Xiaomi 15S Pro؛ ویژگی‌ها و مشخصات جدید این گوشی شیائومی

Xiaomi 15S Pro، گوشی جدید شیائومی در سال 2025
5
(4)

شیائومی، یکی از پیشگامان صنعت گوشی‌های هوشمند، به طور مداوم در حال توسعه و گسترش محصولات خود است. جدیدترین پروژه این شرکت چینی، گوشی هوشمند Xiaomi 15S Pro است که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه شود. این گوشی با ویژگی‌های نوآورانه و طراحی مدرن، تجربه‌ای هیجان‌انگیز برای کاربران فراهم خواهد کرد.

مشخصات اولیه Xiaomi 15S Pro

براساس اطلاعات منتشر شده در دیتابیس IMEI ،Xiaomi 15S Pro با شماره مدل 25042PN24C ثبت شده است. به نظر می‌رسد این گوشی تنها در بازار چین عرضه شود و عرضه آن در سایر بازارها احتمالاً منتفی است. شماره مدل 2504 موجود در نام این گوشی ممکن است به ماه چهارم سال ۲۰۲۵ میلادی اشاره داشته باشد، که زمان تقریبی رونمایی از Xiaomi 15S Pro را مشخص می‌کند.

نام‌های رمز و ویژگی‌های خاص

گوشی 15S Pro با نام رمز dijun شناخته می‌شود، که در فرهنگ چینی به عنوان الهه خورشید و باروری مورد احترام است. در مقابل، Xiaomi 15 Pro با نام رمز haotian به معنای بالاترین فرمانروای آسمان‌ها شناخته می‌شود. این نام‌ها نشان‌دهنده ویژگی‌های خاص و تفاوت‌های قابل توجه میان این دو مدل هستند.

زمان عرضه و مشخصات فنی

انتظار می‌رود که مدل‌های سری 15 شیائومی در ماه اکتبر معرفی شوند. Xiaomi 15S Pro نیز به احتمال زیاد اوایل سال ۲۰۲۵ وارد بازار خواهد شد. این گوشی به احتمال زیاد با پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۴ و HyperOS 2.0 روانه بازار خواهد شد. اطلاعات دقیق‌تر در مورد سخت‌افزار 15S Pro هنوز منتشر نشده است و باید منتظر جزئیات بیشتر بمانیم.

وضعیت عرضه مدل‌ها

مدل‌های Xiaomi 15 و شیائومی 15 پرو با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ معرفی خواهند شد. در حالیکه Xiaomi 15 Pro به طور خاص برای بازار چین در نظر گرفته شده است، Xiaomi 15 در بسیاری از کشورهای دیگر در دسترس خواهد بود. به همین ترتیب، Xiaomi 15S Pro نیز احتمالاً تنها در چین عرضه خواهد شد.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 4

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!