ردمی نوت 14 در دست ساخت است!

ردمی نوت 14
4.1
(15)

رد‌می ‌قرار است سری گوشی‌های هوشمند Redmi Note 13 را در 4 ژانویه به بازار جهانی عرضه کند. هند، اولین بازار خارج از چین خواهد بود که خط تولید Note 13 را در آن تاریخ دریافت می‌کند. نسخه‌‌های بعدی برای بازارهای دیگر برنامه‌ریزی شده‌اند. در حالی که برند Redmi بازار جهانی خود را برای عرضه سری نوت 13 آماده ‌می‌کند، یک خبرگزاری چینی مدعی شده است که این برند در حال آماده شدن برای رونمایی از سری ردمی نوت 14 برای بازار داخلی است.

 Redmi Note 14 Pro در مقابل Realme 12 Pro

گزارش‌های اخیر نشان داده‌اند که Realme قصد دارد در سه ‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ از سری Realme 12 رونمایی کند. سری Realme 12 احتمالاً چندین مدل را شامل می‌شود. اما شایعات هنوز جزئیات قابل‌توجهی را فاش نکرده‌اند. با این حال، گزارش‌‌ها جزئیات کلیدی را در مورد سری Realme 12 Pro ارائه کرده‌اند.

انتظار ‌می‌رود Realme 12 Pro و 12Pro Plus دارای چیپست Snapdragon 7 Gen 3 باشند. گمانه زنی‌‌ها حاکی از آن است که تنظیمات دوربین پشتی Realme 12 Pro شامل یک دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی سونی IMX709 با زوم اپتیکال 2 برابر خواهد بود. از سوی دیگر، ریلمی 12 پرو پلاس به دوربین تله فوتو پریسکوپ OmniVision OV64B 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر مجهز شده است.

مشخصات احتمالی ردمی نوت 14

به گفته یک افشاگر چینی، سری Realme 12، به ویژه سری Pro، با رقبای سری Redmi Note 14 شیائومی روبرو خواهند شد. سری Redmi Note 13 در ماه سپتامبر در چین رونمایی شد. بنابراین این شرکت احتمالاً یک فاصله شش ماهه با اعلام خط تولید Redmi Note 14 فاصله خواهد داشت.

بنابر این، ردمی نوت 14 ‌می‌تواند در سه ماهه اول سال 2024، احتمالا در ماه فوریه، عرضه شود. اطلاعات دهنده ادعا کرد که سری نوت 14 دارای صفحه نمایش لبه خمیده، برخی از ویژگی‌‌های سطح پرچمدار و محدوده قیمتی مشابه با همتایان Realme خواهد بود.

متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات سری رد‌می ‌نوت 14 در دسترس نیست. با توجه به اینکه ریلمی قصد دارد دوربین‌‌های تله فوتو و پریسکوپ را در سری 12 پرو با قیمتی در حدود 2000 یوان (280 دلار) معرفی کند. ممکن است Redmi Note 14 Pro دارای دوربین تله فوتو باشد. در حالی که +Pro Note 14‌ می‌تواند دارای دوربین تله فوتو پریسکوپ باشد. البته هنوز برای حدس زدن در مورد مشخصات سری نوت 14 خیلی زود است، بنابراین توصیه ‌می‌شود قبل از هر گونه فرضی منتظر اخبار در تسک‌میران باشید.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 4.1 / 5. تعداد رای‌ها: 15

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!