سری شیائومی 15 از پرچمداران جدید شیائومی

سری شیائومی 15
5
(2)

شیائومی 15 و 15 پرو که ظاهراً در اندازه‌های همسان با گوشی شیائومی 14 و 14 پرو از راه خواهند رسید. این بدان معناست که شیائومی 15 می‌تواند یک گوشی گران قیمت هم باشد. سری شیائومی 15 قادر است باتری‌های جدید با چگالی بالا و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مشابه پرچمداران حال حاضر شیائومی ارائه دهد. در ادامه اخبار شیائومی 15 با تسک‌میران همراه باشید.

جزئیات سری شیائومی 15 پرچم‌دار جدید شیائومی

شیائومی معمولاً یکی از اولین برندهایی است که جدیدترین سیلیکون پرچمدار را به کار می‌گیرد، بنابراین ما انتظار داریم که سری شیائومی 15 در اواخر سال 2024 به این روند ادامه دهد. با این حال، این تلفن‌های اندرویدی چه رویکرد جدیدی خواهند داشت؟ خب، یک گزارش جدید از چین جزئیات آشکاری را فاش کرده است.

Leaker Digital Chat Station در Weibo ادعا کرد که سری پرچم‌دار آتی شیائومی (ظاهراً شیائومی 15 و 15 پرو) مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهند بود. همچنین در ماه جاری وارد مرحله بعدی آزمایش خواهند شد.

این افشاکننده همچنین ادعا کرد که “استراتژی اندازه دوگانه K1.52K/” تغییری نخواهد کرد. گمان می‌رود که K 1.5 به وضوح صفحه نمایش شیائومی 15 اشاره دارد در حالی که 2k به وضوح صفحه نمایش شیائومی 15 پرو. همچنین رویکرد بدون تغییر در اندازه دستگاه نیز می‌تواند خبر خوبی برای افرادی باشد که خواهان یک گوشی پرچمدار با اندازه مناسب و در عین حال جیبی هستند. شیائومی 14 استاندارد کمی بزرگتر از galaxy s24 بود اما همچنان دستگاهی بسیار کوچکتر از مدل‌ههای اولترا و پرو بود.

Digital Chat Station همچنین ادعا می‌کند که این دو تلفن دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Omnivision مشابه پرچمداران فعلی خواهند بود. علاوه بر این، گفته می‌شود که این گوشی‌‌ها از باتری‌های جدید با چگالی بالا مبتنی بر سیلیکون استفاده می‌کنند. سری 14 شیائومی در حال حاضر از باتری‌های سیلیکونی با چگالی بالا استفاده می‌کند، اما امیدواریم فناوری جدیدتر باتری به معنای افزایش ظرفیت با اندازه فیزیکی کوچک‌تر آن باشد.

در نهایت، به نظر می‌رسد که مشخص نیست شیائومی دوربین جدید پریسکوپ و اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک را به کار خواهد گرفت یا خیر. البته که انتظار می‌رود یک لنز پریسکوپ جدید و یا اسکنر اثر انگشت بهبود یافته در مدل Pro جای دهد.

شیائومی معمولاً گوشی‌های پرچمدار اصلی خود را در اواخر فوریه در MWC در سراسر جهان عرضه می‌کند، بنابراین ما همچنان برای انتشار اخبار گسترده باید مدتی صبر کرد.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 2

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!