گوشی شیائومی می نوت 10 لایت

5
(1)

گوشی mi note 10 lite و دریافت نسخه به ‌روز رابط کاربری پیشرفته MIUI 12.5

به تازگی از نسخه 13 رابط کاربری شیائومی بسیار سخن گفته می‌شود. طبق گمان‌های موجود، دسترسی به MIUI 13 تا پایان سال میلادی جاری امکان پذیر است. با این وجود همچنان دستگاه هایی از سری شیائومی، ردمی و پوکوهای شیائومی هستند که هنوز به روز رسانی نسخه پیشرفته MIUI 12.5 را دریافت نکرده‌اند. یکی از این دستگاه ها، گوشی شیائومی می نوت 10 لایت است.

نسخه‌ های جهانی می نوت 10 لایت و رابط کاربری پیشرفته

از سال گذشته گوشی شیائومی می نوت 10 لایت (Xiaomi Mi Note10 Lite) موفق به دریافت نسخه ویرایش شده MIUI 12.5 شد. تاکنون این نسخه فقط برای مدل گوشی های شیائومی می نوت 10 لایت گلوبال طراحی شده است. اگرچه اصلاح گلوبال برای این گوشی ها آورده شده، اما تلفن های هوشمندی که در کشورهای روسیه، چین، هند، ترکیه و یا اروپا وجود دارند به دلیل آن که دارای نرم افزارهای مخصوص خود هستند، نمی‌توانند از نسخه گلوبال رابط کاربری بهره مند گردند. بنابراین “باقی جهان” به استثنای این کشورها توانایی پشتیبانی از MIUI 12.5 را دارند.

بررسی نسخه ویرایش شده MIUI 12.5 در گوشی می نوت 10 لایت

به هر حال، نسخه جدید نرم افزاری که در حال عرضه V12.5.4.0.RFNMIXM برای گوشی شیائومی می نوت 10 لایت گلوبال موجود است، 2.7 گیگابایت ظرفیت دارد. در نتیجه برای دانستن این نکته که گوشی شیائومی می نوت 10 لایت شما آماده پشتیبانی از این نمونه می‌باشد، کافی است به قسمت “درباره” (About)مراجعه نمائید و شماره نرم افزار فعلی خود را قبل از XM ملاحظه کنید. اگر پیش از این اعلانی برای به روزرسانی دریافت نکرده‌اید، موردی وجود ندارد. برای بررسی دستی، نسخه های جدید این نسخه را نیز می‌توانید دریافت کنید.

کارکرد بهتر MIUI 12.5

مانند همیشه رابط کاربری جدید باید عملکردی بهتر داشته باشد. MIUI 12.5 نیز با عملکرد بهتر، الگوریتم‌های جدید، عمر باتری بیشتر، تخصیص کارآمدتر منابع به صورت پویا برای خلق تجربه‌ای راحت‌تر، مدیریت فوق‌العاده حافظه جهت بهره‌برداری بهتر از رم، مکانیسم‌ های جدید در ذخیره‌سازی و پاسخگویی متناسب تر طراحی شده است.

منبع

https://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_note_10_lite_is_now_receiving_the_update_to_miui_125_enhanced_edition-news-52305.php

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!