رونمایی جهانی شیائومی اسمارت بند 8 پرو

اسمارت بند 8 پرو
4.7
(3)

شیائومی مدل پوشیدنی اسمارت بند 8 پرو را در اوایل سال جاری در بازار خانگی خود در چین رونمایی کرد. اکنون، به نظر می‌رسد که عرضه جهانی این دستگاه نزدیک است، زیرا اخیراً در پلت فرم صدور گواهینامه سنگاپور مشاهده شد. در ادامه گزارش با نمایندگی تسک‌میران همراه باشید.

شیائومی اسمارت بند 8 پرو

آخرین مدل بند هوشمند غول فناوری چینی در پایگاه داده IMDA مشاهده شد. با نگاهی به لیست آنلاین، دستگاه همراه با POCO M6 Pro 4G و Redmi Note 13 4G مشاهده شد. پیش از این، این محصول در گواهینامه SIRIM مالزی با شماره مدل M2333B1 دیده شده بود. گواهینامه IMDA، این محصول هوشمند را به عنوان محصولی کم مصرف با قابلیت اتصال بلوتوث معرفی کرده است.
جزئیات انتشار گوشی جدید پوکو به نام M6 پرو 4G منتشر شد!
متأسفانه، جزئیات دقیق‌تری مانند قیمت و مشخصات مربوط به آن هنوز فاش نشده است. با این حال، از آنجایی که این دستگاه قبلاً در چین عرضه شده، می‌توان انتظار داشت که نوع جهانی آن با اندکی تفاوت نمونه‌ای مشابه باشد. شیائومی اسمارت بند 8 پرو با قیمت اولیه 399 یوان (تقریباً 56 دلار آمریکا) در چین عرضه شد. این بند دارای صفحه نمایش 1.74 اینچی AMOLED با وضوح 336 در 480 پیکسل است. صفحه نمایش دارای حداکثر روشنایی 600 نیت است و بیش از 100 صفحه ساعت را ارائه می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه اسمارت بند 8 پرو می‌توان به قابلیت های زیر اشاره کرد:

  • بلوتوث 5.3
  • GNSS
  • قابلیت ضد آب 5ATM
  • NFC

علاوه بر این، این دستگاه ردیابی ضربان قلب، نقشه برداری اکسیژن خون، ردیابی خواب، ردیابی چرخه پریود و بیش از 150 حالت ورزشی را نیز پشتیبانی می‌کند. یک باتری 289 میلی آمپر ساعتی انرژی این دستگاه را تامین می‌کند که با یک بار شارژ کامل تا 14 روز دوام می‌آورد.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 4.7 / 5. تعداد رای‌ها: 3

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!