Redmi Note 5

5
(1)

گوشی Redmi Note 5 صفحه نمایش 5.99 اینچی، با داشتن شیشه‌ای با‌دوام و مقاوم ازنسل جدید محافظ‌های شیشه‌ای صفحه‌نمایش، در حالی‌که در بدنه‌ای کوچک‌تر از گوشی‌های متداول 5.5 اینچی جای گرفته، بزرگ‌ترین صفحه‌‌نمایش سری گوشی‌های Redmi تا به امروز را دارد.
LCD ، این گوشی تمام‌صفحه با پنل شیشه‌ای 2.5D و نسبت تصویری 18:9، صفحه نمایش سفارشی و استانداردی است که دید بهتری را برای صاحب گوشی به ارمغان می‌آورد. این گوشی نسل جدیدی از محافظ‌های شیشه‌ای صفحه نمایش را به طرفداران خود هدیه می‌دهد.
باتری آن نیز با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت و جریان شارژ 5V / 2A ،زمان آماده به کار و مکالمة بسیار خوبی را برای کاربر فراهم می‌کند.
این گوشی همراه، با پردازنده 14 نانومتری و 8 هسته‌ای اسنپدراگون 625 و MIUI 9 ضمن بهینه‌سازی مصرف انرژی، با سرعت بیشتر وعملکرد موثرتر، تجربه‌ای خوشایند در اجرای بازی‌ها خلق کرده است.
قسمت بعدی، دوربین این گوشی است که در قاب پشتی آن با سنسور 12 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی قرار دارد. همچنین دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی آن با فلاش جداگانه برای سلفی، عکاسی شفاف و خیره‌کننده‌ای را در شرایط نوری ضعیف خلق کرده است. این دوربین با استفاده از تکنولوژی تصویرسازی هوشمند و Beautify 4. 0، سلفی‌های خارق‌العاده‌ای را خلق می‌کند.
از دیگر مزیت‌های این گوشی می‌توان به بدنه سبک‌وزن با رنگ‌های متنوع به ضخامت 8.05 میلیمتری ، طراحی ظریف و منحنی‌شکل (Curve) و قاب محافظ فوق باریک برای محافظت از گوشی نیز اشاره داشت.
از مزیت‌های این گوشی نسبت به گوشی‌های مدل قبلی خود (Redmi 5 Plus) اپلیکیشن‌هایی است که بر روی خود دارد. شرکت می با همکاری کمپانی Hungama Music، اپلیکیشینی را به عنوان پیش‌فرض بر روی گوشی نصب کرده،که تجربه بی‌نظیری را در پیدا و گوش کردن موسیقی برای طرفداران خود به همراه آورده است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید موسیقی موردنظرتان را به صورت آنلاین جستجو کرده و به راحتی آن را در حافظه داخلی ذخیره کنید. از دیگر اپلیکیشن‌های خاص این گوشی نیز می‌توان به بانک موسیقی آنلاین،انتقال فوق سریع اطلاعات((Mi Drop، درخواست تاکسی، نُت برداری، پاکسازی خودکار Cache (حافظه نهان)، تنظیم قرارهای کاری و…. اشاره کرد.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!