تصاویر و رندرهای درز شده از گوشی Redmi 13C

تصاویر و رندر ردمی ۱۳ سی
5
(2)

گوشی شیائومی Redmi 13C از راه می‌رسد!

رندرهای گوشی شیائومی 13 سی با رزولوشن بالا به بیرون درز کرده است؛ به نظر می‌رسد این گوشی مقرون به صرفه از دوربین 50 مگاپیکسلی برخوردار باشد.

برند ردمی اوایل این ماه سری نوت 13 را در چین عرضه کرد. به نظر می‌رسد خط تولید گوشی شیائومی 13c در سال جاری یا اوایل سال آینده در بازار جهانی عرضه شود. البته پیش از این رخداد، شرکت ردمی یک گوشی هوشمند ارزان قیمت به نام Redmi 13C را به بازار عرضه می‌کند. گوشی مقرون به صرفه و اقتصادی ردمی احتمالاً به عنوان جانشین گوشی Redmi 12C معرفی می‌شود؛ گزارش‌های جدید حاکی از این است که طراحی و دوربین بهبود یافته‌ای را در مقرون به صرفه‌ها شاهد خواهیم بود.

Redmi 13C می تواند یک گوشی ارزان قیمت باشد

MySmartPrice مجموعه‌ای از رندرهای با کیفیت از طراحی پیش‌روی Redmi 13C را به اشتراک گذاشته است. قسمت پشتی گوشی، تا حدودی شبیه به مدل‌ گوشی‌های سری نوت 13 به نظر می‌رسد. همچنین ماژول دوربین سه گانه نیز در قاب پشتی گوشی بسیار جالب دیده شده است. نوشته‌های درون ماژول دوربین نشان می‌دهد که گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا نیز در لبه سمت راست دستگاه قرار دارند.

قاب پشتی گوشی بسیار دلنشین است، حاشیه‌های ضخیم و بریدگی U شکل جلو دستگاه از اقتصادی بودن گوشی خبر می‌دهند. نکته مثبت قضیه اینجاست که این دستگاه با جک هدفون 3.5 میلی متری به تصویر کشیده شده است در حالیکه در حال حاضر به ندرت شاهد وجود این ویژگی در گوشی‌های هوشمند هستیم. این دستگاه در لبه پایینی دارای بلندگو، پورت شارژ و میکروفون است. رندرهای به اشتراک گذاشته شده توسط این رسانه نشان می‌دهد که Redmi 13C در سه رنگ سبز روشن، مشکی و آبی ارائه می‌شود.

از آنجایی که Redmi 12C در دسامبر سال گذشته رونمایی شد، انتظار داریم جدول زمانی مشابهی برای جانشین آن وجود داشته باشد. جزئیات بیشتر در مورد این گوشی باید در روزهای آینده مشخص شود. منتظر بروزرسانی‌ها باشید.

منبع: www.gizmochina.com

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 2

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!