رونمایی از ردمی 10 پرایم شیائومی و احتمال ورود آن به ایران!

گوشی شیائومی ردمی 10 پرایم
5
(1)

گوشی شیائومی مدل ردمی 10 پرایم (Xiaomi Redmi 10 Prime) آخرین مدل سری ردمی 10 شیائومی است که در تاریخ 13 شهریور در هند رونمایی شد. با توجه به مشخصات که گوشی شیائومی ردمی 10 پرایم دارد، از ارزان ترین مدل گوشی شیائومی میان رده تلقی می‌شود.

گوشی شیائومی ردمی 10 پرایم

زمان خرید ردمی 10 پرایم

اندازه ای که برای این گوشی شیائومی اعلام شده تقریباً 161.95×75.57×9.56 میلی متر و وزنی حدود 192 گرم است. رنگ های گوشی شیائومی ردمی 10 پرایم Frost White ،Star Blanks و Phantom   هستند. همچنین این گوشی در فروشگاه های لوازم خانگی می، وبسایت آمازون، آدرس mi.com و استودیوی می و گوشی فروشی های هند از 16 شهریور قابل خریدرای است.

زمان خرید ردمی 10 پرایم

صفحه نمایشی برای کارهای روزانه!

از آن جا که کیفیت صفحه نمایش گوشی های شیائومی اکثراً به صورت FHD+ بوده، Redmi 10 Prime شیائومی نیز از این ویژگی برخوردار است. هرچند اندازه این نمایشگر 6.5″ می‌باشد، اما گزینه مناسبی برای علاقه مندان به گوشی های هوشمند و کوچک است. نرخ نوسازی صفحه در جدیدترین میان رده شیائومی 90Hz است که با دیگر گوشی های میان رده شیائومی برابری می‌نماید.

صفحه نمایشی برای کارهای روزانه!

صفحه نمایش IPS LCD با رزولوشن 2400×1080 پیکسل در کنار انتقال روشنایی 400 نیت انتخابی است که شرکت شیائومی برای گوشی ردمی 10 پرایم برگزیده است. همچنین این گوشی با وجود گوریلاگلس 3 تا حدودی در برابر آسیب هایی نظیر خراشیدگی، محافظت می‌شود.

آیا گوشی جدید شیائومی به اینترنت 5G متصل می‌شود؟

پاسخ این سوال منفی است، چرا که این گوشی تنها می‌تواند به اینترنت 4G VoLTE و Wi-Fi802.11 ac (2.4 گیگاترتز+5گیگاهرتز) و نیز بلوتوث 5.1 متصل شود. از دیگر ویژگی هایی که بر این میان رده جدید قرار داده شده GPS و جک 3.5 میلی متری صدا و حسگر اثر انگشت کناری نام برده می‌شود.

اینترنت 5G

سرعت متوسط پردازش؛ ظرفیت بالای شارژ!

پردازنده جدیدترین میان رده شیائومی مدیاتک هلیو G88 بوده که گرافیک آن با معماری Mai G52 طراحی شده است. گوشی Redmi 10 Prime شیائومی باتری6000 mAh و شارژ 18 W و نیز شارژ معکوس سیمی 9 W را پشتیبانی می‌نماید. همچنین رابط کاربری این گوشی آخرین نسخه MIUI یعنی MIUI 12.5 بر اساس اندروید 11 است.

چهار دوربین برای تازه کاران در عکاسی!

دوربین گوشی جدیدترین میان رده شیائومی دارای فلش LED و حسگر اصلی 50 MP برخوردار است. لنز فوق عریض این گوشی 8 MP  نیز در کنار دو دوربین 2 MP قرار گرفته که با وجود دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی که بر نمایشگر قرار دارد، نشان دهنده آن است که گوشی شیائومی ردمی 10 پرایم گرچه در دسته بهترین گوشی های شیائومی برای عکاسی قرار نمی‌گیرند، اما دستگاهی مناسب برای تمرین تازه کاران در این رشته قلمداد می‌شود.

چهار دوربین برای تازه کاران در عکاسی!

قیمت بر اساس ظرفیت!

رم 4 GB و رام 64 GB قیمت جدیدترین مدل گوشی شیائومی را در هند 12499 روپیه یعنی تقریباً 175 دلار تعیین کرده‌اند. همچنین قیمت ردمی 10 پرایم شیائومی 128گیگ/6گیگ، 14499 روپیه یعنی حدود 199 دلار در نظر گرفته می‌شود. یکی از مهم ترین خصوصیات گوشی شیائومی Redmi 10 Prime استفاده از جایگاه اختصاصی برای قرار دادن کارت حافظه جانبی است که ویژگی مهمی برای ذخیره اطلاعات و برنامه های بسیار شمرده می‌شود. هر چند تصور می‌شد این مدل گوشی شیائومی به عنوان یکی از جدیدترین گوشی های شیائومی در سال 2022 در نظر گرفته شود، اما با رونمایی این گوشی در چند ماه پایانی این سال میلادی، آن را به عنوان یکی از جدیدترین گوشی های شیائومی درسال 2021 معرفی کرد.

قیمت بر اساس ظرفیت!

جدول مشخصات گوشی شیائومی ردمی 10 پرایم

جمع بندی: گوشی شیائومی ردمی 10 پرایم با وجود قابلیت هایی چون ظرفیت بالای شارژ، جایگاه حافظه اختصاصی، اتصال به اینترنت 4 G ،سرعت پردازش متوسط و وجود 4 دوربین با کیفیتی متناسب برای کسانی که گوشی را تنها برای استفاده روزمره می‌خواهند، یکی از میان رده هایی است که احتمال دارد به ایران وارد شود.

منبع:

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!