نکاتی که قبل از خرید گوشی شیائومی باید بدانید!

خرید گوشی شیائومی
5
(2)

گوشی‌های شیائومی مشخصات قابل توجهی را با قیمت‌های رقابتی ارائه می‌کنند. بدین ترتیب در خرید گوشی شیائومی گزینه‌های جذابی برای کاربرانی موجود است که از بودجه‌شان آگاهی دارند. اما باید خصوصیات و ویژگی آنها را در نظر بگیرید تا ببینید که آیا با نیازهای شما مطابقت دارند یا خیر. ما در تسک‌میران چهار نکته اصلی را که باید قبل از خرید گوشی شیائومی بدانید، یادآور می‌شویم:

نرم افزار HyperOS

شیائومی یک گوشی اندرویدی است، اما سیستم عامل (OS) آن یک نسخه سفارشی است. همانطور که One UI سامسونگ روی نسخه اندروید در گوشی‌های سامسونگ امکان پوشش‌دهی دارد و ویژگی‌های شخصی سازی بیشتری ارائه می‌دهد، عمل می‌کند. همچنین یک عنصر قابل توجه را از آیفون به عاریت گرفته است، مرکز کنترل. اگر دوست دارید در مورد پوسته ظاهری دستگاه بیشتر بدانید مطالب ما درباره MIUI و HyperOS را بخوانید.

خرید گوشی موبایل شیائومی و ردمی

گارانتی

توجه کنید که در خرید گوشی شیائومی گارانتی باید هر گونه نقصی که با گوشی همراه است را پوشش دهد؛ همچنین هیچ گونه خسارتی را که گوشی شما در اثر تصادفات شخصی، استفاده نادرست یا تعمیرات غیرمجاز دریافت کرده باشد، رسیدگی نمی‌گردد. شما می‌توانید با بهره‌مندی از گارانتی تسک‌میران بسته به مشکل، دستگاه را تعویض یا تعمیر نمایید.

برای اطلاع از گارانتی اصلی شیائومی کلیک کنید.

نگرانی های حریم خصوصی

کاربران دنیای تکنولوژی طی سال‌ها انگشت اتهام را به سمت غول‌های فناوری به دلیل سرقت اطلاعات آنها نشانه رفته‌اند، به خصوص گوگل. اگر شما یکی از این افراد هستید، در جریان باشید که شیائومی پیوسته با به‌روزرسانی HyperOS به پاکسازی و افزایش سیاست‌های حفظ حریم خصوصی خود می‌پردازد.

 

انتخاب منطقه

به طور معمول سیستم عامل جهانی بدون توجه به محل زندگی کاربر به طور یکسان عمل می‌کند. اما برخی از تنظیمات پوسته، زمانی که متناسب با یک منطقه خاص انتخاب شوند، ممکن است که به صورت خودکار تغییر کنند. این تغییرات ناچیز نمی‌توانند به طور قابل توجهی بر عملکرد کلی دستگاه تأثیر مستقیم داشته باشند، اما می‌توان گفت که عامل برخی از تفاوت‌ها هستند. در تعیین محل مورد نظر باید دقت کافی را به خرج دهید.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 2

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!