عکاسی عالی و عملکرد قدرتمند با پرچمداران هایسنس

5
(1)

در سال 2021 جدیدترین پرچمداران هایسنس با عنوان سری H50 رونمایی شدند. این مجموعه گوشی ‌های هوشمند هایسنس اینفینیتی اچ 50 (Hisense Infinity H50)، هایسنس اینفینیتی اچ 50 زوم (Hisense Infinity H50 Zoom) و گوشی هایسنس اینفینیتی اچ 50 لایت (Hisense Infinity H50 Lite) را شامل می‌شود. به تازگی واردات گوشی‌ های هوشمند هایسنس به ایران توسط شرکت تسک میران انجام پذیرفته است. تسک میران برای راحتی و آسایش هموطنان خود در نخستین مرحله عرضه پرچمداران این برند، ارزان ترین گوشی هایسنس به نام اچ 50 لایت را به کشور وارد کرده است. اما دو گوشی دیگر این مجموعه چه ویژگی هایی دارند؟

تلفن هوشمند هایسنس اچ 50 زوم

به روزرسانی کیفیت عکاسی

بیشترین تمرکز هایسنس در طراحی این سری گوشی های خود بر ایجاد شرایط مناسب عکاسی بوده است. به این دلیل که از چهار لنز در ماژول های پشتی استفاده نموده است.

کیفیت دوربین اصلی در گوشی اچ 50 زوم 48MP می‌باشد. از سویی طرفداران عکاسی از مناظر می‌توانند از دوربین 8MP برای ثبت تصاویر از زوایای فوق عریض بهره ببرند. همچنین حسگر عمقی 2MP برای خلق تصاویری که در دور دست هستند و نیز همین کیفیت برای عکاسی از تصاویر ماکرو در نظر گرفته شده است.

شاید در نظر نخست این گوشی یادآور میان رده های برندهای گوناگونی چون شیائومی ردمی 9 تی (Xiaomi Redmi 9T) یا گوشی های پرچمدار قدیمی تری چون می 10 تی لایت شیائومی (Xiaomi Mi 10 Lite) باشد، اما هایسنس توانسته با استفاده از نرم افزارهای خلاقانه، تصاویر را در این دوربین ها به کیفیت 108MP برساند.

سلفی مناسب برای عکاسی روزمره

از نظر دوربین سلفی نیز گوشی هایسنس اچ 50 زوم کیفیتی معقول دارد. یعنی با 16MP می‌تواند تصاویری را ثبت نماید که وضوح و زیبایی را همراه داشته باشد. نکته دیگری که وجود دارد، طراحی دوربین سلفی به صورت پاپ_آپ است که در اغلب تلفن های همراه هایسنس و برخی گوشی های شیائومی نیز از آن استفاده شده است.

تراشه مدیاتک به جای تایگر

موردی که در سخت افزار این گوشی هوشمند هایسنس مطرح می‌باشد، استفاده از تراشه‌ای متفاوت با گوشی دیگر این سری یعنی اچ 50 لایت است. هایسنس در اکثر مواقع از پردازنده‌ های ساخت خود بهره می‌برد که در اچ 50 لایت نیز تراشه تایگر خود را به کار برده است. اما این کمپانی برای ساخت گوشی هایسنس اچ 50 زوم، تراشه هشت هسته‌ای مدیاتک هلیو را با شناسه MTK Helio P70 برگزیده است. رم گوشی هایسنس H50 Zoom ،6GB است که در کنار رام 128GB، به خوبی نیازهای شما را برآورده می‌نماید.

تماشای محتوای تصویری واضح و مداوم

باتری این گوشی هوشمند با ظرفیت 4500mAh تا چندین روز انرژی تلفن همراه کاربر را حفظ می‌نماید. در مورد طراحی، هایسنس در این سری گوشی های خود تفاوت چندانی ایجاد ننموده است. اما نکته قابل توجه استفاده از نسبت بالای صفحه نمایش FHD+ به بدنه است که 91.26%را به خود اختصاص می‌دهد. بنابراین اندازه نمایشگر 6.53″ این گوشی تماشای محتواهای تصویری را برای مخاطب لذت بخش تر می‌نماید.

موبایل دیگری که در مجموعه پرچمداران 2021 هایسنس قرار دارد، گوشی هایسنس اچ 50 می‌باشد. ویژگی های مضاعفی که این مدل گوشی هایسنس نسبت به اچ 50 لایت و اچ 50 زوم دارد، بدین شرح هستند:

  • صفحه نمایش  FHD+ O-Infinityبه اندازه 6.81″
  • دوربین اصلی 64MP که با نرم افزارهای به روز می‌تواند تا 108MP کیفیت را به وجود آورد.
  • کیفیت بالای32MP برای دوربین سلفی
  • تراشه قوی تر مدیاتک یعنی MTK G90T
  • ظرفیت باتری این گوشی هایسنس 5000mAh است که جایی میان 5100mAh اچ 50 لایت و 4500mAh اچ 50 زوم قرار دارد.

دیگر ویژگی های گوشی هایسنس اچ 50، وجود حسگر اثر انگشت کنار دستگاه و حسگر تشخیص چهره برای بالا بردن امنیت می‌باشد. اچ 50 هایسنس مانند دو گوشی دیگر، چهار دوربین دارد که کیفیت بیشتر تصویر در آن مشهود است.

هایسنس برای رفاه کاربران حتی در پرچمداران خود قیمت را همچنان پائین نگه می‌دارد. این برند که در جهان در حال گسترش نام خود می‌باشد، در ایران با گارانتی تسک میران شناخته می‌شود.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!