پوکو اف 5 پرو، برای بازار جهانی آماده ‌می‌شود

گوشی گیمینگ پوکو اف 5 پرو
2.3
(4)

اگر شما طرفدار بازی های گوشی موبایل باشید، گوشی های سری K ردمی را به خوبی می‌شناسید. شیائومی چند لاین از گوشی های خود را با هدف گیم و بازی تولید می‌کند که گوشی های ردمی سری K از بهترین آن‌ها هستند. همانطور که می‌دانید، مدتی پیش گوشی ردمی K60 در بازار چین عرضه شد. این گوشی گیمینگ توجه گیمرها را به خود جلب کرد، اما سوالی که وجود داشت این بود که:

“چه زمانی نسخه گلوبال گوشی Redmi K60 عرضه می‌شود؟”

برای مشاهده مشخصات ردمی K60 کلیک کنید.
Poco F5 Pro

اخبار و شایعات حاکی از این است که شیائومی قصد دارد گوشی Poco F5 Pro را به عنوان نسخه گلوبال گوشی ردمی K60 عرضه نماید. با هم به بررسی برخی از مشخصات احتمالی گوشی پرچمدار پوکو اف 5 پرو می‌پردازیم.

مشخصات احتمالی گوشی Poco F5 Pro

با در نظر گرفتن مشخصات گوشی Redmi K60 می‌توانیم بخشی از مشخصات فنی ورژن گلوبال این گوشی، یعنی پوکو اف 5 پرو را پیش بینی کرد. اما تمام این آن‌ها تا زمانی که شیائومی به صورت رسمی به معرفی گوشی Poco F5 Pro نپرداخته، قطعیت ندارد.

صفحه نمایش گوشی پوکو اف 5 پرو

صفحه نمایش گوشی پرچمدار پوکو اف 5 پرو، به احتمال زیاد، پنل OLED با سایز 6.67 اینچی می‌باشد. به گوش می‌رسد که کیفیت تصویر QHD+ باشد. این به معنی کیفیتی ورای تصور و توقع است که لذت انجام بازی هایی که گرافیک قدرتمندی دارند را چندین برابر می‌نماید. نرخ تازه سازی نیز مانند نسل قبلی این گوشی گیمینگ شیائومی، 120 هرتز می‌باشد.

پردازنده گوشی گیمینگ Poco F5 Pro

شیائومی از اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 (Snapdragon 8 Plus Gen 1) برای پردازش این گوشی بهره می‌برد که بی‌شک از پس سخت‌ترین برنامه‌ها و سنگین‌ترین گیم های گوشی موبایل بر می‌آید. چنین گوشی قدرتمندی در کمترین حالت ممکن با حافظه 12 گیگابایتی در دسترس قرار می‌گیرد. نسخه‌ی 256 گیگابایتی پوکو اف 5 پرو نیز تولید خواهد شد.

دوربین گوشی پوکو اف 5 پرو

لنز 64 مگاپیکسلی به عنوان هسته مرکزی دوربین گوشی Poco F5 Pro انتخاب خواهد شد و لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز بر روی ماژول دوربین به چشم می‌خورند. دوربین سلفی هم یک لنز 16 مگاپیکسلی است.

سایر امکانات گوشی پوکو اف 5 پرو

به نظر نمی‌رسد در بخش باتری شاهد نوآوری باشیم و احتمالاً شیائومی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و فست شارژ 67 واتی و شارژر وایرلس 30 واتی استفاده می‌کند. در رابطه با سیستم عامل، اندروید 13 و MIUI14 انتخاب شیائومی خواهد بود.

منبع

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 2.3 / 5. تعداد رای‌ها: 4

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!