شیائومی Band 9 به زودی عرضه می‌شود!

شیائومی بند 9
5
(3)

خبر جدید این است که نسخه بعدی از Mi Band محبوب شیائومی به زودی عرضه خواهد شد. مدنظر داشته باشید که این دستگاه توسط آژانس مخابراتی و دیجیتالی TDRA امارات متحده عربی و آژانس مخابراتی اندونزی تایید شده است. باید ببینیم ساعت شیائومی از چه ویژگی‌های جدیدی برخوردار است. با توجه به اینکه Mi Band 8 در آوریل سال گذشته در چین عرضه شد، احتمالا در ماه جاری ابتدا در این کشور عرضه شود. اخبار شیائومی با تسک‌میران دنبال کنید.

مشخصات تقریبی شیائومی بند 9

انتظار می‌رود Mi Band 9 دارای یک صفحه نمایش 1.62 اینچی AMOLED، در همان ابعاد مدل سال گذشته، اما با صفحه نمایش روشن‌تر و وضوح بالاتر باشد. باتری همچنان تا دو هفته می‌تواند دوام بیاورد. به گفته GizChina، مشخص نیست که Mi Band 9 پشتیبانی از GPS داخلی را ارائه می‌دهد یا خیر. بر اساس چندین گواهینامه، Mi Band 9 دارای شماره مدل M2345B1 خواهد بود.

یکی از ویژگی‌های دوست داشتنی Mi Band در طول سال‌ها قیمت پایین آن بوده است. سال گذشته Mi Band 8 برای نسخه معمولی 239 یوان (معادل 34 دلار) و برای مدل NFC در چین 279 یوان (معادل 39 دلار) قیمت داشت. شیائومی می‌تواند تصمیم بگیرد که قیمت را در سال 2024 کمی‌افزایش دهد، اما باید انتظار تفاوت 40 یوانی بین قیمت نسخه معمولی و نوع NFC را داشته باشید.

سال گذشته، شیائومی پس از اپل، دومین صادرکننده بزرگ دستگاه‌های بند پوشیدنی در سراسر جهان بود. این سازنده چینی به لطف Mi Band سال‌ها پشت سر اپل مانده است. در سال 2023، اپل واچ با وجود کاهش 14 درصدی فروش نسبت به سال گذشته، سهم 19 درصدی از بند پوشیدنی را داشت. شیائومی سهم بازار 11 درصدی را در اختیار داشت و تحویل سالانه 21 درصد افزایش یافت. لازم به ذکر است که پس از شیائومی در این لیست، هموطنش هواوی با 9 درصد سهم و 13 درصد افزایش سال به سال در فروش قرار گرفت.

Mi Band یکی از معدود محصولاتی است که شیائومی در ایالات متحده به فروش می‌رساند، سال گذشته نسخه جهانیMi Band 8 در اواخر اکتبر در دسترس قرار گرفت.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 3

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!