رونمایی از ساعت اس 1 شیائومی (Xiaomi Watch S1) همزمان با سری گوشی‌ های شیائومی 12

0
(0)

با نزدیک شدن به زمان رونمایی گوشی شیائومی 12 (Xiaomi 12) به نظر می‌آید محصول هوشمند دیگری از شیائومی نیز در این رخداد به جهان معرفی شود. پس از تجربه شیائومی در زمینه ساخت دستبند و ساعت‌ های هوشمند سلامتی، شیائومی بار دیگر به ساخت ساعت روی آورده است. ساعت شیائومی اس 1(Xiaomi Watch S1) نام دستگاه جدیدی است که همزمان با پرچمداران جدید شیائومی معرفی می‌شود.

جزئیات آخرین رونمایی سال 2021 میلادی شیائومی

شرکت شیائومی برای آخر سال میلادی برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته است. با توجه به اخبار به دست آمده در این روز شیائومی هم از سری گوشی های جدید با نام شیائومی 12 و نسخه جدید رابط کاربری یعنی MIUI 13 رونمایی می‌کند، هم از ساعت S1 خود. هنوز جزئیاتی از این ساعت به دست نیامده است. آخرین رونمایی محصولات شیائومی در 2021 میلادی، نخست در چین خواهد بود. زمان این رویداد ساعت 19:30 بیست و هشتم دسامبر اعلام شده است.

مشخصات ظاهری ساعت جدید شیائومی

در ابتدای ماه دسامبر حدسیاتی در مورد ساعت شیائومی شنیده شد و اکنون علی رغم اخبار کم، تصویر بازاریابی شده‌ای نیز از آن به دست آمده است.با توجه به تصویر به دست آمده، این ساعت برعکس می بندهای شیائومی صفحه‌ای دایره‌ای شکل دارد. تصویری که یادآور آمازفیت‌های شیائومی (Xiaomi Amazfit) است. همچنین با وجود آنکه طراحی می بندهای شیائومی، به ویژه می بند 5 و می بند 6 بدون دکمه می‌باشد، اما ساعت S1 شیائومی با دکمه هایی روی قاب همراه خواهد شد. از طرف دیگر حذف نام می در این ساعت، بار دیگر یادآور آغاز مرحله جدید فعالیت این شرکت بزرگ چینی است.

امکانات ساعت اس 1 شیائومی

پیش بینی می‌شود این دستگاه هوشمند مثل شیائومی می بند 6 قابلیت شمارش ضربان قلب، اندازه گیری اکسیژن خون و کالری، شمارش قدم را نیز داشته باشد. مانند دیگر محصولات هوشمند شیائومی این ساعت نیز از بلوتوث برخوردار است و امکاناتی دیگر هم خواهد داشت که با رونمایی از ساعت S1 مشخص می‌گردد.

قیمت محصول جدید شیائومی

قیمتی که کارشناسان برای این ساعت شیائومی S1 در نظر گرفته‌اند، حدود 4999 روپیه (67 دلار آمریکا) تخمین زده شده است. البته این مبلغ بسته به بازارهای گوناگون متفاوت خواهد بود.

منبع

https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-Watch-S1-joins-Xiaomi-12-smartphones-in-upcoming-major-launch-event.588865.0.html

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!