نظافت هوشمند با جاروبرقی رباتیک Xiaomi X10 Plus

3
(2)

جارو برقی های هوشمند شیائومی، از جذاب ترین گجت های زندگی دیجیتال به شمار می‌آیند. این جارو برقی های رباتیک، توانسته‌اند تصویر زمخت و پر سروصدای جارو برقی های قدیمی را از بین ببرند. ظاهر ظریف، سکوت و هوشمندی آن‌ها، باعث شده تا هر فردی به خرید جاروی هوشمند فکر کند. البته که این محصول در رده‌ی گجت های لوکس قرار دارد. اما شیائومی سعی دارد با طراحی های متفاوت، جاروهای رباتیک شیائومی را بر اساس بودجه های متفات روانه‌ی بازار کند.

یکی از جدیدترین جاروهای رباتیک شیائومی Xiaomi X10+ است که ویژگی های محسور کننده‌ای را در لیست اطلاعات خود جای داده‌است. این دستگاه شامل یک ربات جارو و یک ایستگاه می‌باشد که تمام اتوماسیون پاکسازی را به صورت خودکار و بدون دخالت دست انجام می‌شود. شیائومی توانسته با تقویت سنسور های 3D ارزش این جاروی هوشمند شیائومی را افزایش داده‌است.

سنسورهای +Xiaomi Vacuum X10

شیائومی در بخش حسگرهای این جای هیچ بحثی را باقی نگذاشته. لیزر نسل جدید LCD تا حد زیادی توانسته سرعت و دقت این گجت شیائومی را افزایش دهد. افزون بر این، جاروی رباتیک شیائومی X10 پلاس از مشکل اساسی اکثر جاروهای هوشمند، یعنی عدم تشخیص دقیق اشیاء 3 بعدی، نیز مصون است.

جاروی هوشمند شیائومی X10+

با نصب اپلیکیشن MiHome در گوشی موبایل خود، نقشه‌ی 3 بعدی منزلتان را در نرم افزار جاروی هوشمند شیائومی X 10 Plus ثبت می‌کنید. این برنامه در تمام گوشی های هوشمند قابل دسترس می‌باشد.

برای اطلاع از مشخصات پروژکتور شیائومی کلیک کنید.

حسگر تشخیص فرش

مشکلی که در رابطه با سایر جاروهای هوشمند وجود دارد، عدم تشخیص فرش در فضای منزل است. معمولاً جاروهای هوشمند در این مورد ضعیف عمل می‌کنند و در تغییر حالت از پد تی خیس به حالت مَکش خشک، با مشکل رو به رو می‌شود. جاروی شیائومی +X10 به خوبی محیط فرش شده را شناسایی می‌کند و تی‌های مرطوب خود را تا ارتفاع 7 میلی متر بالا می‌برد و از خیس شدن فرش جلوگیری می‌کند. در این حالت مکش جارو افزایش پیدا می‌کند تا گرد و غبار از میان تار و پود فرش به مخزن جاروی هوشمند شیائومی کشیده شود.

هیچ لکه‌ای جان سالم به در نمی‌برد

جاروی رباتیک شیائومی قادر است، از ریزترین و دور از دسترس‌ترین لکه ‌ها تا قدیمی‌ترین و مقاوم‌ترین لکه‌ ها را از بین ببرد. شیائومی x10+  به دو پد تی کشی چرخان مجهز است که با سرعت 180 دور در دقیقه می‌چرخند. آب پاشی توسط این پدها، در سه سطح و فشار مختلف بر اساس نوع لکه و جنس سطح انجام می‌شود.

xiaomi vacuum X10 Plus

با توجه به فشار و سرعت بالا در تی کشی، آب موجود در مخزن جارو باید به قدر کافی باشد. Vacuum Xiaomi X10+ به محض اتمام ذخایر آب داخل مخزن، به ایستگاه خود باز می‌گردد تا مخزن را مجدد پر کند. این فرایند، بدون دخالت دست و به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.

قدرت مکش جاروی رباتیک شیائومی x10+ به PA4000 می‌رسد و این قدرت برای حالت های مختلفی مانند نظافت غبار، زباله های کمی درشت‌تر، مو و … قابل تنظیم است.

ایستگاه جاروی رباتیک Xiaomi X10 Plus

جاروی هوشمند شیائومی برای شارژ مجدد مخزن آب، وارد ایستگاه مخصوص می‌شود. دستگاه به صورت خودکار متوجه کمبود آب در مخزن می‌شود و برای تأمین رطوبت مورد نیاز در پدهای تی کشنده به داخل ایستگاه خود می‌رود. در این بخش، بدون نیاز به دخالت دست، دستگاه به صورت اتوماتیک، پر می‌شود.

علاوه بر این، وظیفه‌ی شست و شوی تی ها نیز بر عهده‌ی ایستگاه جاروی رباتیک شیائومی می‌باشد. در این مرحله برای جلوگیری از تجمع قارچ ها و باکتری ها، کاملا ضدعفونی می‌شوند.

جاروی هوشمند شیائومی X10 Plus از تمام لحاظ در صف بهترین جاروهای هوشمند جهان قرار می‌گیرد و بی‌شک عملکرد بی‌نقص آن برای تمام افراد رضایت بخش خواهد بود.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 3 / 5. تعداد رای‌ها: 2

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!