آپدیت پایدار HyperOS شیائومی در Poco F3 بر روی اندروید 13 ارائه می‌شود!

taskmiran-xiaomi-Hyperos-f3
4
(5)

Redmi K40 که با نام Poco F3 در سطح بین‌المللی شناخته شده است، به عنوان یک گوشی پرچمدار اندرویدی مقرون‌به‌صرفه در سال 2021 عرضه شد. با توجه به محبوبیت این تلفن هوشمند، هنوز کاربرد داشته و توانسته توانمند ظاهر شود. این دستگاه توانست به‌روزرسانی پایدار HyperOS شیائومی را دریافت کند. اما یک نکته درباره این گوشی وجود دارد که این برنامه مبتنی بر اندروید 13 است. اخبار شیائومی را در تسک‌میران دنبال کنید.

به‌روزرسانی HyperOS در گوشی پوکو F3

Redmi K40 که شیائومی آن را به عنوان Poco F3 در سطح بین‌المللی فروخت، به‌تازگی به‌روزرسانی پایدار HyperOS را دریافت کرد. پیش‌ازاین، این گوشی بر روی MIUI، پوسته اندروید قدیمی ‌این شرکت کار می‌کرد. در حالی که سایر گوشی‌های هوشمند این شرکت به‌روزرسانی مبتنی بر اندروید 14 را دریافت می‌کنند، به‌روزرسانی این دستگاه برای پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه 2021 مبتنی بر اندروید 13 است.

علاوه بر این، به‌روزرسانی جدیدترین وصله امنیتی اندروید را نیز ارائه نمی‌کند. در عوض، به‌روزرسانی HyperOS شیائومی برای Redmi K40 2021 دارای وصله امنیتی ژانویه 2024 است. هنوز مشخص نیست که آیا این شرکت به‌روزرسانی مبتنی بر اندروید 14 را با آخرین وصله امنیتی این گوشی هوشمند ارائه خواهد کرد یا خیر.

حتی با این وجود، به نظر می‌رسد که به‌روز‌رسانی پوکو F3 تمام ویژگی‌های اصلی HyperOS را دارد. حداقل، این چیزی است که تغییرات لاگ نشان می‌دهد. از جمله آنها می‌توان به بازسازی جامع اشاره کرد که هدف آن به حداکثر رساندن قابلیت سخت افزاری و افزایش عملکرد است.

به‌روزرسانی HyperOS همچنین HyperConnect شیائومی را نیز در این دست گوشی‌ها فراهم می‌آورد، یک شبکه پویا بین دستگاه‌ها که دستگاه‌های سازگار را قادر می‌سازد تا تجربه‌ای متصل را ارائه دهند. تاکید خوبی روی جنبه امنیتی نیز وجود دارد، دارای پشتیبانی از انتقال داده رمزگذاری شده در سطح سخت افزار نیز می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های HyperOS شیائومی می‌توان به رابط کاربری اصلاح‌شده، مدیریت بهتر اعلان‌ها و تعدادی ویژگی جدید اشاره کرد. همه اینها در حال حاضر در برخی از آخرین نسخه‌های شیائومی (مانند Poco X6 Pro) در دسترس هستند و ردمی K40 2021 با نام پوکو F3 نیز آنها را دارد.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 4 / 5. تعداد رای‌ها: 5

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!