادداشت نموده‌اید. ناگهان شارژ خودکار شما تمام می‌شود و ناچار به نوشتن ادامه‌ مطالب و نکات جلسه با مداد یا خودکار بر روی کاغذ می‌شوید. احتمالا زحمت پاک‌ نویس کردن و گردآوری همه‌ی مطالب در یک فایل با خودکارهای سنتی را در آن لحظه برگزینید. اما یادآوری این نکته که تنها با 18 دقیقه شارژ خودکار شیائومی امکان استفاده‌ی 8 ساعت مداوم از این دستگاه را به وجود می‌آورد، نظر شما را تغییر می‌دهد.

بنابراین با سرعت شارژ بالای این گجت جدید شیائومی، هم مطالب خود را به درستی و تمیز یادداشت می‌نمائید و هم در حفظ محیط زیست سهیم می‌شوید.

سرعت ایده‌پردازی شما را افزایش می‌دهیم!

با وجود احساس خوبی که در استفاده از ابزارهای سنتی نهفته است، اما رسالت فناوری این است که به امور سرعت ببخشد. پس در این تلفیق سنت و مدرنیته توقع داریم این نکته لحاظ شود که سرعت کار با این ابزار بیشتر از کار با یک مداد ساده باشد. شیائومی با نرخ نمونه برداری 240 هرتز، سرعت آنالیز قلم را تا حد مطلوبی افزایش داده است. حالا می‌توانید تمام زمان خود را به خلق ایده‌های ناب اختصاص دهید.

البته شیائومی به همین قانع نشده و این قلم را با حسگر حساس به فشار در سطح 4096 ارتقاء داده است. تا علاوه‌بر سرعت بالا در دریافت اطلاعات، با استفاده‌ طولانی مدت دست شما نیز خسته نشود. بنابراین درک درست از نیاز کاربر و همچنین طراحی مینیمال این گجت در کنار کاربرد فوق‌العاده‌اش، می‌تواند قلم هوشمند شیائومی را به یکی از محبوب‌ترین محصولات این کمپانی تبدیل نماید.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!