آغاز فروش پاوربانک جدید سری می شیائومی با ظرفیت 20000mAh

می پاوربانک هایپر سونیک
0
(0)

در روز 30 جولای سال 2021، اخباری از فروش جدیدترین پاوربانک شیائومی سری می از خبرگزاری‌‌های شیائومی هند به گوشی رسید. این پاوربانک جدید شیائومی که می پاوربانک هایپر سونیک Mi Power Bank Hyper Sonic نام دارد، می‌تواند هم‌زمان دستگاه‌های متفاوتی نظیر لپ‌تاپ، گوشی موبایل و وسیله‌های جانبی‌ دیگری را شارژ کند. بنابراین پیش‌بینی می‌شود این پاوربانک با شارژ سریع 50 وات بسیار محبوب خواهد شد.

زیبایی و سرعت شیائومی می پاوربانک هایپر سونیک

اگر بخواهیم نگاهی کوتاه به ظاهر جدیدترین محصول شیائومی داشته باشیم، باید اشاره کنیم اندازه‌ی این پاوربانک شیائومی به طور تقریبی 153.5 میلی‌متر طول، 73.5 میلی‌متر عرض و 27.5 میلی‌متر ضخامت است. دو درگاه USB-A و یک درگاه کابل USB-C بر بدنه‌ی آن تعبیه شده و طراحی مات بدنه‌ی مشکی آن که  از جنس پلی‌کربن با مواد ABC ساخته شده است، آن را منحصر می‌سازد. پاوربانک شیائومی با ظرفیت 20000mAh درخواست بسیاری در کشور هند دارد. چراکه پاوربانک شیائومی هایپر سونیک جدا از محبوبیت می‌تواند، با شارژ سریع خود همزمان دستگاه‌های متنوعی را شارژ کند.  

مشخصات شیائومی می پاوربانک هایپر سونیک

نهایت قدرت ورودی به پاوربانک شیائومی سری می 45 وات و نهایت توان خروجی آن 50 وات است. وجود سه درگاه خروجی در این پاوربانک، شارژ هم‌زمان دستگاه‌های گوناگون را ممکن می‌سازد. یکی از مهم‌ترین نکات‌ در مورد این دستگاه جدید شیائومی امکان شارژ کامل خود دستگاه به صورت تقریبی در مدت 3 ساعت و 50 دقیقه است.

شارژ هم‌زمان چند دستگاه

امکان شارژ گوشی شیائومی و دیگر گوشی‌های هوشمند توسط شارژ سریع جدیدترین پاوربانک شیائومی با USB Power Delivery (PD) 3.0 و توان شارژ سریع 45 وات انجام می‌شود. شرکت شیائومی اظهار کرده که باتری 45000mAh در گوشی شیائومی می 11 ایکس می‌تواند تنها در 1 ساعت و 5 دقیقه به وسیله جدیدترین پاوربانک شیائومی شارژ شود. همچنین هم‌زمان با گوشی شیائومی می 11 ایکس، لپ‌تاپی مانند لنوو مدل ال 480، حدود 2 ساعت و 27 دقیقه از صفر تا 100 درصد شارژ می گردد.

الگوریتم محافظت از دستگاه

یکی از ویژگی‌های این پاوربانک استفاده از حالت پائین مصرف انرژی است که با دوبار ضربه بر دکمه‌ی روشن و خاموش می‌توان به آن دست یافت تا دستگاه‌هایی چون ساعت هوشمند، هندزفری و ساعت‌های ورزشی و غیره را بتوانند با توان پائین‌تر شارژ کرد. همچنین الگوریتم‌های متفاوتی برای محافظت از باتری در پاوربانک شیائومی در نظر گرفته شده تا دستگاه را در چرخه‌ی کوتاه جریان برق یا فراتر از جریان و نیز در دمای بالا حفظ نماید.

قیمت شیائومی می پاوربانک هایپر سونیک

این بسیار سبک بوده و علاوه‌بر تنوع در شارژ دستگاه‌ها، سرعت بالای شارژ، قابل حمل نیز هست. همچنین قیمت پاوربانک شیائومی متعادل و با توجه به سیاست‌های خرید پاوربانک در هند حدود 2.499 روپیه قیمت‌گذاری شده است.

جدول مشخصات شیائومی می پاوربانک هایپر سونیک

شیائومی می پاوربانک هایپر سونیک
شیائومی می پاوربانک هایپر سونیک

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!