جدیدترین تصویر از گوشی شیائومی می 12

0
(0)

به تازگی تصویری از بدنه‌ی پشتی گوشی شیائومی می 12 در شبکه‌های مجازی چینی منتشر شده است. با توجه به این عکس که نخست در  Weibo  انتشار یافت، حدسیاتی در مورد نوع پردازنده و کیفیت دوربین‌های شیائومی مطرح شد. اگرچه روابط عمومی شرکت شیائومی اطلاعات درز پیدا کرده را تأیید نکرده، اما می‌توان با نگاهی اجمالی به اخبار، به مشخصات ابتدایی این گوشی جدید شیائومی دست پیدا کرد.

گوشی شیائومی می 12
گوشی شیائومی می 12

مشخصات احتمالی گوشی شیائومی سری می 12

بر اساس اطلاعات، انتظار می‌رود صفحه‌نمایشی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و با لبه‌های منحنی که پیش از این در گوشی شیائومی می 11 استفاده شده بود، برای Mi 12 نیز به کار رود. شنیده‌ها حاکی از آن است که این گوشی هوشمند نیز مانند گوشی شیائومی می میکس 4 با دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش به بازار آید. آن‌چه که در تصویر منتشر شده‌ی این گوشی هوشمند بارز است، نوع چیدمان دوربین‌های این گوشی است که با نسل پیشین گوشی های شیائومی یعنی گوشی های شیائومی می 11 بسیار متفاوت است.

در این ساختار منحنی، حسگرهای دوربین و کلمه هایی با ‌5 برابر بزرگ‌نمایی و عبارات Al Camera و بزر‌گ‌نمایی تله‌فوتو قابل مشاهده هستند. از آن‌جا که شیائومی می 11 تله‌فوتو ندارد، نوشتن کلمه‌ی تله‌فوتو به نوعی بیان تفاوتی دیگر میان شیائومی می 11 و شیائومی می 12 است.

گوشی شیائومی می 12

کیفیت احتمالی این گوشی هوشمند

همچنین استفاده از دوربینی مشابه با کیفیت192MPدر این تصویر، بسیار نزدیک به شایعاتی است که پیش از این در مورد کیفیت 200 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند شنیده می‌شد. با این وجود، به دلیل آن‌که تصویر به دست آمده شاید دقیق مشابه حقیقت نباشد، باید منتظر بود تا این گوشی جدید شیائومی را در پایان سال میلادی و زمان  احتمالی عرضه‌ی آن مشاهده کرد.

شیائومی 12 به زودی رونمایی می‌شود!

تسک میران پیش از این اعلام کرده بود پرچمداران جدید شیائومی تا انتهای سال میلادی 2021 رونمایی می‌شوند و در نیمه اول سال 2022 به بازار می‌آیند. همچنین به تازگی خبری از گوشی شیائومی 12 مینی منتشر شد تا یکی از نوآوری های شیائومی باشد.

گوشی جدید دیگری نیز به خانواده 12 شیائومی می‌پیوندد!

شیائومی 12 ایکس (Xioami 12X) عضو جدید از خانواده شیائومی 12 خواهد بود تا این مجموعه را تکمیل ‌نماید. گویا شیائومی 12 ایکس تراشه اسنپدراگون 870 خواهد داشت. این پردازنده، جایگزینی برای تراشه اسنپدراگون 888 است که پیش از این در گوشی هایی نظیر شیائومی می 11 (Xiaomi Mi 11) به کار رفته بود.

مشخصاتی که شیائومی 12 را با آن معرفی می‌نمایند!

اگرچه جزئیات بیشتری در مورد این دستگاه ارائه نشده است، اما به نظر شاهد صفحه نمایش 6.8″ از نوع AMOLED و +FHD باشیم. احتمال بسیار زیاد این نسل از گوشی های هوشمند نیز نرخ تازه سازی 120Hz دارند. همان طور که گفته شد شیائومی 12، تراشه اسنپدراگون 870 خواهد داشت. همچنین دوربین 50MP را برای دوربین اصلی درنظر گرفته‌اند. کیفیتی که در گوشی ردمی 10 (Xiaomi Redmi 10) و شیائومی پوکو ام 4 پرو 5 جی (Xiaomi POCO M4 Pro 5G) می‌توان سراغ گرفت.

طراحی یکسان در گوشی های پرچم دار شیائومی

نمایشگر شیائومی 12 +FHD است که کیفیت تصویر آن نسبت به سری 11 شیائومی کمی کم تر و 1440P می‌شود. اما طراحی بدون تغییر نسبت به مدل های قبلی باقی می‌ماند. به این معنا که لبه ها کمی گرد شده و حفره‌ای در گوشه بالا و سمت چپ صفحه نمایش قرار می‌گیرد. حسگر اثر انگشت نوری در زیر OLED بهبود می‌یابد و محدوده بزرگ تری را در بر خواهد گرفت. احتمالاً ویژگی شارژ سریع که در سری شیائومی 11 تی (Xiaomi 11T) بسیاری را مجذوب خود نمود، در گوشی شیائومی 12 با توان 100W به کار گرفته می‌شود.

گوشی شیائومی 12 ایکس پرو 12 ایکس را همراهی می‌نماید!

قرار است گوشی شیائومی 12 ایکس همراهی با نام شیائومی 12 ایکس پرو (Xiaomi 12X Pro) نیز داشته باشد. شاید تراشه اسنپدراگون با کیفیت قدرتمندتر برای این دستگاه در نظر گرفته و صفحه نمایش آن توسط Huaxing ساخته شود. با امکان استفاده از چیپست قدرتمندتر، به احتمال زیاد شیائومی 12 ایکس پرو دارای تنظیمات دوربین تاثیرگذارتری خواهد بود.

اسنپدراگون 870 تراشه ای که جایگزین 888 خواهد شد!

احتمال تولید گوشی هوشمندی دیگر با تراشه مشابه از نسل هشتم پرچم داران کوالکام نیز وجود دارد. گویا گوشی دیگر شیائومی با وجود پردازنده اسنپدراگون 870 اندازه بزرگ تری داشته باشد. این اطلاعات تنها حدسیات کارشناسان است و باید دید در هفته آینده که کوالکام از تراشه جدید خود رونمایی می‌نماید، کدام گوشی شیائومی را همراه آن مشخص می‌کند. بنابراین در صورت کسب خبری از این گوشی، نمایندگی تسک میران اطلاعات را منتشر می‌نماید.


منبع

https://www.gsmarena.com/xiaomi_12_camera_design_leaks_will_have_50_mp_main_shooter-news-51960.phphttps://www.gsmarena.com/xiaomi_12x_tipped_to_come_with_628inch_amoled_and_snapdragon_870_soc_-news-51913.php

منبع

https://www.notebookcheck.net/Alleged-Xiaomi-Mi-12-real-life-image-focuses-on-the-main-camera-equipment-of-the-potential-Snapdragon-895-phone.552440.0.html

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!