گوشی شیائومی 11 اِل ای (Xiaomi 11 LE) این هفته روانه بازار می‌شود!

گوشی شیائومی 11 اِل ای
5
(1)

در فهرست کدهای رابط کاربری MIUI که به تازگی منتشر شده است، دستگاه هایی با نام «می» به «شیائومی» تغییر پیدا نموده‌اند. تغییری که در اواسط سال میلادی 2021 رخ داد و نمایندگی تسک میران نیز درباره آن توضیح داده بود. با انتشار فهرست رمزهای MIUI و براساس گزارش های سایت Xiaomiui، شرکت شیائومی به زودی گوشی هوشمند شیائومی می 11 اِل ای (Xiaomi Mi 11 LE) را در چین رونمایی می‌نماید.

گوشی شیائومی 11 اِل ای (Xiaomi 11 LE) این هفته روانه بازار می‌شود!
ی

شیائومی می 11 LE معادل کدام گوشی شیائومی در نسخه جهانی است؟

این مدل جدید گوشی شیائومی به اسم رمز لیزا (Lisa) نام‌گذاری شده است. اما کد رابط کاربری آن نشان می‌دهد این رمز پایه و شماره گوشی دیگری با نام تِنا (TENNA) است. پیش از این نیز گوشی شیائومی 11 لایت 5 جی اِن ای (Xiaomi 11 Lite 5G NE) با نام تِنا شناخته شده بود. در نتیجه احتمال بسیار زیاد گوشی شیائومی 11 LE همان گوشی شیائومی 11 لایت 5 جی NE است که با نامی تازه تنها در کشور چین عرضه خواهد شد.

شیائومی می 11 LE معادل کدام گوشی شیائومی در نسخه جهانی است؟

شیائومی 11 LE با چه اندرویدی می‌آید؟

اما این تمام ماجرا نیست. چرا که تیک تاکری (TikToker) از چین، ویدئویی را پست کرد که احتمال رونمایی این گوشی شیائومی را در تاریخ 9 دسامبر 2021 تأیید کرد. از طرف دیگر منبع خبری xiaomiui اعلام نمود این گوشی مانند دیگر گوشی های شیائومی در سال 2021 با اندروید 11 همراه شود.

کسب اطلاعات از پسوند نام گوشی های شیائومی

اگرچه گوشی شیائومی 11 اِل ای با کدی مشابه گوشی می 11 لایت 5 جی ان ای ثبت شده است، اما به احتمال قوی این گوشی با نامی دیگر یعنی شیائومی 11 ال ای 5 جی (Xiaomi 11 LE 5G) در چین رونمایی گردد. هنوز در ارتباط با استفاده از پسوند LE به عنوان مخفف برای کلمه‌ای ویژه اطمینانی وجود ندارد. اما احتمال دارد اختصاری برای کلمه Lite Edition به معنای ویرایش کم باشد. اگر این حدس درست باشد، گوشی شیائومی 11 LE با اندکی تغییر بر روی گوشی شیائومی 11 لایت 5جی ان ای، به بازار خواهد آمد.

کسب اطلاعات از پسوند نام گوشی های شیائومی

همچنین برای کسانی که اطلاعی ندارند باید یادآور شد که پسوند NE در گوشی شیائومی 11 لایت ان ای 5 جی مخففی برای New Edition به معنای نسخه جدید می‌باشد.

تفاوت نسخه های هند و گلوبال شیائومی 11 لایت 5 جی NE

تنها فرقی که نسخه هند شیائومی 11 لایت 5 جی NE با نسخه جهانی دارد، استفاده از تراشه اسنپدراگون 778G به جای اسنپدراگون 780G است. در نتیجه ممکن است شیائومی 11 LE نیز با تغییری جزئی در نسخه جهانی برای کشور چین تولید شود.

منبع:

https://www.gizmochina.com/2021/12/06/xiaomi-11-le-launch-this-week-report/

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!