مشخصات گوشی ردمی K60، از شایعه تا واقعیت

Xiaomi Redmi K60
0
(0)

مدت زیادی از رویارویی دنیای تکنولوژی با گوشی ردمی K50 نمی‌گذرد که اخباری از گوشی های ردمی K60 فاش شده‌است. از افزایش این اخبار می‌توان حدس زد که به زمان رونمایی از گوشی موبایل Redmi K60، بسیار نزدیک است. همانطور که می‌دانید، گوشی های سری Redmi K از محبوب ترین موبایل های گیمینگ جهان محسوب می‌شوند. شیائومی در تلاش است تا علاوه بر مشخصات فنی، ظاهر گوشی موبایل نیز حس و حال هیجان انگیزی را القا کند.

به نظر می‌رسد عضوهای جدید این خانواده، با نام های Redmi K60 ،Redmi K60 Pro ،Redmi K60 Gaming عرضه شوند. بنابراین شیائومی با در نظر گرفتن بودجه های متفاوت، دسترسی افراد را به یک گوشی گیمینگ جدید فراهم نموده است. پس اگر شما نیز از طرفداران بازی های گوشی موبایل هستید، از خواند این مطلب لذت خواهید برد. چراکه تمام مشخصات احتمالی گوشی موبایل ردمی K60 و قیمت این گوشی گیمینگ را بررسی خواهیم کرد.

مشخصات گوشی ردمی K60

اگر شما گیمر باشید، به احتمال زیاد اطلاعاتی در رابطه با پردازنده های ردمی کا 60 (Redmi K60) و نمایشگر این گوشی برای شما اهمیت دوچندان دارد. پس شما را معطل نمی‌کنیم و به سراغ اطلاعات مهم این گوشی شیائومی می‌رویم.

گوشی گیمینگ redmi K60

بر اساس اطلاعات فاش شده می‌گوئیم که پردازنده مرکزی گوشی ردمی K60 از گزینه های قدرتمند شرکت تایوانی مدیاتک می باشد. به احتمال زیاد MediaTek Dimensity 8200. پیش تر شاهد عملکرد فوق العاده‌ی یک نسل قبل از این پردازنده، یعنی MediaTek Dimensity 8100 در گوشی های سری ردمی K50 بودیم. این چیپست هشت هسته‌ای انتخابی معقول برای این گوشی گیمینگ شیائومی به شمار می‌آید. چراکه علاوه بر قدرت بالایی که در اجرای بازی های سنگین دارد، بار قیمت گوشی ردمی K60 را تا حد قابل انتظاری نگاه می‌دارد.

در رابطه با اطلاعات نرم افزاری این گوشی نیز بعید است چیزی به جز اندروید 12 و رابط کاربری MIUI13 مشاهده شود. البته همه چیز بستگی به زمان معرفی این گوشی جدید شیائومی دارد.

صفحه نمایش گوشی های گیمینگ تاثیر زیادی در انتخاب مشتریان دارد. شیائومی در تجربیات قبلی ثابت کرده که گوشی های گیمینگ را با نمایشگری درخور توجه، عرضه می‌نماید. برای مثال، در گوشی Redmi K50 شاهد کیفیت و امکانات بالایی مانند قابلیت دالبی ویژن، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و همینطور کیفیت تصویر محسور کننده‌ای بودیم. بنابراین انتظار نداریم تفاوتی در کیفیت ایجاد شده باشد. صفحه نمایش گوشی ردمی K60 مشابه نسل قبل خواهد بود.

داده‌ها حاکی از آن است که گوشی گیمینگ Redmi K60 باتری 5500 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که برای انجام بازی های طولانی مدت، خیال شما را راحت می‌کند. ضمناً شارژر فوق سریع 67 واتی نیز همراه این دستگاه خواهد بود. البته به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد شارژر 30 واتی وایرلس را برای گوشی ردمی K60 لحاظ نماید.

 

 

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!