گوشی mi 9t pro – می 9 تی پرو

0
(0)
Xiaomi Mi 9 T Pro
شیائومی می 9 تی پرو

می 9 تی پرو

Mi 9 T Pro

Xiaomi Mi 9 T Pro

شیائومی می 9 تی پرو

شرکت شیائومی توانسته با تولید محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه، جایگاه بسیار خوبی را در بازار به دست آورد و هم اکنون به عنوان رقیبی جدی برای شرکت هایی همانند سامسونگ و هواوی به حساب آید. به تازگی کمپانی شیائومی برند ردمی را به عنوان یک برند مجزا، از خود جدا کرده و این کار باعث شده تا در بازار گوشی‌های هوشمند بتواند برند جدیدی را عرضه کند و موجب رقابت بیشتر در این صنعت شود. البته این به نوعی سبب سردرگمی کاربران هم شده چرا که مدل های شاخص این دو برند با نام‌های متفاوت اما مشخصات یکسان ارایه می شوند. مثلا شیائومی می ۹ تی پرو (Xiaomi Mi 9T Pro) رسما معرفی شده که همان ردمی کی ۲۰ پرو برای بازار بین المللی است. در ادامه با تسک میران همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

برند Redmi که تا پیش از این زیر مجموعه شیائومی عمل می‌کرد با معرفی گوشی‌های ردمی کی ۲۰ و ردمی کی ۲۰ پرو توانست موجودیت خود را به طور رسمی به عنوان رقیبی تازه به همگان اعلام کند و استقلال یابد.

گوشی‌های ردمی K20 و ردمی K20 Pro به ترتیب به تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۳۰ و ۸۵۵ مجهز شده‌اند و با ویژگی‌های قابل ملاحظه‌ای، خود را در رده‌ی میان رده و پرچمداران جای دادند. البته نسخه بین المللی ردمی کی ۲۰ به نام شیائومی می ۹ تی چندی قبل معرفی و وارد بازار جهانی شد. اما بعد از معرفی ردمی K20 Pro ، بالاخره شیائومی، گوشی می ۹ تی پرو را به عنوان نسخه بین المللی ردمی کی ۲۰ پرو معرفی کرد.

در واقع مشخصات گوشی Xiaomi Mi 9T Pro با ردمی کی 20 پرو یکسان است و به عنوان نسخه بالاتر می 9 تی محسوب می‌شود. یعنی به جای تراشه اسنپدراگون 730 که در دل می 9 تی جای دارد از پردازنده‌ی اسنپدراگون 855 بهره برده است؛ تراشه‌ای که مخصوص پرچمداران است. در این پردازنده عملکرد تک‌هسته‌ای تا 45 درصد، سرعت اجرای بازی‌ها تا 25 درصد و عملکرد هوش مصنوعی تا 3 برابر ( نسبت به نسل قبل) بهبود پیدا کرده است.همچنین به ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ – ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است که البته به مانند می 9 تی امکان ارتقا حافظه داخلی در آن وجود ندارد.

شیائومی می ۹ تی پرو

طراحی پشت Mi 9T Pro  دلپذیر و متفکرانه است البته تا زمانیکه نور به آن برخورد نکرده و شعله‌های آتشین آن را روشن نکند!! استفاده از فیبر کربن کلاسیک نیز بر جذابیت آن افزوده ضمن اینکه انحنای سه بُعدی به کار رفته در طراحی آن، احساس خوشایندی را هنگام در دست گرفتن به شما منتقل خواهد کرد. این اسمارت فون همچنین دارای نمایشگر 6.39 اینچی امولد تمام صفحه بوده که حاشیه‌ی بسیار کمی دارد و بدون ناج طراحی شده است. همچنین دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بوده و از دوربین سلفی پاپ آپ 20 مگاپیکسلی بهره می‌برد. در حقیقت تنها تفاوت در برند است؛ برند ردمی و شیائومی.

همچنین می 9 تی پرو مجهز به دوربین اصلی سه گانه 48، 13 و 8 مگاپیکسلی می‌باشد یعنی کاملا شبیه نمونه موجود می 9 تی. این گوشی از سیستم عامل اندروید 9 پای بهره می‌برد که MIUI 10 شیائومی را اجرا می‌کند.

نمایشگر بدون حاشیه:

حاشیه های فوق باریک و عاری از بریدگی نمایشگر، اولین معیاری است که نظر شما جلب گوشی شیائومی می 9 تی پرو می‎کند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که تحت تاثیر جو تبلیغاتی کمپانی‎های ابرقدرت بازار موبایل، شیفته گوشی های تمام صفحه شده اید، این گوشی دقیقا همان چیزی است که شما می‎خواهید.

هر بار که گوشی را قفل‌گشایی می‌کنید، نمایشگر AMOLED و 6.39 اینچی Mi 9T Pro تجربه‌ بصری شگفت‌انگیزی را به شما منتقل خواهد کرد! برای کاربری در محیط‌هایی با نور شدید نیز کافیست حالت Bright Mode را فعال کرده تا نور صفحه‌نمایش به مقدار 39 درصد افزایش یابد!

مسئولیت حفاظت از این کلکسیون بی نظیر بر عهده پوشش محافظ گوریلا گلس 5 قرار داده شده است. به صدقه سر این لایه محافظ، در صورت سقوط گوشی از فاصله 1.5 متری، به احتمال 80 درصد آسیبی متوجه صفحه نمایش نخواهد بود.

ویژگی های نمایشگر می 9 تی پرو:

  • نمایشگر Anti-flicker (کنترل روشنایی DC در سطح سخت‌افزار)
  • محافظت از چشم (کاهش نور آبی VDE)
  • حالت Sunlight 2.0(وضوح بیشتر نمایشگر در فضای خارجی)
  • ·         3.8 میلیمتر (حاشیه تحتانی اندک)
  • با لمس نمایشگر وارد دنیایی شگفت‌انگیز شوید!

اینبار سریعتر از همیشه قفل‌گشایی کنید! تکنولوژی تشخیص اثرانگشت Mi 9T Pro از آخرین ماژول اپتیکال نمایشگر بهره‌مند شده و محدوده حسگر را به 100 درصد افزایش داده است! الگوریتم پیشرفته به کار رفته در Mi 9T Pro باعث قفل‌گشایی سریعتر، هوشمندتر و البته ایمن‌تر گوشی شده است.

48 مگاپیکسل، دوربین سه گانه مجهز به هوش مصنوعی می 9 تی پرو

با دوربین زاویه عریض و 48 مگاپیکسلی سونی، دوربین 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو و دوربین 13 مگاپیکسلی فوق‌عریض از هر سوژه‌ای که در ذهن دارید عکاسی نمایید! همچنین با استفاده از زوم 0.6X تا 10X، استعدادهای بالقوه خود در عکاسی را کشف کرده و از جزئیات تصاویر ثبت شده لذت ببرید. سنسور 1.2 اینچی، پیکسل‌های بزرگ 1.6 میکرونی و الگوریتم هوشمند شیائومی همگی به شما کمک خواهند کرد که در محیط‌های تاریک، تصاویری روشن‌تر و واضح‌تر ثبت کنید.اگر رد و نشانی از دوربین چندگانه در این اسمارت فون نمیدیدیم، جای تعجب داشت. به لطف سخاوت کمپانی شیائومی رویای عکاسی با دوربین های چندگانه از انحصار محصولات گران قیمت خارج شده و کم‎کم راه به محصولات میان رده و خوش قیمت پیدا کرده است. رزولوشن 48 مگاپیکسلی، بالاترین رزولوشن در حوزه دوربین های موبایلی است که در این اسمارتفون گشودگی دیافراگم f/1.8 دارد و استاد عکاسی واید است. با تکیه بر نوری که از این دیافراگم به سنسور 26 میلی متری می‎رسد، می‎توان امیدوار بود عکاسی در شب با این موبایل نتیجه قابل قبولی خواهد داشت.

لنز 8 مگاپیکسلی یک لنز تله فتو و لنز 13 مگاپیکسلی یک لنز فوق واید است که کلکسیون هنری این گوشی را تکمیل کرده است. قابلیت زوم اپتیکال دو برابر هم روی لنز 8 مگاپیکسلی پیاده شده که کیفیت تصاویر ثبت شده توسط این موبایل هوشمند را ضمانت می‎دهد. البته دوربین سلفی افسانه‎ای این گوشی، اصل ماجراست!

سلفی 20 مگاپیکسلی پاپ‌آپ (Pop-Up)

با کمک سلفی پاناروما، هر کسی میتواند به سلفی‌های شما ملحق شود دوستان‌تان را به کنار خود دعوت کنید و بدون نیاز به مونوپاد، حالت پاناروما را فعال و از تمام افراد عکس بگیرید!

دوربین سلفی شیائومی می 9 تی پرو ، سورپرایز شیائومی برای طرفدارانش می‎باشد که از قضا این روزها حسابی ترند شده است. ، استفاده از سلفی پاپ‌آپ در Mi 9T Pro فضای مفید برای صفحه‌نمایش را افزایش داده به طوریکه نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی به 91.9 درصد رسیده است. برای استفاده از دوربین سلفی کافیست بر روی آیکون دوربین کلیک کرده تا دوربین به صورت نرم و روان به سمت بالا باز شود.رزولوشن این دوربین 20 مگاپیکسل است که با گشودگی دیافراگم f/2.2 همراهی می شود.

دیگر قابلیت ها دوربین سلفی:

  • محافظت هوشمند از دوربین هنگام سقوط از دست با بسته شدن سریع
  • بسته شدن دوربین هنگام وارد شدن فشار به آن (حساسیت بالای انقباضی)
  • ·         300 هزار مرتبه پاپ‌آپ (تحت شرایط تست)
  • لحظات جذاب زندگی را به صورت اسلوموشن به اشتراک بگذارید!
  • با فیلمبرداری اسلوموشن 960fps، تک‌تک ثانیه‌های زندگی‌ را ضبط نمایید!
  • ثبت بدون لرزش جریان زندگی!
  • برای ضبط بدون لرزش ویدیو کافیست سوژه موردنظر را لمس کرده و سعی کنید سوژه را در وسط کادر نگه دارید.

شتاب‌دهنده توربوی دوگانه

نه تنها سخت‌افزار قدرتمندی در اختیار دارد بلکه بهینه‌سازی نرم‌افزار آن نیز عملکرد سیستم را شتاب. بخشیده است. در خلال عملیات بهینه‌سازی، Mi Turbo  فرگمنت‌شدن فایل‌ها را کاهش داده و اجازه میدهد سیستم تا 18 ماه به صورت روان و بی‌نقص به فعالیت ادامه دهد. قابلیت به‌روزرسانی توربوی بازی‌ها نیز عملکرد و حساسیت بازی‌ها را به طرز چشمگیری بهبود خواهد بخشید. همچنین ابزارهای کاربردی دیگری نظیر Visual Enhancement نیز وجود دارند تا بازی‌ها را بر اساس تنظیمات سفارشی شما اجرا نمایند ارزیابی عملکرد گوشی پس از 18 ماه با استفاده از تست شبیه‌سازی 25 درصد کاهش کُندی سیستم با استفاده از Mi Turbo صورت گرفته است.

با سیستم خنک‌کننده پیشرفته، بی‌وقفه بازی کنید!

  • 8 درجه خنک‌‌تر!
  • 650 درصد بهینه‌تر!

این سیستم از 8 لایه گرافیت تشکیل شده تا گرمای گوشی را به میزان 650 درصد کاهش دهد! در پشت این گوشی نیز از گرافیت، مس و ژل heat-transmitting استفاده شده تا سرعت پردازش CPU در حد بالایی نگه داشته شود. در نتیجه frame rate بازی‌ها دارای ثبات بیشتری شده و در بالاترین مقدار ممکن قرار خواهد گرفت. هسته‌های CPU نسبت به دیگر گوشی‌های متداول در بازار تا 8 درجه سانتیگراد خنک‌تر خواهند بود. اثربخشی سیستم خنک‌کننده نسبت به گرافیت‌های تک‌لایه تا 650 درصد بهبود یافته است.

باتری پرظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعتی پشتیبانی از شارژ سریع 27 وات

گوشی شیائومی می 9 تی پرو با یک باتری 4000 میلی آمپر ساعت کار می کند و دارای رابط شارژ USB Type-C و شارژر 18W می باشد . علاوه بر عملکرد فوق‌العاده، Mi 9T Pro از شارژ سریع  QC4 با سرعت 27 وات نیز پشتیبانی میکند. این بدین معناست که میتوانید 58 درصد گوشی را در تنها 30 دقیقه شارژ نمایید!

NFC چندکاره یک کیف پول در گوشی شما!

با Mi 9T Pro  دیگر نیازی به حمل کیف پول نخواهید داشت! با تنها یکبار لمس نمایشگر، خریدهای خود را به راحتی هر چه تمام‌تر انجام دهید!

مشخصات شیائومی می 9 تی پرو

۱- نمایشگر: 6.39 اینچی امولد با رزولوشن 1080*2340 پیکسل

۲- دوربین اصلی: سه گانه 48، 8 و 13 مگاپیکسل

۳- دوربین سلفی: 20 مگاپیکسل

۴- چیپست: اسنپدراگون 855

۵- باتری: 4000 میلی آمپر بر ساعت

۶- رم: ۶ یا ۸ گیگابایت

۷- حافظه داخلی: ۶۴ یا ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت

۸- سیستم عامل: اندروید ۹ با MIUI 10

۹- حسگر اثر انگشت: زیر نمایشگر

۱۰- رنگ: مشکی، آبی و قرمز

قیمت گوشی Mi 9T pro  (قیمت گوشی می 9 تی پرو)

گوشی شیائومی Mi 9T Pro هم اکنون با قیمت پایه 399 یورو برای نسخه‌ی 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در بازارهای بین المللی در دسترس کاربران است. نسخه‌ی بالاتر نیز با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم با قیمت پایه 499 دلار عرضه می‌شود.

NETWORK Technology GSM / HSPA / LTE
LAUNCH Announced 2019, August
Status Available. Released 2019, August
BODY Dimensions 156.7 x 74.3 x 8.8 mm (6.17 x 2.93 x 0.35 in)
Weight 191 g (6.74 oz)
Build Front/back glass (Gorilla Glass 5), aluminum frame
SIM Dual SIM (Nano-SIM, dual stand-by)
DISPLAY Type Super AMOLED capacitive touchscreen, 16M colors
Size 6.39 inches, 100.2 cm2 (~86.1% screen-to-body ratio)
Resolution 1080 x 2340 pixels, 19.5:9 ratio (~403 ppi density)
Protection Corning Gorilla Glass 5
  HDR
PLATFORM OS Android 9.0 (Pie); MIUI 10
Chipset Qualcomm SDM855 Snapdragon 855 (7 nm)
CPU Octa-core (1×2.84 GHz Kryo 485 & 3×2.42 GHz Kryo 485 & 4×1.78 GHz Kryo 485)
GPU Adreno 640
MEMORY Card slot No
Internal 64GB 6GB RAM, 128GB 6GB RAM, 256GB 8GB RAM
MAIN CAMERA Triple 48 MP, f/1.8, 26mm (wide), 1/2″, 0.8µm, PDAF, Laser AF
8 MP, f/2.4, 53mm (telephoto), 1/4″, 1.12µm, PDAF, Laser AF, 2x optical zoom
13 MP, f/2.4, 12mm (ultrawide), 1/3″, 1.12µm
Features Dual-LED flash, HDR, panorama
Video 2160p@30/60fps, 1080p@30/120/240fps, 1080p@960fps
SELFIE CAMERA Single Motorized pop-up 20 MP, f/2.2, 0.8µm
Features HDR
Video 1080p@30fps
SOUND Loudspeaker Yes
3.5mm jack Yes
  24-bit/192kHz audio
Active noise cancellation with dedicated mic
COMMS WLAN Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
Bluetooth 5.0, A2DP, LE, aptX HD
GPS Yes, with dual-band A-GPS, GLONASS, BDS, GALILEO
NFC Yes
Radio Yes
USB 2.0, Type-C 1.0 reversible connector, USB On-The-Go
FEATURES Sensors Fingerprint (under display, optical), accelerometer, gyro, proximity, compass
BATTERY   Non-removable Li-Po 4000 mAh battery
Charging Fast battery charging 27W (Quick Charge 4+)
MISC Colors Carbon black, Red flame, Glacier blue
Models M1903F11G
SAR 1.03 W/kg (head)     0.72 W/kg (body)    
SAR EU 1.30 W/kg (head)     1.51 W/kg (body)    
Price $ 355.00 / £ 315.41

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!